Telewizor . Tylko jaki ?

1unoproblemo

New member
Witam
Od razu zaznaczę że jeśli chodzi o telewizory jestem kompletnym laikiem. Przeglądnąłem dosyć sporo tematów na forum pomagających przy wyborze telewizora i mimo że niektóre pokrywały się z moimi preferencjami postanowiłem założyć nowy temat aby uzyskać od was nazwę modelu idealnego dla mnie.

1.Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor ?
Pomieszczenie to pokój z tzw. andresolą. Wliczając andresolową wnękę ma 12m2 bez niej około 10/11m2.

2.Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora ?
Moją wizją jest ustawić telewizor naprzeciwko łożka które znajduje się na andresoli ale również mieć możliwość na obrotowym uchwycie oglądać na dole. Odległość z andresoli 2m od tv. Z "parteru" około 4/5m.

3.Ile osób zasiada przed telewizorem ?
W łóżku 1-2. Na dole 1-4.

4.Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu ?
Jeśli wszystko by wypaliło to siedzielibyśmy i na wprost i czasami również wylegując się w fotelu z dołu patrząc się w górę (trochę jak w pubie czy barze)

5.Telewizor ma stać czy ma wisieć ?
Wisieć

6.Jak słońce świeci w pokoju ?
Słońce prawie nigdy nie gości w moim pokoju bo gdy wpada to zasłaniam po prostu rolety, mimo wszystko telewizor byłby w najciemniejszym miejscu w pokoju.

7.Jaki masz obecnie telewizor ?
Obecnie mam w pokoju bardzo stary kineskopowy telewizor JVC 21" któremu po 20-letniej służbie należy się trochę odpoczynku. Chłopak w swoim czasie był rasowym telewizorem a do dzisiaj mnie nie zawodzi.

8.Co chcemy aby telewizor posiadał ?
HD, Ogólna bardzo dobra jakość obrazu, przydałoby się jakieś USB i mile widziane było by WiFi do oglądnięcia jakiś filmików na YT czy innym TVN playerze.

9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora ?
Zaraz po zakupie zamawiam nc+ z tym 500gb dekoderem z możliwością nagrywania.

10.Jakie urządzenia ?
PC, od czasu do czasu konsola.

11.Ile godzin dziennie ma pracować telewizor ?
około 4-5 godzin w weekend mniej.