Toshiba 37XV733G - problem/pyt. o serwis

b0guslaw

New member
Witam.

Od kilku dni jestem posiadaczem Toshiby 37XV733G. Na początku było wszystko ok., z czasem jednak zaczęło się pojawiać wiele drobnych, pionowych pasów. Pasy te mają kolor aktualnie wyświetlanego na nim obrazu. Ciągną się przez cały ekran, by po chwili zniknąć. Nie ukrywam, że jest to trochę uciążliwe, bo z TV dzieje się tak kilka/kilkanaście razy w ciągu dnia.

Czytałem na jednym z forum, że to wina pseudo kontrastu. Cyt: "Dzięki tak skręconej wartości kontrastu i nie przystosowanej ku temu matrycy dosłownie gotują się na nich drivery które się uszkadzają trwale".


Miał ktoś z Was podobny problem? Bądź może ktoś wie co to za usterka?


Tutaj pojawia się moje kolejne pytanie.
Moglibyście mi polecić któryś z poniższych serwisów?
1.
P.H. MAC ul. Ostrogórska 9,
41-200 SOSNOWIEC

2.
AUDIO-VIDEO-SERWIS ul. Monte Cassino 1,
40-231 KATOWICE

3.
ELTON ul. Grażyńskiego 58,
40-126 KATOWICE

4.
ZAKŁAD USŁUG RTV I AGD ul. Kujawska1c,
40-219 KATOWICE


Rozumiem, że mając gwarancję mogę sobie zażyczyć, by to serwis podjechał po TV, a nie odwrotnie?

Z góry i z dołu dzięki za szybką odpowiedź!


Choć na forum jestem od niedawna, starałem się znaleźć cokolwiek na temat tego problemu, aby nie zakładać podobnego tematu. Jeżeli coś przeoczyłem, to sorry ;)
 

Kampaj

New member
Bez reklam
Kontrast niedostosowany do matrycy? Matryce są testowane od listopada 2009(seria RV685). Błąd ewidentny, TV. Serwis powinien przyjechać do Ciebie. Jeśli nie masz podbitej karty gwarancyjnej(7dni od zakupu), to w sklepie wymienią na nowy model. Widziałem już 10sztuk otwartych serii XV i nie było tego problemu- felerny egzemplarz.
PS: Przetestuj inny kabelek.
 

b0guslaw

New member
Dzięki za odpowiedź!
Wiesz, problem z TV o dziwo sam ustąpił. Wczoraj kilka godzin przesiedziałem przy nim z aparatem (dzwoniłem uprzednio do serwisu i ten prosił o zdjęcie usterki) i błąd, o którym wcześniej pisałem, ani razu się nie pojawił. Sądzisz, że to tylko cisza przed burzą? Tak naprawdę usterka pojawiła się kilkanaście razy, ale tylko jednego dnia.

TV kupiłem 11 VI i karty jeszcze nie podbiłem. Zamierzam to zrobić w najbliższym czasie.
Orientujesz się może, czy usterka, którą wcześniej opisałem, to coś poważnego? Tj. czy serwisant jest to w stanie naprawić na miejscu? Jakoś nie uśmiecha mi się czekać na niego kilka tygodni aż sobie wróci z serwisu :/

Kabla niestety nie mam jak przetestować. Na razie TV jest podłączy kablem antenowym z osiedlowej kablówki.
 
Ostatnia edycja:
Do góry