Nie do końca rozumiem kwestii. Kupujesz TV, który ktoś wyprodukował i tu nie powinno być problemu z produktem ze zwrotów - w końcu produkty się rejestruje a poza tym nie mówimy tu o odosobnionych przypadkach tylko o problemie globalnym.
Każdy szanujący się producent nadaje produktowi nr seryjny i dodaje datę produkcji aby szybko zidentyfikować problem z komponentami służącymi produkcji (w procesie produkcyjnym każda część jest indywidualnie oznakowana, aby wyłapać problemy z wybraną partią dostaw komponentów). TCL to nie firma garażowa, wiec na pewno tez to robi.
Problemy z komponentami dotykają wszystkich bez wyjątku, przy czym w przypadku droższych produktów jest szansa na selekcjonowanie komponentów przed montażem w tańszych natomiast monitoruje się po fakcie.
Rozumiem, gdyby to były telewizory produkowane np na rynek północnoamerykański, ale z tym TCL nie ma problemu bo produkty mają zupełnie inne oznaczenie, a i w tym wypadku bardziej chodziloby o tv linearną z powietrza/satki/kabla, ale nie streamingu.