TCL Seria C70

firefl

Active member
Bez reklam
Witam mam pytanie czy błedne działanie systemu jest podstawą do reklamacji.Mam juz dosc tego ***************u jakim jest c70 TCL nic nie działa nie chce mi się już słuchac ze komus tam działa wszystko bo najzwyczajniej w świecie kłamnie najtańszy android box działa a ten psełdo telewizor nie.Dzwięk nie działa,aplikacje nie działaja łapie zawiechy ,gubi ustawienia .Prosze o pomoc ,napewno strace kase za dodatkową gwarancje ale zdrowie psychiczne jest ważniejsze .

Podstawą reklamacji jest niezgodność z umową, czyli specyfikacja względem rzeczywistości.
Stwierdzenie "już dość tego ***" niestety nie wystarczy.
Fakty ze specyfikacji względem rzeczywistości.
Dodam, że własne oczekiwania na podstawie ogólnej specyfikacji może nie wystarczyć.
Obawiam się, że trudności sortowania kanałów - nie nadają się, HBO nie działające - nie nadaje się.
 

bumar

New member
Witam mam pytanie czy błedne działanie systemu jest podstawą do reklamacji.Mam juz dosc tego ***************u jakim jest c70 TCL nic nie działa nie chce mi się już słuchac ze komus tam działa wszystko bo najzwyczajniej w świecie kłamnie najtańszy android box działa a ten psełdo telewizor nie.Dzwięk nie działa,aplikacje nie działaja łapie zawiechy ,gubi ustawienia .Prosze o pomoc ,napewno strace kase za dodatkową gwarancje ale zdrowie psychiczne jest ważniejsze .
Widzę, że poziom irytacji sięgnął zenitu. Wydaje mi się, że to nic nie da, wezmą od Ciebie telewizor na naprawę gwarancyjną i przeinstalują soft na 373. Generalnie stracisz 2 tygodnie i raczej tyle. Bardzo trudno zarzucić, że oprogramowanie działa nieprawidłowo, TCL stwierdzi że to wina aplikacji firm trzecich. Ja ten problem rozwiązałem kupując android box i nie używam wcale softu z TV. Generalnie trzymam kciuki, daj znać jak uda ci się coś uzyskać.
 

KaliberMG

New member
Ciemne pasy

Witam czy ktoś ma podobny problem ? Od jakiegoś czasu zauważyłem, że pod kątem widać ciemniejsze pasy najbardziej na białym tle. Gdy patrzymy centralnie na ekran trudno to zauważyć ale wystarczy zmienić kąt oglądania to przypadłość się pogłębia. I jak wygląda u Was jasność ekranu bo mając poprzedni telewizora Panasonic LED to w TCL obraz jest znacznie ciemniejszy.
 

Attachments

  • 20190122_124052.jpg
    20190122_124052.jpg
    522,7 KB · Wyś: 45
  • 20190122_122830.jpg
    20190122_122830.jpg
    388,3 KB · Wyś: 40

mmcki

New member
W postach sprzed roku kilka osób pisało o problemie podłączeniem słuchawek/głośników do wyjścia słuchawkowego, o podobnych problemach jak widzę ktoś napisał zaledwie kilka dni temu. Mam rozumieć, że port mini jack jest w modelu 55C7026 wadliwy i raz działa, raz nie? Czy wszyscy mają taki problem? Sprawne wyjście słuchawkowe to dla mnie bardzo ważny warunek przy zakupie nowego TV, taka wada praktycznie dyskwalifikuje tego TCL...
 

KaliberMG

New member
W postach sprzed roku kilka osób pisało o problemie podłączeniem słuchawek/głośników do wyjścia słuchawkowego, o podobnych problemach jak widzę ktoś napisał zaledwie kilka dni temu. Mam rozumieć, że port mini jack jest w modelu 55C7026 wadliwy i raz działa, raz nie? Czy wszyscy mają taki problem? Sprawne wyjście słuchawkowe to dla mnie bardzo ważny warunek przy zakupie nowego TV, taka wada praktycznie dyskwalifikuje tego TCL...

Ja w tym modelu również mam problem z wejściem słuchawkowy. Znaczy problem polega na tym, że należy wyłączyć tv podłączyć kabel jack i włączyć tv wtedy działa.
 

ligeza

Member
U mnie problem z wejściem słuchawkowym został wyeliminowany wraz z softem android 8. Od tej pory ani raz nie zdarzyło mi się aby port przestał działać, a mam podpięte pod niego głośniki.
 

piotrj74

New member
Dzieki za odpowiedz ,troche mnie zmartwiliscie ze oprogramowanie nie jest podstawa do reklamacji.Tu nie chodzi nawet o apki ze sklepu play bo nawet zaszyty Netflix nie działa poprawnie i nr zmieniającrgo sie softu nic nie wnosi mam obecnie ostatnią wersje.restartowanie ustawien do zera co chwile to bezsens.Wychodzi na to ze trzeba kupic normalny telewizor a ten sprezentowac komus kto bedzie go tylko włanczal na wiadomosci .Pozdrawiam
 

mmcki

New member
U mnie problem z wejściem słuchawkowym został wyeliminowany wraz z softem android 8. Od tej pory ani raz nie zdarzyło mi się aby port przestał działać, a mam podpięte pod niego głośniki.


Czyli zapewne masz cały czas je wpięte. To nie wyklucza problemu, że po wpięciu urządzenia w trakcie działania telewizora trzeba go restartować, żeby zadziałało.
 

dac

New member
Jest jakaś rada na to żeby tv pamiętał ustawienia po zaniku prądu? część ustawień pamięta a część nie stary samsung wszystko pamiętał. druga sprawa nie mogę skonfigurować hdmi-cec mam tuner na enigma2 z softem openATV włącza sie TV normalnie razem z tunerem sat ale wyłączyć już nie potrafi się.
 

Crocodil

New member
@dac: Jaką masz wersję oprogramowania? Ja nie mogę w tej chwili sprawdzić ale mam któryś z softów z Androidem 7 (chyba najnowszy dostępny przez OTA) i też mam ten problem.

Czy w nowszym oprogramowaniu (np. na Android 8) jest już to poprawione? Konieczność każdorazowego wpisywania 10-punktowego balansu bieli jest mocno wkurzająca...
 

Crocodil

New member
Witam
Też mam 7 ale nie zauważyłem że trzeba balans bieli wpisywać za każdym razem. Napisz jak wejść w ten parametr.

Nie mam w tej chwili przed sobą telewizora ale zarówno bilans bieli jak i 10 punktowy bilans bieli są w zaawansowanych ustawieniach obrazu. Wszystkie parametry w obydwu tych opcjach resetują się na 0 po całkowitym wyłączeniu i ponownym uruchomieniu telewizora (długie przytrzymanie przycisku na pilocie i potwierdzenie); przy uśpieniu (krótkie naciśnięcie przycisku) wartości nie kasują się.
 

pioterek9

New member
Nie mam w tej chwili przed sobą telewizora ale zarówno bilans bieli jak i 10 punktowy bilans bieli są w zaawansowanych ustawieniach obrazu. Wszystkie parametry w obydwu tych opcjach resetują się na 0 po całkowitym wyłączeniu i ponownym uruchomieniu telewizora (długie przytrzymanie przycisku na pilocie i potwierdzenie); przy uśpieniu (krótkie naciśnięcie przycisku) wartości nie kasują się.

nie korzystałem z opcji przy androidzie 7, mam natomiast ustwiony 10-pkt balans bieli na andku v509 od dobrych kilku dni nie korzystam z szybkiego uruchamiania, wiec teoretycznie TV za każdym razem wstaje od zera i kłopotów z balansem nie mam
 

Crocodil

New member
@pioterek: Dzięki, może wypróbuję v509, chociaż widziałem że ta wersja też ma swoje problemy (jak chyba każda).

Ewentualnie spytam jeszcze tylko czy ktoś robił już downgrade z v509 do starszej wersji? Nie było z tym problemów?
 

kokon20

New member
Witam,pierwsza próba aktualizacji systemu.
Wszystko według instrukcji.
Plik update.pkg z dysku google z działu aktualizacji.
Cały czas komunikat:" No available update package,system update stopped.
Jakieś rady?
 
Do góry