Telewizory 4K firmy Sony serii X8509C-pierwszy ogląd

accu

New member
Bez reklam
Witam uprzejmie,

Moim , skromnym zdaniem proszę nie spieszyć się z aktualizowaniem oprogramowania , które
zostało wydane dzisiaj przez firmę Sony(pojawia się komunikat na ekranie , jak ma się włączoną opcję automatyczną) . Po aktualizacji może przestać działać NETFLIX .!!!!!:neutral: Poczekać na pierwsze opinie , co aktualizacja konkretnie ulepsza .
Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Witam uprzejmie,

Moim , skromnym zdaniem proszę nie spieszyć się z aktualizowaniem oprogramowania , które
zostało wydane dzisiaj przez firmę Sony(pojawia się komunikat na ekranie , jak ma się włączoną opcję automatyczną) . Po aktualizacji może przestać działać NETFLIX .!!!!!:neutral: Poczekać na pierwsze opinie , co aktualizacja konkretnie ulepsza .
Pozdrawiam,:)
accu
:kom:

Accu Kolego możesz coś więcej napisać jaki komunikat i co masz na myśli : włączona opcja automatyczna ? Pozdro.

Wiem już co miałeś na myśli :) w drugim wątku wyczytałem - chodziło Ci o komunikat pojawiający się że jest nowa aktualizacja przy włączonej opcji automatycznej. Na samej stronie Sony na razie jeszcze nie ma - ale to kwestia czasu..
 
Ostatnia edycja:

accu

New member
Bez reklam
Accu Kolego możesz coś więcej napisać jaki komunikat i co masz na myśli : włączona opcja automatyczna ? Pozdro.

Witam uprzejmie,

Jeżeli masz wybraną opcję automatycznej aktualizacji , wówczas na ekranie telewizora powinien się
wyświetlić komunikat , że jest dostępna aktualizacja , jeżeli zaakceptujesz , to zaczyna się proces pobierania a następnie instalowania . Przywrócona została ta opcja , która od 19 lutego 2016 r. została zablokowana i aktualizację można było wykonać tylko z pendrive'a .
Jak opcji tej nie masz zaznaczonej w menu telewizora , to komunikat nie powinien się sam wyświetlać . Sam sobie
możesz pobrać plik ze strony internetowej firmy Sony ( o ile jest udostępniony już) na komputer , a następnie kopiujesz go pendrive i aktualizujesz poprzez złącze USB w telewizorze .( tak jak robisz obecnie)

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 

accu

New member
Bez reklam
65x8505 ultra hd

Staram się nieraz "wyłapać" jakieś istotne błędy oprogramowania . Mam nadzieję , że firma Sony szybko poprawi tą usterkę , bo użytkownicy Netflix mają przecież wykupiony abonament na którąś z opcji .
Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
Ostatnia edycja:

gizewo

New member
Zakupiłem te okulary i dupa, nie działają :(
Na zmianę migają diody czerwona i zielona i po chwili się wyłączają.
U mnie działają normalnie. Piraci z Karaibów pięknie sie ogląda. U mnie pojawia sie komunikat na tv, że okulary 3D aktywne, czy podłączone, juz nie pamiętam, jestem poza domem. Nie mam żadnego interesu, żeby nie mówić prawdy. Jestem pewien, że nie wprowadziłem Cię w błąd. Ja mam kd-55x8509c, może tutaj tkwi problem.
 
Ostatnia edycja:

Razahell

New member
Witam uprzejmie,

Bo masz telewizor FHD , a on nie dostał ulepszenia do aplikacji Netflix . (strumieniowanie-HDR):neutral:

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:

no nie mam HDR bo to FHD panel...

nie mniej przy zainstalowaniu wesji oprogramowania TV PGK3.395.0105EUA mam wersje Netflix 3.0.2 build 1279 April 12, 2016 z UI Build 20160411_39-sapphire

"• Voice search capability. Press the microphone button on your remote control while in the Netflix application, and search for your favorite show or actor. Support for this feature is being rolled out slowly and not available immediately on all devices.
• Performance enhancements. Navigation and Playback are now better optimized for your Android TV device."

i dziala bez zastrzezen... pozdrawiam...
 
Ostatnia edycja:

jk_seeker

New member
U mnie Netflix działa ale nie działa uruchomienie z przycisku w pilocie, trzeba wejść od strony aplikacji. Czy tam w ogole w Sonym jest chociaż 1 osoba odpowiedzialna za testy? Paranoja jakas :/
 
Do góry