TCL Seria P60

Status
Zamknięty.

gstw

New member
Napiszcie proszę coś wiecej o tym nowym v369 sofcie.
Czy warto?
Takie testowanie na żywym organiźmie nie bardzo mi się usmiecha :)
 

arroyo

New member
Potwierdzam, że v369 jest bardzo dobry. System startuje zauważalnie szybciej niż w poprzednich opartych na Android 7. Warto zrobić update, chociażby dlatego, że fabryczne nastawy obrazu są o wiele lepsze niż w poprzednich softach.

W weekend postaram się zrobić dla niego kalibrację dla 55c7026. Oczywiście podzielę się nią tu na forum.
 

AdamWGM

New member
Zadałem pytanie na forum czy soft v364 to ten który testujecie, ale się pośpieszyłem 'mea culpa'. Dziś rano miałem trochę czasu i testowałem ten soft v364 i dopiero po clear nvram i shop reset w menu serwisowym i resecie ustawień zaczął chodzić dobrze nie ma przebarwień w hdr, problem z dźwiękiem 5.1 w kodi dalej jest. Ciekawe jak będzie w v369. Wniosek taki że trzeba po każdej aktualizacji robić reset , najlepiej jak napisałem wyżej. Dzięki za linka do nowego softu.


Tylko, że po takim resecie traci się ustawienia kanałów, trzeba od nowa skanować.
I w przypadku modułu CAM CI znowu będę miał sortowanie alfabetyczne kanałów z SAT.


Wtedy czeka mnie wgrywanie starego softu, żeby zeskanować kanały, a dopiero potem nowy soft, którego nie mogę zresetować, bo stracę ustawienia kanałów... błędne koło.


kiki, urania-marek - proszę przypomnijcie się TCL z problemem certyfikacji modułów.
 

DLUGI321

New member
Zgadza się problem z certyfikacją modułów CAM CI jest od samego początku i TCL całkowicie go olewa a jest to bardzo irytujący/wnerwiający problem. Przyłączam się do prośby AdamWGM o przypomnienie TCL o tym problemie. Zgłaszanie bezpośrednio na własną rękę do TCL nic nie daje bo jedynie co odpisują to każą zresetować TV do ustawień fabrycznych co oczywiście nic nie daje. Na obecną chwilę jeżeli chodzi o nowe oprogramowanie to działa ono całkiem przyzwoicie jednak trzeba jeszcze trochę poczekać i po testować jedynie ten nieszczęsny moduł CAM CI z którym nic nie robią.
 

sulko

Member
Sprawdził ktoś może jak w v369 działa dźwięk 5.1 passthrough w Kodi. Mogli by ogarnąć problem, w końcu sporo ludzi kupuje telewizor z androidem właśnie dla Kodi, Netflix to jest teraz praktycznie na każdym telewizorze.
 

wookash0

New member
Sprawdził ktoś może jak w v369 działa dźwięk 5.1 passthrough w Kodi. Mogli by ogarnąć problem, w końcu sporo ludzi kupuje telewizor z androidem właśnie dla Kodi, Netflix to jest teraz praktycznie na każdym telewizorze.

a o jaki problem chodzi? ja mam passthrough i 5.1 ale w systemie dolby (musisz odpowiednio ustawic w kodi), DTS nie dziala od jakiegos czasu i to nie problem TV ani KODI

mam tak czasem, ze nie wykrywa dzwieki 5.1, ale wtedy albo przelaczam zrodlo na amplitunerze (wybieram inne, potem wracam do tego, na ktorym mam podpiety TV) albo robie restart TV i pomaga
 

sulko

Member
a o jaki problem chodzi? ja mam passthrough i 5.1 ale w systemie dolby (musisz odpowiednio ustawic w kodi), DTS nie dziala od jakiegos czasu i to nie problem TV ani KODI

mam tak czasem, ze nie wykrywa dzwieki 5.1, ale wtedy albo przelaczam zrodlo na amplitunerze (wybieram inne, potem wracam do tego, na ktorym mam podpiety TV) albo robie restart TV i pomaga
Ja mam dźwięk po spdif , gdy włączę najpierw coś 5.1 w Netflixie i potem Kodi dźwięk 5.1 prawie zawsze działa. Gdy włączę Kodi z odpalonym passthough bez wcześniejszego odpalenia Netlixa, Kodi zamula się i system dźwięku zawiesza się, mam brak dźwięku we wszystkich aplikacjach, pomaga tylko restart telewizora. Dźwięk 2.0 z wyłączonym passthrough działa dobrze. Kodi mam raczej dobrze ustawiony bo w pierwszym opisanym przypadku działa dobrze. Gdy włączę opcje synch to video w opcjach playera Kodi dźwięk 5.1 nie zawiesza Kodi ale jest silny tzw. stuttering czyli przycinanie obrazu.
Na chwile obecną mam wyłączone passthough i słucham stereo. To trochę kpina bo mój dziesięcioletni player Ariva odtwarza Dolby ac3 i Dts bez mrugnięcia.
 
Status
Zamknięty.
Do góry