TV 46-50 cali - 4k

Cineos

New member
Witam.
Proszę o pomoc w wyborze telewizora. Tak jak w temacie chciałbym zakupić telewizor, jednak w tych sprawach jestem zupełnym laikiem. Czasami tylko przeglądam gazetki albo przejdę się do Saturna, MediaExpert. Moje preferencje przedstawiłem poniżej:

1. Odległość od ekranu: 3m
2. Jak słońce świeci w pokoju : Południe
3. Jak duży jest pokój: 5.5m x 4m
4. Preferowana technologia: led (plazma?)
5. Jaki masz obecnie telewizor: stary lg 29 cali kineskop
6. Jakie programy najczęściej oglądasz: głównie sportowe, mniej informacyjne oraz filmowe
7. Oglądasz w dzień czy wieczorem: o wiele częściej wieczorem
8. Wieczorem oglądasz przy świetle czy wolisz bez: przy świetle, przed snem przy lampce
9. Wolisz obraz ostry czy łagodny: ostry
10. Matryca błyszcząca czy matowa: nie mam pojęcia?
11. Preferowana wielkość telewizora: 46 - 50 cali
12. Preferowana marka: brak
13. Czego nie lubisz w telewizorach: nienatularnych kolorów, smużenia, refleksów
14. Jakie urządzenia będą podłączone: dekoder tv cyfrowej, kino domowe BluRay
15. Ile % do telewizji a ile % do innych urządzeń: 80% Tv, 20 % kino domowe
16. Siedzicie na wprost telewizora czy również z katów bocznych: głównie na wprost, pod kątem ale nie za dużym
17. Czy ważne jest wifi: tak
18. Czy będziesz korzystać z widgetów: tak
19. Czy chcesz serfować w internecie poziomu telewizora: tak
20. Czy chcesz korzystać z serwisu Ipla , Iplex, tvscreen -VOD: opcjonalnie (mamy UPC na żądanie to chyba nie jest potrzebne)
21. Czy USB ma mieć czytanie filmów z polskimi znakami: dobrze by było
22. Ma mieć 3D: tak
23. Ma mieć slot na karty SD: opcjonalnie
24. Ma mieć tuner DVB-S: nie wiem ocb
25. Jakimi złączami i co chcesz podłączyć: HDMI, USB
26. Jaki masz sygnał: tv cyfrowa, dvd/b.ray
27. Ile programów HD: kilka
28. Ma stać czy wisieć: stać / wisieć
29.Rozdzielczość: FULL HD
30.Dvb-t: nie zbytnio wiem ocb
32. Ile godzin dziennie ma grać telewizor: 5-6
33. Sugerowana cena: 4000zl +- 300zl