totalna porażka

gacki

New member
zgłosiłem mój TV do serwisu na naprawę gwarancyjną jakieś półtora miesiąca temu i jak do tej pory mam uszkodzony TV a serwis twierdzi że czeka na częsci zamienne. Jak w tych czasach można być pozbawionym telewizji totalna żenada, nigdy więcej PHILIPSA.
 

omot

Member
Kolego, rozumiem Twoj ból.
Mialem podobnie, i jeszcze po 3 tygodniach stwierdzili ze to nie wada.
Nigdy wiecej philipsa.
 

szybal

Banned
Muszę przyznać że miałem kilka napraw gwarancyjnych w philipsie i sonym wszędzie czeka się tak samo moim zdaniem to nie zależy od marki tylko od kraju bardziej na zachód wszystko działa dużo sprawniej i przedewszystkim bardziej szanuję się klienta.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Ja bym im wystosowal pismo (na pewno po takim okresie), z jasno zaznaczona informacja, ze wystosujesz pismo do centrali danej marki, w tym szeroko opiszesz problem na poczytnych forach, z zaznaczeniem ze nie jestes w tym osamotniony. Ktos im przeciez udziela autoryzacji na naprawy?
Dzis firmy licza sie z opinia, nie lubia negatywnego rozglosu. Ostatnie przyklady, NC+, MS itp. Szczegolnie ze tutaj serwis dostal autoryzacje, wiec niejako jest podwykonawca takich duzych marek. Gorzej jezeli faktycznie serwis czeka na czesci, pytanie co w takiej sytuacji mozna zrobic?
 

fazer58

Member
Bez reklam
Gorzej jezeli faktycznie serwis czeka na czesci, pytanie co w takiej sytuacji mozna zrobic?

No właśnie,co? Ja miałem blu ray Philips 7500MKII,był w naprawie trzy razy na tą samą przypadłość! Po gwarancji,kolejny raz to samo.Części juz do niego w serwisie nie było! Okazuje się,że zbawienne było wykupienie za 120zł dodatkowej polisy na kolejne dwa lata gwarancji.Ubezpieczyciel,bez zbędnych ceregieli wymienił mi na inny model,który sam sobie wybrałem.Dopłaciłem trochę do Panasonica BDT500.
 
Do góry