Telewizor do 3500zł

Airvision

New member
Witam wszystkich i na wstępie zaznaczam, że trochę już czytam te forum i szukam odpowiedzi ale jakoś nie mogę znaleźć.

Bardzo bym prosił o propozycję telewizora LCD do ok. 3500zł.

Chciałbym żeby miał
- rozdzielczość HD minimum 720p
- wielkość minimum 37 cali
- dobre odwzorowanie kolorów (nie za jasną czerń itp.)
- dość dobre głośniki nadawające się do oglądania filmów ;P
- ogólnie żeby obraz HD był bardzo dobry (z kablówki przynajmniej dobry ;P)

Telewizor używany będzie średnio do:
- odbioru kablówki ( 70% )
- DVD (5%)
- XviD (5%)
- Filmy HD z komputera (20%)

Proszę o jakieś propozycje, ponieważ kompletnie nie znam się na tym i nie wiem, której firmy telewizory są dobre i przy tym nie za drogie (jak Pioneer'y :/).
Dziękuję z góry i prosiłbym o szybką odpowiedź.
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Twoje zapotrzebowanie sięga raczej znacznie wyższej - kasy :( .
Za 3500 zł 37" najszybsze i z dobrym skalowaniem
JVC 37 a 80
Sharp 37 Ad5
Toshiba 37 C 3000
JVC 37 G 80 - raczej ten będzie najlepszy :grin:
Tylko czy spełnią Twoje oczekiwania ???
 

mamr

New member
Witam, dołączę się do pytania. Szukam również hdtv, procentowo wyglądałoby to podobnie jak wyżej, z tym że będę grał również na Xbox'ie 360. Różnica jest taka, że mi starczyłoby 32 cale. Może znalazłby się jakiś model o mocniejszych parametrach ( z naciskiem na obraz z kablówki UPC ). Pozdrawiam
 

radzix

Member

radzix

Member
mamr napisał:
Witam, dołączę się do pytania. Szukam również hdtv, procentowo wyglądałoby to podobnie jak wyżej, z tym że będę grał również na Xbox'ie 360. Różnica jest taka, że mi starczyłoby 32 cale. Może znalazłby się jakiś model o mocniejszych parametrach ( z naciskiem na obraz z kablówki UPC ). Pozdrawiam


Panasonic 32 LX70. Wejdź do strefy testów klubu HDTV (za niewielką opłatą) jest tam test tego tv.

Tu jest wątek na forum http://www.hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=12277
 

rafcio76r

New member
Bez reklam