TCL Seria C70

ligeza

Member
Czy udało się komuś przez WiFi uzyskać większą szybkość niż 100mbit/s? Telewizor stoi koło routera a iperf nie może przekroczyć 100mbit/s. Połączenie 5GHz standard AC.
 

lotis

New member
TU mnie od rana, taki komunikat zasłania obraz.

Server Error in '/' Application.
Runtime Error

Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewe
details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). it could, however, be viewed by browsers running on the localserver machine.

Details:
To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config configuration file located in the root directory of the current web aplication. this <customErrors> tag should then have its"mode" attribute set to "off"

<!--web.Config Configuration File-.>
<configuration>
<system.web>
<customErrors mode-'Off*/>
</system.web>
</configuration>

Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by medifying the "defaultRed
direct" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL

<!--web.config Configuration File-.>
<configuration
<system. web>
<customErrors mode-"RemoteOnly" defaultRedirect-"mycustompage.htm*/>
</system.web>
</configuration>

Co się dzieje pomocy.


Problem połowicznie rozwiązany .Wyłączyłem HbbTV (Hybrid Broadcast Broadband TV) i komunikat znikł.
 
Ostatnia edycja:

sulko

Member
Ostatnia edycja:

ligeza

Member
Android 7,0 wg oficjalnej pierwszej informacji wchodzi 28.11.2017 o godz. 8.00
Czy ktoś już ma?

U mnie realna prędkość ( mierzone w/g ...) po wifi to około 200mbit/s, UPC router Connect box 30 cm od telewizora.
Niestety u mnie pomimo WiFi AC maksymalny link to 173mbit/s (a transfer nie przekracza 100mbit/s). Próbowałem łączyć się do routera, telefonu jako HotSpot, laptopa jako hotspot i niestety nigdzie tej wartości nie przekroczyłem.
 

dedoer

New member
Czy ktoś już ma?

Niestety u mnie pomimo WiFi AC maksymalny link to 173mbit/s (a transfer nie przekracza 100mbit/s). Próbowałem łączyć się do routera, telefonu jako HotSpot, laptopa jako hotspot i niestety nigdzie tej wartości nie przekroczyłem.

Śmieszkując dalej na temat Naszej aktualizacji - nie jest napisane, jaka to strefa czasowa :p
 

DLUGI321

New member
No cóż tak jak myślałem kolejny nic nie znaczący termin i aktualizacji brak:( Informacje o terminie aktualizacji które są tu podawane są nie prawdziwe bo są podawane od osoby nie związanej z programistami TCL tylko od jakiegoś człowieka z montowni w Żyrardowie gdzie są one tylko i jedynie składane. Więc żeby mieć bardziej wiarygodną informację trzeba by było z pytaniem o aktualizację zgłosić się do głównej siedziby producenta a nie do naszej montowni gdzie nie mają bladego pojęcia co i jak bo oni tylko składają tam TV z gotowych podzespołów
 

tomasz.k

New member
No cóż tak jak myślałem kolejny nic nie znaczący termin i aktualizacji brak:( Informacje o terminie aktualizacji które są tu podawane są nie prawdziwe bo są podawane od osoby nie związanej z programistami TCL tylko od jakiegoś człowieka z montowni w Żyrardowie gdzie są one tylko i jedynie składane. Więc żeby mieć bardziej wiarygodną informację trzeba by było z pytaniem o aktualizację zgłosić się do głównej siedziby producenta a nie do naszej montowni gdzie nie mają bladego pojęcia co i jak bo oni tylko składają tam TV z gotowych podzespołów

Pisalem juz jakis czas temu ze tak bedzie. Kiki ma moze dobre checi, ale niestety ludzie z fabryki sa ustawieni w szeregu (a raczej pod jego koniec) i moze chca sie podbudowac jacy to sa wazni itp. Trzeba czekac i tyle.
 

DLUGI321

New member
To nie że Chińczycy śpią tylko te terminy są podawane z montowni (nie od głównego producenta) przez jakiegoś Kowalskiego który tak jak było wcześniej napisane chce się podbudować jaki to on nie jest ważny i każdy kolejny termin będzie się kończył tak jak poprzedni puki oficjalnie nie poda terminu jakiś tam Chińczyk z głównej siedziby to możemy zapomnieć o aktualizacji oni podejrzewam nawet nie wiedzą o tych błędach które zostały znalezione.
 

DLUGI321

New member
Nie ma co gdybać czy to jest 8:00 czy 13:00 nie spotkałem się jeszcze żeby jakiś producent podawał konkretną godzinę po prostu podaje datę i tyle. A TCL (montownia) podaje jakieś głupie terminy a my się jaramy jak szczerbaty na suchary po prostu oni mają ROKU i to jest dla nich priorytet.
 

arso

New member
Z facebooka:
"Andrew Beechwood Bardziej ucieszyłbym się z informacji, kiedy będzie aktualizacja androida.
Lubię to!
ˇ Odpowiedz ˇ 1 godz.
Zarządzaj
TCL Europe - The Creative Life
TCL Europe - The Creative Life Aktualizacja systemu Android 7.0 zawita już niedługo, spodziewamy się na początku grudnia. Pozdrawiamy Zespół TCL"
 

ptys

New member
Z facebooka:
"Andrew Beechwood Bardziej ucieszyłbym się z informacji, kiedy będzie aktualizacja androida.
Lubię to!
ˇ Odpowiedz ˇ 1 godz.
Zarządzaj
TCL Europe - The Creative Life
TCL Europe - The Creative Life Aktualizacja systemu Android 7.0 zawita już niedługo, spodziewamy się na początku grudnia. Pozdrawiamy Zespół TCL"

TLC :hihi: :| gamoń który liczył na update
 
Do góry