Telewizory 4K firmy Sony serii X8509C-pierwszy ogląd

yellowmen

New member
Ciekawy jestem skąd serwis będzie :) daj znać..

Na chwilę obecna sprawa wygląda tak że mija tydzień jak jestem bez TV. :x

Kontakt z serwisiem wygląda na zasadzie...niech pan sprawdzi TO, niech pan sprawdzi TAMTO.....A niech Pan jeszcze zobaczy czy dzila TO.....

Szlag mnie trafił.....bo ileż można tak Ping Ponga odbijać.....pojechalem po kierowniku konsultantów.....

Niestety Sony Europa nie wie co się stało z TV. (są tylko dwa takie przypadki na Polskę)

poprosiłem o połączenie z jakims serwisanetem niech zada mi wszystkie pytania i wyda polecenia to wykonam je od razu.....niestety z serwisantami nie ma mozliwości rozmowy...PADACZKA.

Dzisiaj ma byc kontakt z ich strony.....powiedziałem że niech przyślą jakiegoś KOGOŚ do mnie z kompem czy coś i niech sobie działa....lub niech zabiorą TV i go naprawią....bo "pacjent jest u mnie w domu, a lekarze specjaliści są daleko ode mnie" taka operacja nie ma możliwości powodzenia....

Tak więc czekam i czekam :x:x:x:x:x:x
 

DrWredman

Active member
Porażka z taką aktualizacją.
Powinien być backup z możliwością przywrócenia poprzedniego stanu. A tak kartofel się robi z telewizora.

U mnie po aktualizacji niby wszystko śmiga, ale TV po pewnym dłuższym czasie od włączenia, wyrzuca info, że aplikacja RealRacing musi zostać zamknięta. I inne podobne komunikaty dotyczące innych aplikacji, których w ogóle nie uruchamiam.

Wczoraj były problemy z zarejestrowaniem dysku USB do nagrywania. Oczywiście tego samego 64GB, który był używany wcześniej.
Dopiero po wyrejestrowaniu wszystkich dysków dwukrotnie i sformatowaniu pendriva zaczęło działać.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Niestety tak jak mówiłem to jest... dlatego ja zawsze mówię, że jak można to Warszawa jest chyba najlepszym rozwiązaniem.. znam taką osobę co rejonowo nie podlegał Warszawie i przywiózł tv do siostry własnie do Wawy żeby zgłosić usterkę w serwisie w Wawie.. bo już miał do czynienia z Radomiem z inną marką.. bo to serwis moloch On ma kilka marek na gwarancji.. Trzymam kciuki..
 

yellowmen

New member
We wtorek lub środę ma przyjechać gościu do mnie do domu i ma naprawić tv. Zobaczymy

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
 

FotoVideo

Member
W moim telewizorze po aktualizacji jest problem z regulacja głosnsci przycisk vol +- muszę wciskac dwa razy zeby zmienic o jedna działke a jak chce szybko zmienic skale głosnosci przeskok nastepuje nie równomiernie o 10/20 działek straszna kaszana !
Ma ktos podobnie ?
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Kolego myślę że to rożnie może być w rożnych modelach , nawet w tych samych modelach mogą być rożne anomalie..następna aktualizacja pewnie wyprostuje...
 

yellowmen

New member
Dzisiaj ma przyjechać majster który otrzymał juz zamówioną czesć....cokolwiek to za część....ma przyjść 13-14 i zabrać się do pracy na miejscu....zobaczymy co to będzie.....bo dziwnie tak bez TV juz tyle czasu....
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Kolego dziwnie to jest jak ludzie przez taki okres jedzą tyle co i nic.. ale rozumiem i Ciebie :) także daj znać co i jak po wizycie serwisanta ..
 

yellowmen

New member
Wymiana całej płyty...25 min pracy. Tv działa na poprzednim androidzie bo tego nie chciał zainstalować bo są z nim problemy cały czas

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
 

4motion

New member
W moim telewizorze po aktualizacji jest problem z regulacja głosnsci przycisk vol +- muszę wciskac dwa razy zeby zmienic o jedna działke a jak chce szybko zmienic skale głosnosci przeskok nastepuje nie równomiernie o 10/20 działek straszna kaszana !
Ma ktos podobnie ?



Ja tak też mam.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Dziwne jest to że mamy te same modele tv, a u jednych coś się dzieje a drugich nic.. wg mnie tak jak psiałem że mało prawdopodobne było żeby taka aktualizacja obeszła się bez problemów..
 

DrWredman

Active member
Napiszę w tym wątku bo to chyba najodpowiedniejsze miejsce. Wczoraj oglądaliśmy z żoną "Życie PI" w 3D. W mojej sygnaturce widać na jakim sprzęcie.
Film nie jest najnowszy, ale jakość obrazu i kolorystyka są obłędne. Nie sądziłem, że ten TV potrafi tak pięknie oddać kolory. Efekty 3D też są spoko, a sztorm miałem w całym salonie łącznie z grzmotamiu sąsiada piętro wyżej. Wiadomo, że film nie jest w Dolby Atmos, ale upmix do Neutral:X świetnie się sprawdził.

Zastanawiam, się co jeszcze może wnieść HDR. Chyba tylko szczegóły, których nie zauważymy. A może będzie tak, że producenci celowo będą wypuszczać filmy bez HDR z gorszą jakością obrazu?

Na dobrym projektorze w 130 calach taki film to dopiero musi być bajka :)
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Ja powiem tylko tyle że ten HDR który jest w X8505c w stosunku do HDR w najnowszych tv to dwie inne bajki.. i jest to widoczne... ale wiadomo każdy ma swoje zdanie na dany temat.. oby tylko nie zaklinać rzeczywistości..
 

4motion

New member
WItam,
mam takie pytanie dziś kupiłem sobie do PS4 Pro the last of us włączyłem pograłem może 5 minut na początku gra spytała czy chce przełączyć w tryb hdr bo mój tv obsługuje dałem ok po 5 minutach tv wyłączył sie całkowicie dioda na dole nie świeci żadnej reakcji na piloty odłączanie od pradu nic nie daje. serwis?
 
Do góry