TV 32" smart tv do 2tys zl.

fasci

New member
Banding jak to sprawdzić w sklepie. czy na podstawie tego błędu można dokonać wymiany egzemplarza uznając to za błąd po zrobieniu testu w domu. a z awarii mechanicznych poważniejszych coś jeszcze dolega tv samsunga
 

digitalus

Banned
Witam

Jesli zdecydowales sie na kupno samsunga to warto zapytac w sklepie czy istnieje mozliwosc zwrotu telewizora w przypadku nierownomiernego podswietlania matrycy. W sklepie musisz dostac gwarancje najlepiej na pismie ze mozesz oddac telewizor w przypadku cloudingu.

W telewizorach "ledowych" sa matryce roznych producentow.Dlatego w tym samym telewizorze nierownomierne podwietlanie moze byc mniej lub bardziej widoczne.W plazmach nie ma takiej wady bo matryca nie jest podswietlana i zawsze firmowa czyli producenta telewizora.
W sklepach telewizory "ledowe" sa na ustawieniach sklepowych i nie mozna zauwazyc nierownomiernego podswietlania bo ekran swieci dwa razy mocniej niz normalnie.Dopiero w domu na ustawieniach dom przy ciemniejszym oswietleniu problem moze byc widoczny.

ZACHMURZONE LEDY | TV TEST
przyklad lg
http://www.hdtv.com.pl/forum/lg/105737-lg-la660s-czy-reklamowac.html
Przykladu samsunga nie bede wklejal bo tdx przyjdzie i mnie zabije.
 
Ostatnia edycja:

tdx

New member
Bez reklam
zobacz to
[YOUTUBE]LgGfwbQnQcM[/YOUTUBE]

i zobacz to
[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=MjKLKnUNA-g[/YOUTUBE]

i oryginał :)
[YOUTUBE]NxWeH-M3O6M[/YOUTUBE]
 

fasci

New member
tylko że nie wiem czy telewizor będę mógł obejrzeć w sklepie, i jak to przeprowadzić w sklepie. bo w domu to nie problem zawsze można skorzystać z forum. a czy w razie czego brać modele które stoją na ekspozycji czy nie? i czy sprzedawcy zgadzają się na takie zapisy jak zwrot w razie problemów ogólnych z podświetleniem.
 

tdx

New member
Bez reklam
banding sprawdzasz na miejscu... masz do tego prawo :D patrzysz jak jest podświetlona matryca jeśli clouding widać w świetle sklepowym to w domu będzie tylko gorzej jeśli nie to poradzisz sobie ustawieniami
 

fasci

New member
to teraz nic tylko wybrać się do sklepu i sprawdzić kąty widzenia czy odpowiadają potrzebom na wystawowym egzemplarzu, a potem przebadać swój egzemplarz pod kątem błędów podświetlenia i w razie możliwości jak dostać się do menu serwisowego aby sprawdzić model matrycy?
 
Do góry