Telewizor ! Ale jaki ?!

ges

New member
Witam !
Na poczatku chcialbym napisac ze jestem w pełni laikiem bo nigdy nie kupowalem telewizora , lecz nadeszla ta chwila gdzie czlowiek decyduje sie na zakup . Wchodzac do sklepow typu Media Markt , Saturn , Avans itd. mozna po prostu oszalec . Interesuje mnie zakup telewizora LCD o przekatnej 40 cali pisze w dziale Sony poniewaz wydaje mi sie ( moge sie oczywiscie mylic ze to dobra marka i jakosc/ cena sa w miare na moja kieszen) ze bedzie to dobry zakup . Co do parametrow miejsca ogladania i potrzeb zwiazanych z Tv:
- odleglosc ogladania 4 m
- pokoj naswietlony ( z mozliwoscia zaluzji)
- cyfra + ( bez dekodera HD , wystarczy mi zwykły sygnał cyfrowy )
- dzwiek ? tv bedzie podlaczony do kina domowego wiec to nie ma roznicy
- konsola xbox360
- filmy z laptopa ( Sony Vaio )
* Cena Tv mysle ze ok 3000 pln​

To chyba tyle Tv jest mi potrzebny w celach ogladania przedewszystkim sportu, ogladania filmow i graniu na konsoli . Dzieki za wszystkie wskazowki i propozycje .:hmm:​
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
przy tej odległości to wielkość min 50" - ale na Sony nie wystarczy kasy. Raczej Plazma Panasonica 50 X 20
 

Ares78

New member

- odleglosc ogladania 4 m
- pokoj naswietlony ( z mozliwoscia zaluzji)
- cyfra + ( bez dekodera HD , wystarczy mi zwykły sygnał cyfrowy )
- dzwiek ? tv bedzie podlaczony do kina domowego wiec to nie ma roznicy
- konsola xbox360
- filmy z laptopa ( Sony Vaio )
* Cena Tv mysle ze ok 3000 pln​

To chyba tyle Tv jest mi potrzebny w celach ogladania przedewszystkim sportu, ogladania filmow i graniu na konsoli . Dzieki za wszystkie wskazowki i propozycje .:hmm:​