Toshiba 50L4333DG - problem z ładowaniem aplikacji Cloud TV

ilia

New member
Witam. Mój problem polega na tym, że po nocnej (może dłuższej) przerwie gdy włączam na drugi dzień TV i wchodzę w Cloud TV to każda aplikacja po wybraniu nie chce się uruchomić. Pojawia się czarny ekran i w prawym górnym rogu niebieskie kółko któro się do pewnego momentu kręci i staje. Dopiero po wyłączeniu pilotem i ponownym włączeniu po ok. 1 minucie (po usłyszeniu dwóch charakterystycznych "puknięć" w głośnikach) wszystko działa prawidłowo. Zauważyłem że po tych "puknięciach" po włączeniu od nowa ładuje się system. Na noc TV wyłączam pilotem. Czy może chodzi tu o jakieś czyszczenie pamięci? Dziwne też jest to, że w dzień korzystam kilka razy z TV i po każdym wyłączeniu po kilkunastu sek. słychać te charakterystyczne 2 puknięcia w głośnikach, ale jak go za jakiś czas włączę to system się już od nowa nie ładuje i wszystko działa, tylko po tej "nocnej" przerwie jak gdyby musi się wczytać od nowa, żeby wszystko działało. Oprogramowanie mam najnowsze, sieć po kablu, programy z tv naziemnej. Poradźcie, co temu japońcowi jest.
 

ilia

New member
Dziś rano chciałem sprawdzić czy jest nowa wersja systemu i pokazało mi, że nie mam połączenia sieciowego. I jest tak codziennie po nocy w TV. Dopiero po ponownym załadowaniu systemu (czyli wyłączam, czekam na 2 pyknięcia i znów włączam) jest sieć i wszystko co potrzebuje połączenia sieciowego, działa prawidłowo. Powiem tylko, że w moim kompie tego problemu z netem nie ma. Hmmm...co tu się dzieje?
 

ilia

New member
No i sprawa rozwiązana:) Trzeba podczas konfigurowania TV opcję Sterowanie włączaniem TV ustawić jako Niedostępne. Wtedy za każdym razem jak włączam to pojawia mi się na ekranie napis TOSHIBA i system ładuje się od poczatku. Temat zamykam.
 
Do góry