TCL Seria C70

Dzikiws62

New member
Takie to forum - bez zadowolenia - ja też zadałem kilka pytań - odpowiedzi żadnej, no może nie liczne, dlatego rezygnuję z uczestnictwa. KIKI do Ciebie - myślałem iż jesteś bardziej wartościowy. Pozdrawiam pozostałych
 

Nefrytowy

New member
Może mi ktoś wyjaśnić dlaczego na tym forum nie da się uzyskać żadnej sensownej pomocy na jakiś temat? Wszystko sprowadza się do "zadzwoń do...", "napisz pm do ..". Ręce opadają.

też tak myślałem, ale zadzwoniłem. Pomoc jakiej uzyskałem musiała by się składać z kilku stron postów.
 

firefl

Active member
Bez reklam
Może mi ktoś wyjaśnić dlaczego na tym forum nie da się uzyskać żadnej sensownej pomocy na jakiś temat? Wszystko sprowadza się do "zadzwoń do...", "napisz pm do ..". Ręce opadają.

Czy pomoc udzielona telefonicznie jest bezsensowna? Nie każdy lubi i ma warunki do pisania.
Wiadomość PM także dociera inaczej niż post na forum.
Jeśli ktoś chce pomóc to dlaczego narzekasz na metodę jaką proponuje udzielenie pomocy?

Na forum także jest dużo wartościowych informacji, tylko większość osób zamiast przeczytać/przeszukać wcześniejsze posty woli zadawać te same pytania na nowo.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Nefrytowy i firefl - Mądrego i dobrze posłuchać.

Inni zamiast docenić to że ktoś chce im pomóc za friko, że ukoić ich nerwy za friko, że podzielić się własną wiedzą za friko - stawiają wyłącznie żądania -- dajcie.

Marek ma co robić i nie jest niewolnikiem że musi . Nie jest na niczyje usługi.
Pomaga bo to uczynny człowiek. Nie pisze bo nie ma czasu, ma pracę.

Powtórzę pytanie - d3m - jakiej informacji Ci brakuje ?
 

rossoneri

New member
Sprzedając sprzęt za takie pieniądze z tyloma wadami pomoc jest niezbędna!
Kto to widział, forum TCL a prawie 400 stron po pare postów z informacjami o korekty, ustawiania, zapytania bo w kółko coś nie działa... Oszczędny traci 2x więcej. Dobrze, że tego nie kupiłem. A to wszystko dzięki temu forum :)
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Dlatego właśnie staramy się pomagać. Nikt nawet złotówki nam za to nie płaci.
My kontaktujemy (Marek) się fabryką i prosimy o pomoc.
Sprzedaliśmy dobrze ponad tysiąc sztuk i kilku osobom pomagaliśmy. Najwięcej tym co kupili gdzie indzie i nie mają wsparcia.
Nasi wszyscy są załatwiani bez nerw w 100 %.
Czy każdy musi być zadowolony ?
Otóż nie każdy !
Jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził.

Ale to właśnie TCL został wybrany jako najlepszy telewizor LCD w Europie w klasie cena do jakości.
W swojej klasie , możliwości, jakości i wyposażenia tak jak EISA uważam że należy do jednego z najlepszych.
Ale to była ich ocena , a to jest moja subiektywna ocena.
I znam setki ( dostaję podziękowania) którzy śmią być zadowoleni.

Czy są inne lepsze lepsze sprzęty - zdecydowanie tak, ale nie w tej klasie cenowej.
 

sulko

Member
Dlatego właśnie staramy się pomagać. Nikt nawet złotówki nam za to nie płaci.
My kontaktujemy (Marek) się fabryką i prosimy o pomoc.
Sprzedaliśmy dobrze ponad tysiąc sztuk i kilku osobom pomagaliśmy. Najwięcej tym co kupili gdzie indzie i nie mają wsparcia.
Nasi wszyscy są załatwiani bez nerw w 100 %.
Czy każdy musi być zadowolony ?
Otóż nie każdy !
Jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził.

Ale to właśnie TCL został wybrany jako najlepszy telewizor LCD w Europie w klasie cena do jakości.
W swojej klasie , możliwości, jakości i wyposażenia tak jak EISA uważam że należy do jednego z najlepszych.
Ale to była ich ocena , a to jest moja subiektywna ocena.
I znam setki ( dostaję podziękowania) którzy śmią być zadowoleni.

Czy są inne lepsze lepsze sprzęty - zdecydowanie tak, ale nie w tej klasie cenowej.
Z tą bezinteresownością to nie przesadzajmy, ja kupiłem u Was telewizor właśnie dzięki temu że miałem telewizor sprawdzony i mogę w razie czego zadzwonić, czyli jest to działanie marketingowe obliczone na zwiększenie sprzedaży. Dla jasności z zakupu u Was jestem zadowolony i kupiłbym ten telewizor jeszcze raz. Telewizor jednak ma poważne błędy programowe i trzeba je nagłaśniać, to jest jedyna skuteczna forma nacisku na producenta, jeden krytyczny post może ich kosztować wiele niesprzedanych telewizorów. Rozumiem że krytyka produktu nie idzie w parze z Waszą strategią biznesową ale wielokrotne zaprzeczanie faktom i mówienie że czarne jest białe staje się powodem do kpin na forum i przynosi dla Was odwrotny skutek. Ja chciałbym by oprogramowanie wykorzystywało wszystkie możliwości hardware i działało bez większych błędów.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Naprawdę. Masz taki sam wpływ na rozwój miesiączki u pingwinów, jak my na produkcję telewizorów dowolnej firmy. Więc nie wiele zrozumiałeś z tego co napisałem - a szkoda.
 

sulko

Member
Naprawdę. Masz taki sam wpływ na rozwój miesiączki u pingwinów, jak my na produkcję telewizorów dowolnej firmy. Więc nie wiele zrozumiałeś z tego co napisałem - a szkoda.
Pozwolisz że się z Tobą częściowo nie zgodzę. Na produkcję telewizorów to Masz rację nie mamy specjalnego wpływu, ale na rozwój oprogramowania to już inna sprawa. To forum przegląda duża ilość potencjalnych kupców, nie tylko z Polski ale z Rosji, Włoch i innych krajów, negatywne opinie wpływają na sprzedaż i w rezultacie na rozwój oprogramowania. Sporo poprawek zostało już wprowadzonych w odpowiedzi na nasze sugestie. Gdybyśmy byli wszyscy zadowoleni w 100%, jak Ty i większość Twoich klientów, to tych poprawek by nie było.
 

arroyo

New member
Co do rozwoju oprogramowania na telewizory TCL, to one opierają się na platformie "Mstar Android TV". Na 4pda wielu ludzi portuje firmware z jednego modelu TV na inny. To tylko kwestia czasu jak ktoś wyizoluje aplikację do nagrywania obrazu z jakiegoś modelu.

Są ciekawsze opcje, jak emulacja programowa trybu HDR w obrazie SD. Takie coś bardzo bym chciał mieć w moim C70.
 

janusz

New member
Bez reklam
Pozwolisz że się z Tobą częściowo nie zgodzę. Na produkcję telewizorów to Masz rację nie mamy specjalnego wpływu, ale na rozwój oprogramowania to już inna sprawa. To forum przegląda duża ilość potencjalnych kupców, nie tylko z Polski ale z Rosji, Włoch i innych krajów, negatywne opinie wpływają na sprzedaż i w rezultacie na rozwój oprogramowania. Sporo poprawek zostało już wprowadzonych w odpowiedzi na nasze sugestie. Gdybyśmy byli wszyscy zadowoleni w 100%, jak Ty i większość Twoich klientów, to tych poprawek by nie było.

Czy jednak efekt nie jest odwrotny. Gorsze opinie, gorsza sprzedaż, mniej kasy na rozwój, w tym rozwijanie oprogramowania. Poza tym bardzo dużo czyta się negatywnych wpisów, a parę postów a za chwilę ktoś podaje rozwiązanie a nawet to rozwiązanie było juz wielokrotnie wcześniej podawane. Należy też pamiętać, że to jest android. Nawet w telefonie jak porównam androida do windowsa mobile (miała żona) to zdecydowanie windows był prostszy i bezproblemowy, wszystko tam działało. Tylko nikt nie kupował windowsa bo był strasznie ograniczony, wielu rzeczy tam się nie dało zrobić. Natomiast android pomimo, iz czasem bez powodów sprawi problem to zawsze daje możliwość wzbogacania.
 

sulko

Member
Czy jednak efekt nie jest odwrotny. Gorsze opinie, gorsza sprzedaż, mniej kasy na rozwój, w tym rozwijanie oprogramowania. Poza tym bardzo dużo czyta się negatywnych wpisów, a parę postów a za chwilę ktoś podaje rozwiązanie a nawet to rozwiązanie było juz wielokrotnie wcześniej podawane. Należy też pamiętać, że to jest android. Nawet w telefonie jak porównam androida do windowsa mobile (miała żona) to zdecydowanie windows był prostszy i bezproblemowy, wszystko tam działało. Tylko nikt nie kupował windowsa bo był strasznie ograniczony, wielu rzeczy tam się nie dało zrobić. Natomiast android pomimo, iz czasem bez powodów sprawi problem to zawsze daje możliwość wzbogacania.
To już zmartwienie producenta by problemów było jak najmniej, a słupki sprzedaży pięły się do góry:), nic nie stoi na przeszkodzie by przedstawiciel TCL'a rozwiązywał nasze problemy tu na forum. Nasz cel jest wspólny, by telewizor był lepszy.
 

janusz

New member
Bez reklam
W sumie tak, tym bardziej, że TCL w Polsce właściwie nie jest zainteresowany promocją swoich TV (podobno większość idzie na eksport), a to forum to właściwie główny kanał dystrybucji. Można napisać, że Kiki ma wyłączność.
Mi najbardziej brakuje jednak na forum zakładki z softami. Pamiętam fora wielu urządzeń m.in. fergusona i zawsze tam była zakładka i to zarówno na softy producenta jak i nieoficjalne. Takie rozwiązanie pozwoliłoby oszczędzić czas użytkownikom jak i Kikiemu.
 

gregory2213

New member
Witam.
Zakupiłem niedawno telewizor TCL u55c7026.
Nie potrafię nigdzie znaleźć ustawienia, by telewizor sam wyłączył się po określonym przeze mnie czasie lub o określonej przeze mnie godzinie (np. za 30 minut, lub o godzinie 15:00).

Telewizor, a raczej jego system jest zaktualizowany do najnowszej wersji.

Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Z góry dziękuję.
 

Limax7

New member
Witam.
Zakupiłem niedawno telewizor TCL u55c7026.
Nie potrafię nigdzie znaleźć ustawienia, by telewizor sam wyłączył się po określonym przeze mnie czasie lub o określonej przeze mnie godzinie (np. za 30 minut, lub o godzinie 15:00).

Telewizor, a raczej jego system jest zaktualizowany do najnowszej wersji.

Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Z góry dziękuję.

Ustawienia-Wygaszacz ekranu-Kiedy włączyć tryb uśpienia

Szkoda tylko że mało tam opcji a najkrótszy czas to 4 godziny bezczynności.
 

masterpolo

New member
W sumie tak, tym bardziej, że TCL w Polsce właściwie nie jest zainteresowany promocją swoich TV (podobno większość idzie na eksport), a to forum to właściwie główny kanał dystrybucji. Można napisać, że Kiki ma wyłączność.
Mi najbardziej brakuje jednak na forum zakładki z softami. Pamiętam fora wielu urządzeń m.in. fergusona i zawsze tam była zakładka i to zarówno na softy producenta jak i nieoficjalne. Takie rozwiązanie pozwoliłoby oszczędzić czas użytkownikom jak i Kikiemu.

Każdy kto ma wyłączność na sprzedaż ma wpływ na oprogramowanie. Jeśli np nie działa moduł CI+ z PL rynku to zgłoszenie tego to priorytet. Prosty przykład: na Nasz rynek wszedł ostatnio tuner sat popularnej firmy. Branie ogromne, aż nagle userzy piszą że moduł nie działa jak należy. Sprzedaż stanęła, dystrybutorzy od razy zgłaszali błąd. Wychodzi nowe oprogramowanie z nowymi driverami i po problemie. Ale..jeśli dany producent ma lipnych programistów i jeśli w ciągu 6 miesięcy taka wada nie zostanie poprawiona, to nie ma co liczyć na wsparcie. Grupa userów wystawia opinie i w skrócie zmienia sprzęt.
 
Do góry