Telewizor na gwałt do kwoty 2500 zł

grisza1010

New member
Witam serdecznie,

potrzebuje szybkiej pomocy od profesjonalistów. Nie będę udawał, w kwestii telewizorów jestem zielony jednak mam konkretne wymagania.

Potrzebuję telewizora LEDowego do oglądania telewizji jednakże w 80 % będzie to oglądanie filmów na Blu Ray oraz DVD (z odwtarzacza Pioneer BDP-140).

Przekątna to 40 cali a maksymalnie 42. Nie więcej i nie mniej:)

Co sobie cenię: idealny obraz. Nasycenie kolorów, piękna czerń. Aby filmy z BD czy MKV, czy nawet z DVD wyglądały tak, że zapierają dech w piersiach.

Może mieć USB w celu odtwarzania MKV i innych formatów. Jednak jak miałbym to przepłacić na niekorzyść jakości to wole nie mieć USB bo takowe posiadam w odtwarzaczu Blu-Ray.

Nie będę raczej korzystał z konsol do grania.

Wielkość pokoju: 18 metrów kwadratowych. Odległość z jakiej będę oglądał: około 3-4 metrów.

Jeżeli chodzi o markę to raczej nie mam konkretnych upodobań. Do tej pory miałem Toshibę 32R3500PG i pasowała mi. Jeżeli ma to być Samsung czy Panasonic, albo inny lucyfer to też nie będę miał przeciwskazań.

Granica kwotowa: do 2500 zł.

Jak do tej pory myślałem nad tym telewizorem: Telewizor LCD Full HD Samsung LE40C650 lub Toshiba 40VL748

Jeżeli macie inne propozycje to szalenie będę wdzięczny za pomoc. Już raz mi pomogliście w wyborze i nie zawiodłem się więc i teraz jestem pewien że się nie zawiodę.

pozdrawiam.

EDIT: Panowie, budżet zwiększył się do 3000 zł. I zatem znalazłem taki oto model:
SHARP LC40LE830E 3D

Przyznaje, że mając odtwarzacz BD z 3D to ten telewizor byłby dla mnie przyszłościowy.
 
Ostatnia edycja:

don111

Banned
Co sobie cenię: idealny obraz. Nasycenie kolorów, piękna czerń. Aby filmy z BD czy MKV, czy nawet z DVD wyglądały tak, że zapierają dech w piersiach.

Wielkość pokoju: 18 metrów kwadratowych. Odległość z jakiej będę oglądał: około 3-4 metrów.
to raczej nie do zrealizowania