Mam problem z telewizorem Toshiba 39L4333D.
Po dzisiejszej automatycznej aktualizacji do wersji oprogramowania 7.1.92.61.01.1 występuje problem z Internetem.
Kiedy próbuje połączyć się z Internetem przez Wifi to po dłuższym czasie oczekiwania pojawia się komunikat "Przekroczono czas konfiguracji. Wybierz AP i spróbuj ponownie."
W taki sposób to robię:
Menu > Sieć > ustawienia sieci > konfiguracja bezprzewodowa > łączenie ze wspomaganiem.
Znajduje mi sieć, wpisuje hasło zatwierdzam i niby ok aczkolwiek przy teście połączenia wyskakuje "Przekroczono czas konfiguracji. Wybierz AP i spróbuj ponownie".
Przy połączeniu przez kabel mam komunikat „Brak połączenia z internetem”.
Inne urządzenia działają sprawnie zarówno przez kabel jak i Wi-Fi.
Ma ktoś może poprzednią wersje firmware ? Jeśli tak to będę wdzięczny za udostępnienie. No chyba że ktoś wie jak rozwiązać problem przy tym sofcie. Podobno w serwisie naprawiają to od ręki tylko że Ja jestem z Łodzi a najbliższy serwis mam w Krakowie.
Pozdrawiam
Po dzisiejszej automatycznej aktualizacji do wersji oprogramowania 7.1.92.61.01.1 występuje problem z Internetem.
Kiedy próbuje połączyć się z Internetem przez Wifi to po dłuższym czasie oczekiwania pojawia się komunikat "Przekroczono czas konfiguracji. Wybierz AP i spróbuj ponownie."
W taki sposób to robię:
Menu > Sieć > ustawienia sieci > konfiguracja bezprzewodowa > łączenie ze wspomaganiem.
Znajduje mi sieć, wpisuje hasło zatwierdzam i niby ok aczkolwiek przy teście połączenia wyskakuje "Przekroczono czas konfiguracji. Wybierz AP i spróbuj ponownie".
Przy połączeniu przez kabel mam komunikat „Brak połączenia z internetem”.
Inne urządzenia działają sprawnie zarówno przez kabel jak i Wi-Fi.
Ma ktoś może poprzednią wersje firmware ? Jeśli tak to będę wdzięczny za udostępnienie. No chyba że ktoś wie jak rozwiązać problem przy tym sofcie. Podobno w serwisie naprawiają to od ręki tylko że Ja jestem z Łodzi a najbliższy serwis mam w Krakowie.
Pozdrawiam