TV 3D 46" cena ok 4 tyś. Lg Sony Samsung?

mlynooo

New member
Witam. Mam straszny problem z zakupem TV. Siedzę na tym forum, czytam i z każdym postem mam większy mętlik w głowie.

Kilka danych do pomocy:

rozmiar: 46 cali
Odległość oglądania: 3,5 m
pokój: ciemny, brak nasłonecznienia w miejscu TV
ma służyć do: oglądania filmów w dobrej jakości, trochę kablówki, konsola PS3
odważanie blu-ray: PS3
Technologia 3D: głównie jako dodatek, ale nie chciałbym wydawać dodatkowo na okulary...
technologia: LED
montaż: TV zawieszony na ścianie

Do TV chciałbym kupić stojące kino domowe tej samej firmy ( jeden pilot do wszystkiego ). Oczywiście nie jest to jakiś wymóg konieczny. Budżet na kino to ok. 1100zł, chyba że będzie naprawdę warto dopłacić do czegoś.

Moje typy:

TV 3D LG 47LW5500
TV 3D LG 47LM620S ?? co to ?
TV 3D SONY KDL-46HX720
Toshiba 46TL933

Ewentualnie co polecacie w cenie 4 -4,2 tyś ? Jestem kompletnie zielony w temacie ;D

Pozdrawiam i dziękuje za pomoc
 

eM!

New member
Sony bije na głowę TV które wymieniłeś w wątku jeśli chodzi o obraz. Jakość obrazu w HX jest na prawdę dobra, a skoro napisałeś, że chcesz oglądać filmy dobrej jakości to obrazu spodziewaj się bajecznego.
Jeśli chodzi o 3D w HX nie mogę się wypowiedzieć, bo nie bawiłem się tym TV na tyle długo abym mógł Ci napisać coś rzetelnego w tym temacie.
Jedyny minus Sony - jeśli chcesz mieć wszystko jednego producenta z jednym pilotem do obsługiwania całego zestawu - zobacz jakie formaty filmów/zdjęć obsługuje BD oraz TV. Jeśli Twoje mieszczą się w liście tych odtwarzanych to nie masz problemu.
 

mlynooo

New member
a co polecacie z firmy LG???ten sony jest fajny ale jak mam dokupić do niego okulary to mnie przeraża ta cena która wyjdzie ...
 

jfseba

New member