TCL Seria P60

Status
Zamknięty.

Koksiu11

Klub HDTV.com.pl
vip
Czy na 3 ostatnich softach działa wam aplikacja HBO ? Ja mam tak że wszystko się włącza ,ale gdy wybiorę serialto wyskakuje błąd ,że nie da rady odtworzyć ,proszę spróbować później
 

firefl

Active member
Bez reklam
Czy na 3 ostatnich softach działa wam aplikacja HBO ? Ja mam tak że wszystko się włącza ,ale gdy wybiorę serialto wyskakuje błąd ,że nie da rady odtworzyć ,proszę spróbować później

U mnie działa na v528, innym raczej też. Na wcześniejszych nie działało.
Nie jest idealnie bo zdarzyło się przy 3-4 filmie, że pojawiał się błąd 5.1.
Po restarcie tv - ponownie działało.
 

Koksiu11

Klub HDTV.com.pl
vip
No właśnie ja mam ten błąd co piszesz 5.1 restartuje kilka razy i to samo , czyli mam próbować dalej czy poprostu oprogramowanie dać na nowsze bo mam chyba to co piszesz ,albo jedno wyżej
 

polak7

New member
Po aktualizacji TCL za każdym razem długo się włącza. Nie mogę znaleźć opcji "szybkie uruchamianie". Jak do niej wejść?
 

basket4rap

Member
Bez reklam
Ja nie mam. Spróbuj może wyłączyć wtyczkę zasilającą na godzinę i może ustawienia fabryczne przywrócić.
Możesz też wcześniej np. opcję wyłączyć, następnie wyłączyć tv i włączyć.
Wejść ponownie w tę opcję, włączyć ją, wyłączyć tv i zobaczyć czy się szybko uruchomi.
 

MadHat

New member
Witam,

mam problem otóż dzisiaj po włączeniu telewizora i blueray(nie mam hbo na androidzie). Włącza się po lewej stronie ekranu pasek reklamowy na całą wysokość ekranu, jak klikne na pilocie ustawienia albo lista to pasek znika na kilkanaście sekund. Co robić?

Nie mogę wstawić zdjęcia, bo jakieś durne blokady są ;/.

cUgk5Q7.png
 
Ostatnia edycja:

polak7

New member
Ja nie mam. Spróbuj może wyłączyć wtyczkę zasilającą na godzinę i może ustawienia fabryczne przywrócić.
Możesz też wcześniej np. opcję wyłączyć, następnie wyłączyć tv i włączyć.
Wejść ponownie w tę opcję, włączyć ją, wyłączyć tv i zobaczyć czy się szybko uruchomi.

Wszystko próbowałem z tego, co opisałeś, poza przywróceniem ustawień fabrycznych. Wszystko zawiodło. Chyba trzeba będzie spróbować z tymi ustawieniami fabrycznymi (eh, nie chce mi się znowu kalibrować).
 

spoko2

New member
Może masz włączony tryb sklepowy z demo System - otoczenie - sklep z demo
Czasami sam się załącza
 
Ostatnia edycja:

Wasiu84

New member
Znalazłem. Opcja była włączona. Wyłączyłem i włączyłem ponownie, ale to nic nie dało. Telewizor wciąż długo się włącza. Nie macie takiej sytuacji po aktualizacji? Mogę coś na to poradzić?

Mam też taki problem. Nic nie pomaga reset nvm, reset shop,.wgranie ponownie systemu itd.
Zgłosiłem błąd do tcl jako zgłoszenie reklamacyjne.
 

maybee

New member
It it indeed a good Day. FINALLY the chromecast is working properly with firmware 528. I Can now cast every single app now without any problems
 

polak7

New member
Ja nie mam. Spróbuj może wyłączyć wtyczkę zasilającą na godzinę i może ustawienia fabryczne przywrócić.
Możesz też wcześniej np. opcję wyłączyć, następnie wyłączyć tv i włączyć.
Wejść ponownie w tę opcję, włączyć ją, wyłączyć tv i zobaczyć czy się szybko uruchomi.

Przywróciłem ustawienia fabryczne. Nie pomogło. Zgłaszać na gwarancję? Czy czekać na jakiś update?
 
Tace wiarę w tej soft. Coraz nowszy Android a wcale to lepiej nie działa. Najlepszy to był 6 z którym kupiłem tv. Teraz co jakiś czas wchodzi w tryb awaryjny, nie jest to częste ale wkurza.
 
Status
Zamknięty.
Do góry