TV 46-50 cali do 2500zł pod NC+ i BD

Dudziek

New member
Hej, liczę na Waszą podpowiedź! :)

1.Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor ? 8x5,5m
2.Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora ? 3m - 3,5m.
3.Ile osób zasiada przed telewizorem ? 1-4
4.Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu ? 90% na wprost ekranu :)
5.Telewizor ma stać czy ma wisieć ? Raczej stać
6.Jak słońce świeci w pokoju ? Salon jest raczej jasny, po prawej stronie są okna i drzwi na taras ale od czego są zasłonki :p
7.Jaki masz obecnie telewizor ? Toshiba 40L7335DG i jestem zadowolony
8.Co chcemy aby telewizor posiadał ? Najlepszą jakość obrazu w stosunku do swojej ceny, mile widziany smart i 3D
9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora ? Tylko HD
10.Jakie urządzenia ? Odtwarzacz Sony BDP-S370 i mediaBox NC+
11.Ile godzin dziennie ma pracować telewizor ? W tygodniu pewnie ok. 3-4 godzin. W weekendy dłużej.
12.Preferujesz matrycę matową czy błyszczącą ? Nie znam się, bez różnicy mi :p
13.Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej ? Filmy, kanały informacyjne.
14.Czy zamierzasz serfować po internecie ? Nie
15.Czy zamierzasz grać w gry? Nie.
16.Preferencje co do marki ? Żadne.
17.Preferencje co do wielkości ? Wolałbym 50 cali, ale jeżeli nie kupię w tej cenie nic dobrego, to zadowolę się ostatecznie 46/47 calami.
18.Co Cię denerwuje w telewizorach ? Rozmyty obraz :p
19.Więcej oglądasz wieczorami czy w dzień ? Wieczorami
20.Do jakiej maksymalnej kwoty planujesz zakup ? 2500zł. OSTATECZNIE coś się dorzuci jeżeli będzie baaardzo warto, ale wolałbym nie, bo matka i tak mnie i ojca rozszarpie :(
21.Czy telewizor ma mieć 3D? Nie jest to priorytet, ale będzie miło.

Z tego co się rozejrzałem, to interesujące wydają się modele:

Sharp 50LE750V -chociaż teraz już chyba mniej, bo spóźniłem się na promocyjną cenę 2299 :( ale jego design najbardziej się ojcu podoba (większościowy inwestor :p)