Toshiba 40 VL748 kurz za szybą

lucek18

New member
tak jak pisze foli przy zakupie nie miałem przy żadnym z 3 modeli a to o czym teraz piszesz i na zdjęciu jest to jest na stałe z tym wzorkiem zresztą może kiki potwierdzi??
 

czarny03

New member
fakt to jest jakaś folia na stałe nalepiona po zakupie miałem 1 folie był nią tv obklejony i zawinięty w coś takiego jak cienka gąbka.TV po 4 listopada jedzie do Warszawy w celu wymiany szyby ew tv
 

czarny03

New member
A,ja mam pytanie jak usunąć te choler....ne mazy z szyby mam wrażenie że im więcej szybę poleruje tym więcej tego dziadostwa się pojawia,wstawiam zdjęcie.
ps Do Kikiego pytanie znasz pana Krzysztofa Kamińskiego kto to jest w Toshiba PL załatwiam z nim wymiane szyby lub tv
 

Attachments

  • IMG00868-20111031-0944.jpg
    IMG00868-20111031-0944.jpg
    248,2 KB · Wyś: 124

czarny03

New member
szyba

Kiki,jak mam tv na gwarancji to mogę za tę wymiane zapłacić?w rozmowie z tym panem była mowa o wymianie szyby lub tv tu moje pytanie gość powiedział ze ma w dobrym stanie vl i może mi je wymienić to są jakieś po servisowe tv czy nowe i czy zgodzić się na wymiane :-(:!:
 
Ostatnia edycja:

ttomecki

New member
kurz za szybą

Witam kupiłem Tośkę i po odpaleniu stwierdziłem że szyba się odkleja i w środku jest kurz i paprochy, właśnie odebrali go i jedzie do serwisu jestem ciekaw co wróci. :)
 

czarny03

New member
Witam,ja odebrałem z servisu szyba była czyszczona i wymiana glośnikow i jest tak samo a nawet gorzej po 10 dniach mam więcej kurzu niż mialem na początku nie wiem co robić skoro servis nie potrafi tego problemu rozwiązać jest jakaś szansa na wymianę tego tv przez Toshibe
 

ttomecki

New member
serwis toshiba

Witam, trochę to trwało , ale właśnie dostałem telewizor z trzeciej naprawy serwisowej. Już opisuję po kolei. Z pierwszej naprawy telewizor wrócił z dalej rozklejającą sie szybą, kurzem w innych miejscach i jakimś dziwnym zaciekiem po wewnętrznej stronie szyby, jakby ktoś chciał to coś odsysać. Pojechał znowu do toshiby. Po drugiej naprawie wrócił bez kurzu i zabrudzeń, ale dalej z odklejającą się szybą jednak w mniejszym stopniu, natomiast co najważniejsze, pojawiła się rysa na środku telewizora długości 15 cm, tragedia. Oczywiście zadzwoniłem do nieszczęsnego serwisu głównego w Warszawie gdzie poproszono mnie o zdjęcia rysy, po około dwóch tygodniach dostałem maila że szyba w trosce o zadowolenie klienta zostanie wymieniona, uff pomyślałem. A teraz najlepsze właśnie telewizor wrócił po wymianie szyby , otwieram, oglądam, szyba bez rysy natomiast po wewnętrznej stronie szyby kolekcja odcisków opuszków palców oraz innych mazaji oraz smug. TRAGEDIA stwierdzam że serwis NOWA TECHNIKA zatrudnia serwisantów którzy powinni kopać rowy. Natomiast szyba VL748 jest bublem technicznym który powinien być wycofany z rynku. Jeszcze nie wiem gdzie się udać , ale czekam na odpowiedź z serwisu właśnie wysłałem im zdjęcia "palców". Aha , zapomniałem że Pani odbierająca telefon w serwisie przywitała mnie i powiedziała że czekali na mój telefon, nazywając mnie trudnym klientem. ŻENADA !!!
 

czarny03

New member
Servis

Witam, odebrałem tv 2 raz z tego samego servisu za 1 razem było tak jak opisał ttomecki szyba brudna ślady palców itp wysłałem 2 raz po powrocie szyba w miarę czysta kurz nadal się zbiera ale mam znowu rysę ok 1mm nie przeszkadza to w oglądaniu widać ją tylko na czarnym tle servis narazie odpuszczam wysłałem maila do Toshiby co z tą szybą zrobić bez odzewu może jak tylu ma problemy z tym samym to jakiś pozew grupowy :x
 

ttomecki

New member
prawie jak serwis

Witam, odpowiedź dostałem od Pana kierownika serwisu negatywną , tłumacząc że sobie coś wymyśliłem i ślady palców są na zewnątrz. Ustaliłem że jade do serwisu toshiby u mnie w Częstochowie i stwierdzą gdzie są odciski. Po wizycie Pana serwisanta u mnie w domu, serwisanta, stwierdził że szyba jest wypalcowana od środka i jest pełno maz. Wybrałem numer do serwisu głównego i poprosiłem żeby przekazał to inteligentom z serwisu głównego. Oczywiście tak zrobił, usłyszał natomiast żeby wyczyścił szybę u mnie w domu bo znowu mogę coś wymyślić. Czekam na wizytę serwisanta u mnie w domu. Jeśli chodzi o jakieś grupowe pismo to bardzo chętnie.
 

czarny03

New member
kurz

Witam,ponownie po wysłaniu pisma do TOSHIBY,dostałem taką odpowiedz

d: Golonka, Piotr <Piotr.Golonka@toshiba-ttce.pl>
Data: 2 lutego 2012 11:18
Temat: RE: 40vl748 kurz
Do: czarny03@gmail.com


Witam,
Jeżeli są to pojedyncze drobinki kurzu to ich gromadzenie się jest zjawiskiem normalnym i nie mającym najmniejszego wpływu na odbiór obrazu.
Jeśli nagromadzone zanieczyszczenia zakłócają odbiór to niestety ale nie jest to wina odbiornika telewizyjnego lecz warunków w jakich pracuje ten odbiornik (wysokie zadymienie (dym tytoniowy) lub zanieczyszczenie (zapylenie)).
Niestety nie jest możliwa wymiana odbiornika na nowy.
Pozdrawiam,
Piotr Golonka
Marketing Assistant
TOSHIBA Television Central Europe Sp. z o.o.
Sales and Marketing Department

ul. Pokoju 1, Biskupice Podgórne
55-040 Kobierzyce, Poland
i co o tym myśleć :fool:
a mam pytanie jak pozbyć się różowych twarzy w obrazie ktorego koloru ująć i na białym widać takie plamy w opcjach
 
Ostatnia edycja:

ttomecki

New member
prawie jak serwis

Witam, serwisanci przyjechali ze stojakiem , rozebrali i wyczyścili szybę od środka. Moje spostrzeżenia są takie że szyba nie była niczym przyklejona. Myślę że takie czyszczenie może wykonać każdy kto trochę zna się na elektronice i ma zdolności manualne. telewizor wreszcie wisi , poza tym działa bez zarzutów. Właśnie uruchamiam moduł CI tnkhd, moduł widzi ale nie wyświetla mi kanałów n-ki, może ktoś wie dlaczego?
 

ttomecki

New member
moduł CI

ok, moduł zainstalowany, wszystko śmiga. Czy ktoś orientuje się który dongle pasuje do VL748 lub jakie są różnice pomiędzy nimi WLM 10-U2 i WLM 20-U2 ?
 

bgzzgb

New member
Witam!
Natrafiłem na ten wątek gdyż również jestem posiadaczem tego TV. U mnie natomiast zauważyłem smugi jakby takiego białego okopcenia na wewnętrznej stronie szyby w prawym dolnym rogu. Nie wiem czy były od początku ale mam wrażenie jakby się z biegiem czasu powiększały. Poczekam jeszcze trochę i zgłoszę do serwisu chociaż czytając wasze posty boję się że wróci mi jeszcze z większym syfem. A jak kupowałem ten TV , to wszędzie same pochlebne opinie- duńskie studio super design a tu taki badziew
 
Do góry