Telewizor TCL C835 4K Ultra HD: Mini LED, QLED, 1000 nitów, Dolby Vision/Atmos, HDR10+, 144 Hz i Google TV.

lbanez

New member
Będę relacjonował na bieżąco...też wziąłem tą gwarwncję na 5 lat...generalnie pomijając te rzeczy, o których pisałem powyżej to TV bardzo mi się podoba...jakoś w HBO Max itp genialna...kąty, obraz, kolory... będą teraz Święta, na pewno będzie mocno przetestowany... 😁 generalnie nie spotkałem jeszcze modelu telewizora aby nie miał.negatywnych opinii... zawsze się takie znajdą...pomijam już fakt, że zadowoleni użytkownicy raczej nie komentują tylko Ci niezadowoleni...
 
Będę relacjonował na bieżąco...też wziąłem tą gwarwncję na 5 lat...generalnie pomijając te rzeczy, o których pisałem powyżej to TV bardzo mi się podoba...jakoś w HBO Max itp genialna...kąty, obraz, kolory... będą teraz Święta, na pewno będzie mocno przetestowany... 😁 generalnie nie spotkałem jeszcze modelu telewizora aby nie miał.negatywnych opinii... zawsze się takie znajdą...pomijam już fakt, że zadowoleni użytkownicy raczej nie komentują tylko Ci niezadowoleni...
Nie stresuj się niepotrzebnie przyjdzie potestujesz jak się nie spodoba zwrócisz i kupisz cos innego :p Dla uspokojenie u mnie nie występuje żadna z tych wymienionych wad, wszystko jest jak najbardziej ok :)
A z tą gwarancją na 5lat to nie wiem czy to taki dobry biznes dokładać 1,4k do tv za 4,5k gdzie macie od producenta na 24msc ale jak kto woli :)
 

marekDKL

New member
Z tą rozszerzoną gw to jest faktycznie loteria. Mojemu teściowi się przydała 😉 Zwrócili mu całą wartość sprzętu bo nie nadawał się do naprawy.

Inna sprawa, że pełny wariant gwarancji rozszerzonej można nabyć tylko w dniu zakupu sprzętu a zrezygnować można w ciągu 30 dni - nawet jeśli jest to zakup ratalny. Więc mam czas, aby to przemyśleć 😉
 
Ostatnia edycja:

lbanez

New member
https://megawrzuta.pl/download/0507dbcc97ac0d27eb96288178c7bae8.html

czy kojarzycie może dlaczego w Horizon Zero Dawn na PS4 Pro wystepuje na postaci takie smużenie ? Filmik załączyłem w linku... Dodam, ze nigdzie indziej tego smużenia nie zauważyłem...tylko tu i tylko na obramówce postaci...

I jeszcze jedno pytanie...wczoraj skalibrowałem TV, dzisiaj włączam go i wszystkie ustawienia wróciły do poprzednich...Dopiero jak włączyłem inny tryb obrazu i powróciłem znowu do trybu skalibrowanego to załapało ustawienia...ale jak włączam Horizona to ustawienia się nie zaciągają tylko obraz jest na innych parametrach....
 
Ostatnia edycja:

GHST

New member
Mam od paru dni i wszystko było dotychczas ok aż do wczorajszego wieczoru podczas ogladania serialu na Disney+. Co jakiś czas było słychać jakby ścinki i trzeszczenie z głośników. Czy to jest ten problem o którym pisał RedAxe? Nigdzie indziej tego nie zauważyłem póki co a obstawiam że TV po prostu ma problem przy dużym obciążeniu czyli Dolby Atmos i Dolby Vision. Trochę szkoda mi go będzie oddawać jeżeli jest to nie do przeskoczenia.
 

Kurakaodr

Member
póki co a obstawiam że TV po prostu ma problem przy dużym obciążeniu czyli Dolby Atmos i Dolby Vision.

Źle "obstawiasz", od połowy grudnia "troszkę" Vision/Atmos zaliczyłem, wszystko dobrze...bądź uprzejmy napisać tytuł tego nieszczęsnego dla Ciebie serialu, wrócę z wojaży/sprawdzę z "kronikarskiego obowiązku".
 

GHST

New member
Źle "obstawiasz", od połowy grudnia "troszkę" Vision/Atmos zaliczyłem, wszystko dobrze...bądź uprzejmy napisać tytuł tego nieszczęsnego dla Ciebie serialu, wrócę z wojaży/sprawdzę z "kronikarskiego obowiązku".
Ok dzisiaj odpaliłem Amazon Prime i już wiem gdzie występuja problemy. W momencie jak mam ustawiony tryb obrazu na Smart HDR wtedy są te trzeszczenia i w sumie zauwazylem ze tez czasem lekko przytnie. Natomiast po ustawieniu na tryb Movie wszystko jest ok. Film dzisiaj odpalałem stary z 2004 bez Dolby i też to wystepowało wiec ewidentnie cos nie halo z tym Smartem.
 

GHST

New member
Jednak nie. Przy wysokiej jakości materiałach dźwięk skrzeczy i telewizor przycina. Podłączyłem nawet głośniki BT i odczuwalne jest to jeszcze bardziej. Szkoda bo jako całokształt TV przezentuje się dobrze a chyba pójdzie na zwrot bo z każdym dniem mam wrażenie że jest gorzej.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Wcześniej napisał - "pomijam już fakt, że zadowoleni użytkownicy raczej nie komentują tylko Ci niezadowoleni..."
Więc raczej zadowolony.
 

lbanez

New member
Wybaczcie dwa dni zapierdziel w pracy... 😵‍💫 ale generalnie jestem bardzo zadowolony z telewizora...nie zwracam (mam nadzieję, że nigdy) i zostaje z nami w rodzinie 😁 super obraz
 
Do góry