TCL Seria C70

firefl

Active member
Bez reklam
Miałem wtedy 499, próbowałem z 509 i jeszcze jakąś, ale nic to nie daje, TV po aktualizacji nie robi wipe data. Gdyby tylko udało mi się dostać do tego menu bym był w domu, jednak jak próbuję się dostać to pojawia się robocik i komunikat "brak polecenia" i bardzo szybko zmienia się na "błąd".

Trzeba pewnie odkryć jakąś dodatkową kombinację klawiszy, po w smarphonie kiedyś miałem to samo, i jakoś dostałem się do Android Recovery Menu.

na forum było konkretne zalecenia downgradu do jakiejś wersji 3xx - niestety nie pamiętam numeru.
Wracała wersja androida 6
 

wojtusg40

New member
Wiktoria, tylko szkoda że spędziłem nad tym cały wieczór ...
Opiszę dla potomnych.


Kiedy ostatnio robiłem upgrade do Androida 8, zauważyłem że po aktualizacji trzeba natychmiast wyłączyć TV z sieci bo aktualizacją włączy się ponownie.
Dzisiaj jak robiłem downgrade to zbyt wcześniej wyłączałem TV, zaraz po zgaśnięciu ekranu, a miałem to robić dopiero gdy wykona pełny reboot i pojawi się logo TCL.
Prawdopodobnie pomiędzy zgaśnięciem ekranu, a logiem TCL jeszcze coś zapisuje we flashu, dlatego downgrade nie dochodziły do skutku.


Zdowngradowałem do wersji 1.46, TV uruchomił się normalnie zrobiłem wipe i teraz będę na powrót wgrywał Android 8
 

Kraczykruk

New member
z aplikacją HBO na android tv działa chyba tylko kilku osobom - nie wiadomo co pomaga... kwestia szczęścia

Wczoraj zainstalowałem aplikację. Oczywiście błąd 5.1 Napisałem więc do pomocy technicznej HBO. O dziwo odpisali po kwadransie. Wyczyścili mi aktywne urządzenia na koncie i kazali wyłączyć zasilanie na 15 minut w TV. Zalogować się ponownie i powinno działać. Oczywiście nie zadziałało :)
W związku z tym napisali mi w kolejnym mailu, że przesyłają moją sprawę do działu technicznego. Myślę, że na tym się skończy.
Chciałem jeszcze zaznaczyć, że nasze urządzenie jest na liście oficjalnie wspieranych.
 

gonziak

New member
Jaki macie patent na podłączenie c70 do tzw wzm. hifi? Mam problem z HDMI nc+ Podłączam przez jack słuchawkowy czasami działa, a czasami nie widzi podłączonego jacka i gra przez głośniki, muszę się przełączyć na jakąś apkę np netflix i przełączyć na hdmi to dziala normalnie.
 
Ostatnia edycja:

jakub_a

New member
Jaki macie patent na podłączenie c70 do tzw wzm. hifi? Mam problem z HDMI nc+ Podłączam przez jack słuchawkowy czasami działa, a czasami nie widzi podłączonego jacka i gra przez głośniki, muszę się przełączyć na jakąś apkę np netflix i przełączyć na hdmi to dziala normalnie.

Ja mam podłączony TV (v509) ze wzmacniaczem kablem optycznym:
- TV (antena/sat) działa poprawnie zawsze
- Netflix nie zawsze łapie 5.1 (wzmacniacz dostaje zwykły PCM) - trzeba przełączyć się na TV na kanał z dzwiękiem 5.1 i ponownie przełączyć się na Netflix
- Odtwarzane video z dysku/usb przez Playera czasami nie załapują DTS - trzeba ponownie uruchomić video lub przewinąć w przód/tył.
 

sq9njj

New member
Panowie, robię właśnie update z 373 do 509 i już od pół godziny wisi mi napis do not turn off. Lampka na pamięci usb nie miga, boję się resetować tv. Co robić?
 

sq9njj

New member
OK, zaryzykowałem, wyjąłem wtyczkę zasilania, włożyłem ponownie, update ruszył automatycznie i chyba wszystko działa. Problem był z netflixem ale pomógł reset. Jak ktos ma problem z wyszukiwaniem kanałów tvk z modułem cam to polecam zmienić kanał na 11449 h i szukać wg. Sieci. Działa. Mam tylko problem z google home. Czy komuś z Was udało się to uruchomić?
 
Ostatnia edycja:

damianosr3

New member
Jaki macie patent na podłączenie c70 do tzw wzm. hifi? Mam problem z HDMI nc+ Podłączam przez jack słuchawkowy czasami działa, a czasami nie widzi podłączonego jacka i gra przez głośniki, muszę się przełączyć na jakąś apkę np netflix i przełączyć na hdmi to dziala normalnie.

Mam to samo. Po podłączeniu do Jacka raz gra a raz nie. Trzeba wyłączyć całkiem telewizor i ponownie uruchomić aby ponownie ruszyło. Android 7, póki co tego rozwiązania nie polecam.
 

bielikk

New member
Bez reklam
Tak z ciekawości zacząłem czytać o serii TCL C70 i widzę tylko same kłopoty z tym TV. Dlaczego kupujecie takie "badziewie". Nie wiem jak większość może być zadowolonych z płynności obrazu, ostrości obrazu podczas oglądania między innymi sportu: piłki nożnej, tenisa, czy oglądania filmów akcji, jeżeli ten TV ma matrycę 60Hz i nie posiada żadnych "upłynniaczy"
Przeczytajcie sobie test z 19 lipca 2017 ze strony: ******************************.com tam wszystko jest dokładnie opisane ... .
 

piotrj74

New member
Pomocy

Witam mam pytanie czy błedne działanie systemu jest podstawą do reklamacji.Mam juz dosc tego ***************u jakim jest c70 TCL nic nie działa nie chce mi się już słuchac ze komus tam działa wszystko bo najzwyczajniej w świecie kłamnie najtańszy android box działa a ten psełdo telewizor nie.Dzwięk nie działa,aplikacje nie działaja łapie zawiechy ,gubi ustawienia .Prosze o pomoc ,napewno strace kase za dodatkową gwarancje ale zdrowie psychiczne jest ważniejsze .
 

bielikk

New member
Bez reklam
Jeżeli jest na gwarancji to zgłaszaj reklamacje, nie ma na co czekać. System to podstawowa "część" każdego TV. Jeżeli system (oprogramowanie) działa nieprawidłowo to TV LCD też nie działa jak trzeba.

PONAWIAM APEL NIE KUPUJCIE TV TCL to "BADZIEWIE JAKICH MAŁO" !!!!
DZIWIĘ SIĘ, ŻE KIKI SPRZEDAJE TAKI "CHŁAM" I PSUJE SOBIE OPINIĘ ....
 
Do góry