Tv 4k philips55pus /model 2016 - problem z obrazem

DOZARTY

New member
TV 4K - PHILIPS55PUS / MODEL 2016
Cieszyłem się z tego telewizora przez 1,5 miesiąca.
ostatnio zauważyłem że telewizor zmienia ustawienia obrazu w czasie jego oglądania - nagle staje się przebarwiony i przepalony (z jasnymi - bez szczegółów plamami). A by powrócić do normalnego obrazu muszę użyć pilota.
Telewizor zresetowałem do ustawień fabrycznych - nie pomogło. Od nowa zainstalowałem aktualne oprogramowanie - też nic się nie zmieniło. Dodatkowo sprawdzałem odbiór tylko z anteny tv naziemnej i na trzech HDMI (1,2,3). Bez zmian identycznie jak z dekodera nc+.

Co w takiej sytuacji mogę zrobić i co może być przyczyną nietypowego zachowania telewizora, który do tej pory (przez 6 tygodni) działał bez zarzutu.

Liczę na pomoc szanownych forumowiczów.
 

DOZARTY

New member
Oto zdjęcie ilustrujące zmianę obrazu.

20160616_OBRAZ_OK-vert.jpg
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
No, to nie jest fajne.
Ale zrobiłeś twardy reset ?
Wyciągnij wtyczkę z kontaktu na pół godziny i daj znać.
 

brodacz

Active member
Bez reklam
Bardziej ciekawią mnie cyferki po literkach pus.
Mój 7101 właśnie wylądował w serwisie z powodu meszki. Problemy z płynnością yt to najprawdopodobniej wynik przegrzewajacego się procesora. A wina za przegrzewanie była po stronie zbyt dużego podświetlenia. Gdy zjechałem do 50 obudowa już nie parzy i przestało buforować. Oczywiście poprawiła się też czerń.
 

kaper.1981

New member
Bez reklam
Brodacz ciekawi mnie jak skalibrujesz swojego philipsa skoro na trybie dzień używa się 100% podświetlenia wiec wtedy tv będzie nie do użytku. No chyba ze nie przewidujesz tego robić bo w innym przypadku tv ma spora wade.
 

brodacz

Active member
Bez reklam
Brodacz ciekawi mnie jak skalibrujesz swojego philipsa skoro na trybie dzień używa się 100% podświetlenia wiec wtedy tv będzie nie do użytku. No chyba ze nie przewidujesz tego robić bo w innym przypadku tv ma spora wade.

Nie korzystam z trybu dzień, tylko z ustawień osobistych. Myślę, ze lepiej wiem jaki obraz mi odpowiada niż producent czy kalibrator.
 

DOZARTY

New member
Problemy z obrazem skończyły się po aktualizacji oprogramowania (lipiec br), które otrzymałem po zgłoszeniu problemu. Trwało to wprawdzie około 2 miesiące, ale warto było czekać. Teraz z obrazem jest wszystko ok.
 
Do góry