Telly - dostarcza klientom pierwsze telewizory: są darmowe, wystarczy, że zgodzisz się obejrzeć reklamę.

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam

Telly - dostarcza klientom pierwsze telewizory: są darmowe, wystarczy, że zgodzisz się obejrzeć reklamę.​

3c2f5e_Tsmal_elly_Football_copia.jpg



Telly, firma oferująca darmowy telewizor dwuekranowy, ale ze zintegrowaną platformą reklamową, zapowiedziała rozpoczęcie dostaw telewizorów do pierwszych klientów. Ponad 250 000 rezerwacji w USA.​


Telly, firma stworzona przez współzałożyciela Pluto TV, Ilyę Pozina, ogłosiła rozpoczęcie dostaw swojego charakterystycznego dwuekranowego telewizora do pierwszych klientów w Stanach Zjednoczonych. W ten sposób realizuje się zakład start-upu, który oferuje swoim klientom darmową telewizję w zamian za akceptację regulaminu, który zakłada stałą analizę własnych nawyków użytkowania oraz oglądanie i odtwarzanie treści reklamowych na drugi ekran.

Telewizor Telly, 55" 4K HDR gratis, jeśli użytkownik nieprzerwanie ogląda emisję reklam na urządzeniu​

Specjalny telewizor firmy Telly – przezwisko używane w krajach anglosaskich do potocznego określenia telewizora lub telewizora – wyróżnia się zintegrowaniem soundbarem Harman Kardon ultraszerokiego wyświetlacza, który działa jako ekran dla aplikacji, a przede wszystkim jako nośnik reklam część usługi świadczonej przez Telly. Telewizor wykorzystuje zastrzeżoną platformę oprogramowania Smart TV, która umożliwia wiodącej firmie analitycznej Nielsen śledzenie korzystania z telewizora przez użytkowników i przekazywanie danych reklamodawcom w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Wśród pierwszych reklamodawców, którzy dołączyli do projektu Telly, są Magnite, Microsoft i MNTN, a LiveOne i Spotify będą oferować swoje usługi strumieniowego przesyłania dźwięku na nowej platformie. Ponad 250 000 amerykańskich klientów zarejestrowało się w usłudze i zacznie otrzymywać bezpłatną telewizję, a Telly ogłosił, że zamierza zakończyć rok z 500 000 użytkowników na swojej platformie, mając na celu dotarcie do milionów użytkowników w 2024 r. konsumentów i reklamodawców co było niesamowite ” – powiedział dyrektor generalny Telly Ilya Pozin. "Nasz rewolucyjny model biznesowy sprawia, że telewizja jest całkowicie bezpłatna dla konsumentów, ale najbardziej ekscytującą funkcją Telly jest technologia, która umożliwia ulepszanie naszego dwuekranowego telewizora z każdą aktualizacją . Nie możemy się doczekać, aby pokazać naszym klientom, co naprawdę potrafi prawdziwy inteligentny telewizor ”.
dday
 
Do góry