TCL Huaxing wprowadza nową technologię zakrzywionego ekranu do smartfonów

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
TCL Huaxing wprowadza nową technologię zakrzywionego ekranu do smartfonów

tcl-curved-technology-1.png



TCL, producent z siedzibą w Chinach, ogłosił swoje dwie nowe technologie zakrzywionych ekranów, które obejmują technologię hiperboliczną z ekranem wodospadowym i technologię czterech zakrzywionych powierzchni o równych gausach.
W technologii Waterfall Screen Hyperbolic zakrzywiony ekran o określonej krzywiźnie realizuje głównie zginanie ekranu przez panel OLED . Zwiększa się do prawie 90 stopni, tworząc zakręt przypominający wodospad. Mówi się, że wizualnie ukrywa środkową ramkę telefonu, a pozioma zawartość nie będzie już podlegać żadnym ograniczeniom wyświetlania.

Firma dodaje, że dwustronna krzywizna ekranu może sięgać 88 stopni. Ponadto, w przeciwieństwie do konwencjonalnego ekranu hiperbolicznego 60 stopni, krzywizna boczna tego ekranu może sięgać prawie 90 stopni.
Z drugiej strony technologia czterech krzywizn opiera się na technologii hiperboloidy , która dodaje zakrzywione szkło na górnym i dolnym końcu na podstawie krzywizny lewego i prawego ekranu hiperboloidu.
tcl-curved-technology-2.png

Zaletą jest lepszy wygląd, lepszy efekt wizualny i lepsze wrażenia z ręki. Zakrzywiona konstrukcja radiana sprzyja trzymaniu i pomaga poprawić wrażenia z poziomej pracy na ekranie poprzecznym pod dużymi ekranami.
Firma rezygnuje z tradycyjnej konstrukcji z czterema zakrzywionymi powierzchniami z dużymi zaokrąglonymi narożnikami i uzyskuje efekt takiej samej szerokości ramy widoku z przodu dzięki czterokątnej konstrukcji kulistej i zmniejsza promień narożnika z 10 mm do 5 mm.
Firma TCL Huaxing zakończyła rozwój techniczny 88-stopniowego ekranu wodospadowego w marcu tego roku. Korzystając z symulacji i eksperymentów, przeprowadzono dalszą zaawansowaną weryfikację materiałów i procesów, aby osiągnąć pierwszą w branży masową zdolność produkcyjną w zakresie 88-stopniowego ekranu wodospadowego WQHD
Gimochina


 
Do góry