Sprzedawca musi usunąć wadę jeżeli wady nie da się usunąć wtedy można wymienić na nowy bez wad lub zwrot pieniędzy można też obniżyć cenę ale za zgodą kupującego. Oczywiście można zażądać zwrotu pieniędzy ale sprzedawca ma 14 dni roboczych na ustsunkowania się do reklamacji i jak stwierdzi że wadę usunie to ma takie prawo lub wymieni na nowy z nowa gwarancja rękojmia itd do 3 razy sztuka. jeżeli nie będzie odpowiedzi w ciągu 14 dni znaczy że zakceptował. Dlatego ja zawsze robię reklamacje jak są święta albo długi weekend bo wiem że dużo osób odpowiedzialnych bierze wtedy urlop. I jak dotej pory mam zazwyczaj zwroty ceny zakupu. Przed majem idzie Moto z przegrzewający się bateria . A wada wykryta nie może mieć chyba więcej niż 3 miesiące. Dlatego przed wakacjami korzystając z forum będę szukał wad w telewizorze tlc a do sklepu pójdę w czasie dużych urlopów. Wzory reklamacji są na necie składać zawsze pisemnie z pokwitowaniem. Nie musi być orginalny paragon może być kopia nie trzeba nawet pudełka jak zanosicie do sklepu zrobić zdjęcia stanu z jakim oddajecie i podpiąć do reklamacji z podpisem odbierającego. Jak wyślesz na gwarancji producenta to pozamiatane, znaczy że zakceptowne zostały głupoty wymyślone przez firmę np 6 miesięcy bateria 1 rok ekran czas naprawy 6 miesięcy itd. Większość sprzedawców będzie namawiało żeby skorzystać z gwarancji producenta bo ominie ich odpowiedzialność .Gwarancją to sobie można podcierać... To jest dobra wola sprzedawcy a biorąc pod uwagę uczciwość niektórych to w tą dobrą wolę bym nie wierzył.
Ja mówiłem o tym co daje konsumentowi ustawa, a ten ma prawo zarządać wymiany na nowy lub zwrotu pieniędzy - oczywiście jak już wspomniałem wyżej nie gwarantuje to tego ale też nie wyklucza że tak bedzie.
Smuci mnie, że nazywasz prawo konsumenta bzdurą - ale z drugiej strony nie dziwi
Sama dziś w nocy weszła aktualizacja do 8.0 I .... brak słów.
Nie da się go wyłączyć bo po 30s załącza się spowrotem. Wifi wyłączone, skanowanie też kabel sieciowy wyłączony.
Ręce opadają.
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
No jest od zera. Wcześniej robiło tak jak było włączone skanowanie sieci. Teraz po aktualizacji żyje swoim życiem. Dobija mnie już ten telewizor.teoretycznie po takiej aktualizacji dane pozostają, praktycznie często są dziwne problemy.
Sugeruje reset shop. Uwaga: konfiguracja tv od zera.
Na przyszłość: odznacz zgodę na automatyczne aktualizacje
No jest od zera. Wcześniej robiło tak jak było włączone skanowanie sieci. Teraz po aktualizacji żyje swoim życiem. Dobija mnie już ten telewizor.
Puki był android 6, ten z którym dostałem telewizor wszystko było ok. Teraz szkoda gadać.
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
How fast is the LAN on p6046?
100 Mbps or 1 Gbps
Poslano sa mog MI MAX 3 koristeći Tapatalk
Ktoś korzysta z Xbox One S lub X i ma HDR10 w grach?
wyłącz szybki startWitam. Zaktualizowałem swojego TCL do wersji v528 i teraz mam problem z włączaniem tv bo włącza się sam po kilku minutach. Nieraz kilka razy pod rząd A nieraz wystarczy wyłączyć drugi raz i już się nie włącza. A niekiedy muszę wypiac kabel zasilania. Robiłem już reset do ustawień fabrycznych i to samo. Czy ktoś ma taki problem po aktualizacji?
Korzystam i mam.
A ja nie
V526(?), Netflix z hdr10 też wygląda na bardzo ciemny
A ja nie
V526(?), Netflix z hdr10 też wygląda na bardzo ciemny
Do którego HDMI masz podpiętego x`a ?
Hdmi 2 z arc bo hdmi 3.0 nie obsługuje hdmi w wersji 2.0 potrzebnej do hdr mimo ze w instrukcji napisali ze wszystkie złącza są kompatybilne z hdmi 2.0