TCL Seria P60

Status
Zamknięty.

Adam85Rbk

Active member
Bez reklam
Pewnie nie masz kalibracji zrobionej jak kanały źle wyglądają lub kiepski kabel HDMI , brak ą czy ć to zapewne problem z oprogramowaniem lub w ustawieniach nie został wybrany język Polski , przebicie światła to miało kilka osób ale nie wiem czy ktoś to naprawił z tego co czytałem to nowe oprogramowanie załatwiło tą sprawę a co do reszty to się nie odniosę bo nie wiem czym to jest spowodowane.Telewizory najlepiej u kikiego kupować,on sprawdzi przed wysyłką bo większość problemów mają telewizory "nie od niego"
 
Ostatnia edycja:

tysszek

Member
Niestety wejście słuchawkowe dalej wali w .... Trzeba zresetować telewizor. A już miałem nadzieję :)

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
 

Adam85Rbk

Active member
Bez reklam
Może zresetuj go do ustawień fabrycznych i wgraj ten soft co wyszedł ale z pendrive-a gdzieś kilka stron cofnij tam jest link spróbuj tego
 

winforGD

New member
Nie zawsze tak jest. Czasami za niską cenę kupowałem dobry sprzęt - kiedyś kupiłem TV Full HD 43" Sharp w Kauflandzie za 1200 zł i działa idealne. Ma niską jakość dźwięku, ale oprócz tego pięknie pracuje. Niestety uważam, że TCL ma problemy z kontrolą jakości, albo w ogóle jej nie ma...
 

Adam85Rbk

Active member
Bez reklam
Telewizor markowy też ma problemy z podświetleniem i tandetnymi ramkami nawet Samsungi i to też te klasy premium jak KS7000...czytałem wiele forów przez kilka miesięcy bo szukałem dla siebie telewizora i niestety zamiennika nie znalazłem po za Samsungiem KU6400 ale ludzie skarżą się na tylną obudowę że jest tandetna i łatwo ją połamać.Każdy tv ma jakiś mankament a wielu tutaj ma tego TCL-a i z podświetleniem nie mają problemów więc nie nazwałbym tego niską jakością bo ten tv właściwie ma wszystko w tej cenie.Po prostu kupujcie u kikiego lub w markecie ale musicie go na miejscu sprawdzić,kiki przed wysyłką niech wam sprawdzi telewizor i problemu nie będzie bo inne sklepy nawet nie odpalają telewizora przed wysyłką a potem zdziwienie co się dostało...do tego w teście napisał WYMAGA KALIBRACJI
 
Ostatnia edycja:

coolturalny

New member
A czy problem z "piszczeniem" parę sekund po włączeniu, występuje we wszystkich egzemplarzach, czy pojawia się tylko w przypadkowych sztukach?
 

KaszaWspraju

New member
A czy ktoś po aktualizacji, przy wyłączonych wszystkich opcjach poprawiających obraz zauważył migoczące poziome podswietlenie. Najbardziej widoczne na szarym tle w aplikacji YouTube. Przed update tego nie było.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
 

panda86

New member
Poza tym, TV miał wyłączony Instant Power ON, więc jak mogliście to sprawdzić?

A czy po wyłączeniu z prądu sprzętu zapamiętuje on wszystkie ustawienia? Po za tym moim skromnym zdaniem można przeprowadzić test i przywrócić ustawienia fabryczne.. - gdzie np ta funkcja docelowo jest wyłączona.

Nikogo nie bronie, to tylko moje przemyślenia. Miłego dnia ;)
 
Status
Zamknięty.
Do góry