TCL Cash Back brak przelewu

mareky

New member
Witam mam nadzieję, że mój post nie zostanie usunięty.
W wyniku wielokrotnej wymiany korespondencji udało mi się dostać do finału, niestety nagrody w postaci przelewu nie dostałem.
W załączeniu ostatnia wiadomość po, której nastąpiła cisza.

Szanowny Panie

Dziękujemy za wiadomość.
Przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania.
Pana wniosek został pomyślnie zweryfikowany. Sprawdzimy status płatności i jeśli to konieczne, podejmiemy kolejną próbę transferu.

Skontaktujemy się z Panem w przypadku, jeżeli wystąpi błąd bądź problem z danymi bankowymi, w celu zweryfikowania i powtórzenia płatności.

Z poważaniem


tel:
+44 (0)161 440 6600

fax:
+44 (0)161 440 8604



Victoria House, 19‑21 Ack Lane East,
​Bramhall, Cheshire SK7 2BE

Inspire Europe Ltd.
Company number: 560 9301
VAT GB883 6342 95
Inspire (GBR) Ltd.
Company number: 947 7696
VAT GB208 296 109
CONFIDENTIALITY NOTICE This e-mail message and any attachments are only for the use of the intended recipient and may contain information that is privileged, confidential or exempt from disclosure under applicable law. If you are not the intended recipient, any disclosure, distribution or other use of this e-mail message or attachments is prohibited. If you have received this e-mail message in error, please delete and notify the sender immediately. Thank you.
 

Magister47

New member
Ja pisałem trzy razy i dalej nic. Za każdym razem dostaje taką samą odpowiedź jak wyżej. Ponad miesiąc temu wysłałem numer konta. Zaczynam wątpić, że dostanę te pieniądze.
 

mareky

New member
Piszę co drugi dzień udają, że nikogo nie ma w domu. Ciekaw jestem czy ktoś od nich dostał kasę napiszcie na forum.
 

firefl

Active member
Bez reklam
zapoznaje się z regulaminem forum, zacznij szukać szczególnie przed założeniem nowego tematu.
@mareky - naruszyłeś regulamin

W wątku TCL jest wielostwonicowa dyskusja pełna skarg ale też z potwierdzeniami.
 

mareky

New member
Teraz znalazłem. Moderator może połączyć te wpisy w jeden temat.
Po całej serii uników w wykonaniu TCL nie spodziewam się wyrwania od nich kasy, ale myślę, że pora jest na zbiorowe wystąpienie do UOKiK żeby prześwietliło ten konkurs. Zakup został zrobiony w Polsce, pewnie wiele osób dostało mail, że dostaną kasę.To długa procedura. Czasami nie chodzi o pieniądze ale zasady.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Napisz proszą na pw - jaki model , kiedy i gdzie zakup, jak był zgłoszony - czy zostało przyjęte zgłoszenie.
Postaram się też pomóc.
 

Prezes999

New member
TCL i Cashback ż e n a d a od początku września się z nimi użeram cytuje maila z 9 listopada :


Re: Message From The Contact Form
Odebrane
Customer Service

pon., 9 lis, 15:47 (10 dni temu)

do mnie
Szanowny xxxxx

Dziękujemy za wiadomość.
Przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania.
Pani wniosek został pomyślnie zweryfikowany. Sprawdzimy status płatności i jeśli to konieczne, podejmiemy kolejną próbę transferu.
Skontaktujemy się z Pani w przypadku, jeżeli wystąpi błąd bądź problem z danymi bankowymi, w celu zweryfikowania i powtórzenia płatności.
Z poważaniem
TCL Cash Back Team ​
Inspire Customer Service

Oczywiście wcześniej kilka maili mającej na celu przypomnienie się ze był wniosek ze żyjemy , że czekamy na kolejny etap ...
Kasy do dziś na koncie nie widać

K... kumpel po wygranej sprawie w SN z pałami w ciągu 10 dni miał kasę na koncie, a tu taki koncern i porażka totalna, mam nadzieje ze w razie W serwis szybciej działa.
 

Prezes999

New member
Pawiem tak, nie wierze w to że jakaś kasa przyjdzie, kończy się powoli 3 miesiąc odkąd zaczęliśmy procedure cash-backu za TCL-a( TV kupiony 31.07) początek września pierwszy formularz -pierwszy etap, mamy koniec listopada ostatni mail od tych złamasów 9.11 od tej pory cisza nawet na maila nie odpowiedzieli.. To już nawet żenujące nie jest ... Tak więc chyba ku przestrodze jakby ktoś jeszcze chciał skorzystać w przyszłości z ich cash-beków to wór relanium od razu albo przyczepa ziela na uspokojenie z opcją na to ze w ogóle nic nie zobaczycie.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Przesyłam bezpośrednio do osoby odpowiedzialnej , niektórzy jednak dostają kasę z opóźnieniem.
 

proxxik

New member
Ja otrzymałem przelew następnego dnia po interwencji kiki. Nie rozumiem polityki, zrobić promocję i nie "ogarnąć" tematu. Nie wiem co tam mają za bałagan ale zamiast promować markę to strzelają sobie w kolano ;/
 

Prezes999

New member
Yeeeeee moja wiara została nieco podreperowana , w końcu dotarły po kolejnym mailu, dziś wpłynął przelew po prawie 3 miesiącach. No ale żeby nie było kolorowo i cudownie w/g tabeli miało być 450 zł a przyszło 435 z jakimś ogonkiem ...we dwójkę czytaliśmy regulamin o żadnych kosztach nie ma mowy, 15 zł nie majątek ale... Nierówna walka zakończona sukcesem. Kiki jeśli miałeś współudział w przyspieszeniu tego to dzięki. :)
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Wysyłam wszystkie Wasze zgłoszenia bezpośrednio do osoby która jak widać staje na wysokości zadania !
Dzięki Pani Magdo !
 
Do góry