Telewizor PHILIPS LED 58PUS7805/12 Padł ?

djrzz

Member
kiki, rozumiem, chodzi Ci pewnie o infolinie producenta?

Już nie pierwszy raz twoje odpowiedzi są wymijające, rozumiem że prowadzisz interes i nie na rękę Ci by klient był świadomy swoich praw...

Nie chcesz, nie musisz odpowiadać na zadane pytania, Twoje prawo...
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Cześć @djrzz,
Myślę, że łapanie za słówka i ironiczne dopytywanie nie wnosi nic do tej dyskusji. Nie lepiej podać rozwiązanie, "by klient był świadomy swoich praw"?

W obecnych czasach praktycznie każdy producent sprzętu, który sprzedaje w Polsce daje 2 lata gwarancji. W czasie trwania tej gwarancji, klient może zgłaszać do producenta (najczęściej przez infolinię), wadliwy produkt. Producent, jako gwarant ma obowiązek naprawić urządzenie, jeżeli nie działa zgodnie ze specyfikacją - tutaj mogą powstać spory, ponieważ to co klienta zdaniem nie działa jak powinno, może być w specyfikacji producenta (co już pokazało kilka postów na tym forum).

Drugą opcją jest rękojmia z której klient również może skorzystać. Moim zdaniem nie jest tak popularna jak gwarancja ale klient ma prawo do skorzystania z tego. Więcej informacji tutaj:

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacja/niezgodnosc/

Myślę, że również ważną kwestią jest zakup towaru przez internet. W przypadku takiego zakupu dostarczonego do kupującego (odbiór w sklepie, może skutkować tym, żę zostanie to określone jako sprzedaż stacjonarna), klient ma 14 dni na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny. Czyli może zamówić sobie TV, korzystać z niego np. 13 dni w warunkach domowych i wtedy sprawdzi czy towar jemu pasuje czy nie i odesłać to sprzedawcy, jeżeli nie decyduje się na jego pozostawienie.

Wydaje mi się, że na tym forum powinniśmy sobie pomagać niż być dla siebie uszczypliwym.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Nic się nie zmieniło.
Da tych którzy nie zrozumieli - Jak się sprzęt popsuje na gwarancji, zgłasza się na infolinię firmy.
 

djrzz

Member
Cześć @djrzz,
Myślę, że łapanie za słówka i ironiczne dopytywanie nie wnosi nic do tej dyskusji. Nie lepiej podać rozwiązanie, "by klient był świadomy swoich praw"?

W obecnych czasach praktycznie każdy producent sprzętu, który sprzedaje w Polsce daje 2 lata gwarancji. W czasie trwania tej gwarancji, klient może zgłaszać do producenta (najczęściej przez infolinię), wadliwy produkt. Producent, jako gwarant ma obowiązek naprawić urządzenie, jeżeli nie działa zgodnie ze specyfikacją - tutaj mogą powstać spory, ponieważ to co klienta zdaniem nie działa jak powinno, może być w specyfikacji producenta (co już pokazało kilka postów na tym forum).

Drugą opcją jest rękojmia z której klient również może skorzystać. Moim zdaniem nie jest tak popularna jak gwarancja ale klient ma prawo do skorzystania z tego. Więcej informacji tutaj:

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacja/niezgodnosc/

Myślę, że również ważną kwestią jest zakup towaru przez internet. W przypadku takiego zakupu dostarczonego do kupującego (odbiór w sklepie, może skutkować tym, żę zostanie to określone jako sprzedaż stacjonarna), klient ma 14 dni na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny. Czyli może zamówić sobie TV, korzystać z niego np. 13 dni w warunkach domowych i wtedy sprawdzi czy towar jemu pasuje czy nie i odesłać to sprzedawcy, jeżeli nie decyduje się na jego pozostawienie.

Wydaje mi się, że na tym forum powinniśmy sobie pomagać niż być dla siebie uszczypliwym.
Cześć, na taką odpowiedź liczyłem. Konkretnie i na temat.
Niestety, niektórzy wolą odpisywać ogólnikowo, a często bywa że szczegóły pominięte zmieniają postać rzeczy.
Jeśli się nie mylę, to zakupiony towar w sklepie internetowym z odbiorem w sklepie fizycznym będzie potraktowany jako kupno stacjonarne, ale tylko wtedy gdy przy składaniu zamówienia jest jasno napisane że towar się rezerwuje z odbiorem w sklepie (czy coś w tym stylu) inaczej jest to kupno przez internet, nieważne gdzie odbieramy towar i przysługuje 14 dniowy termin na odstąpienie od umowy zawartej na odległość.
Pozdrawiam.
 
Ostatnia edycja:
Do góry