TCL 65EP680 55EP680 50EP680 - najnowszy firmware - tylko firmware!

coobah

Member
Bez reklam
Wyjdzie na to, że w temacie softu wyprzedzamy autoryzowany serwis. [emoji3][emoji6]

Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka
 

coobah

Member
Bez reklam
O matko... Nowy soft.
Ciekawe co działa lepiej, a co spieprzone.
Niektóre aplikacje w sklepie Play nie mają tak częstych aktualizacji jak całe softy w naszych TV [emoji3]
Narazie zostaje na 644. Dla moich potrzeb działa OK

Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka
 

Daawid

New member
hmm o to reakcja serwisu:
W nawiązaniu do zgłoszenia informujemy, że oryginalna najnowsza wersja oprogramowania to V636, ze zdjęcia które Pan zamieścił wynika, że posiada Pan wersję V644, prosimy zatem o szczegółową informację skąd pobrana została aktualizacja.
no to teraz spuszczą na szczaw....


Kto pisze do serwisu mając nieoficjalne oprogramowanie wgrane w TV :hmm:
 

PanZdzisiek

New member
Wgrałem najnowszą wersję różnicy nie widzę cały czas artefakty HLG jedynie brak artefaktów w iptv na aplikacji Smart iptv TVP 4k ale klatkuje obraz trochę na tym programie

Wysłane z mojego M2007J17G przy użyciu Tapatalka
 

ulan

Member
to taka magiczna formułka kikiego, która nic nie znaczy :D
apropo kolejny raz już nic nie kupie nic firmy TCL, mają od prawie 3 tygodni zgłoszenia z problem odbioru kanału tvp 4k i nic z tym nie robią, mnie pod pozorem wgrania ich oprogramowania 644 spuścili na szczaw, żebym wgrał oprogramowanie zmodyfikowane przez kogoś, ale to jest ich własna produkcja.
zasadniczo miałem uczucie przy kontaktach z nimi ze mają w dupie te problemy, sprzęt sprzedany kasa zarobiona a użytkownika mamy w dupie,
teraz będę wszystkim odradzał kupowanie sprzętów firmy TCL....
 

epifan

Member
Już pisałem wcześniej:
Kupiłem za 1,5k 55ep680 i zasadniczo była to dobra cena :) (1799 - 300PLN w promocyjnym cashback) jako 2 telewizor do konsoli w sypialni jest ok, jeśli byłby to mój głowny TV to już by skończył na OLX ;).
W odniesieniu do Samsunga, gdzie przez całe życie TV były ze 3 aktualizacje to i tak Samsung wygrywa pod względem niezawodności oprogramowania, które po prostu działa i nie ma niespodzianek.
Jeśli znów miałbym wybierać TV, to mój pies by na TCL nie naszczał.
Tutaj ciągle "PW/Kontakt" i zasadniczo dostałem kalibrację, która niewiele dla mnie nic nie zmieniła... Mieszane uczucia.
 

Tinkas

New member
Ja kupowałem z nastawieniem, że i tak będę miał podłączony jakiś zewnętrzny player z Kodi. Jakże się ucieszyłem, gdy po jednej z aktualizacji przez kilka tygodni nie mogłem oglądać nic w HDR :D Na szczęście ostatnio leci tylko Netflix, a z tym jako tako ten TV działa (choć apka czasem się wysypie, a przez jakiś czas były problemy z synchronizacją dźwięku przez HDMI). W każdym razie ja skutecznie wyleczyłem się z wszelkich chińskich TV.

A o tym magicznym kontakcie na PW, to mam wrażenie, że jaki bot pisze ;)
 

ulan

Member
zabawne jeszcze śmiali wysłać mi ankietę zadowalania z supportu tcl, zjechałem od góry do dołu i napisałem co myślę o ich firmie i podejściu do klienta, wiem ze i tak mają to gdzieś, ale mi choć trochę ulżyło po ich chamskim zachowaniu
 

PanZdzisiek

New member
Takie właśnie info dostałem apropo artefaktów HLG i lekkiego klatkowania na TVP 4k

Dziękujemy za kontakt z TLC Polska.

Uprzejmie informujemy, że aktualizacja która docelowo powinna zniwelować ten problem jest w przygotowaniu.

Prosimy o cierpliwość

Wysłane z mojego M2007J17G przy użyciu Tapatalka
 

ulan

Member
śmiem wątpić, wydadzą wtedy kiedy zakończy się emisja tvp 4k i nie będzie jak sprawdzić czy coś naprawili, nie mam za grosz zaufania do tej firmy, a zwłaszcza jej polskiego oddziału...
mija już 3 tygodnie odkąd wiadomo ze jest ten problem, przez ten czas nie zrobili nic
 

seBapiwko

New member
Panowie. Nie marudźcie .
Ja jak rok temu próbowałem uzyskać jakąś pomoc od suportu tcl, to na e-maila tylko dostałem potwierdzenie zgłoszenia tak zwany ticket, potem zero odzewu i na koniec ankietę zadowolenia .
Pozwoliłem sobie w tamtym czasie również do nich zadzwonić. Jak się okazało pan który odebrał stacjonował w Bukareszcie. Bełkotliwym głosem poinformował mnie, że w Rumunii jest akurat dzień wolny, jakieś święto narodowe i że zaraz do mnie wróci, po czym oddalił się w kierunku odgłosów trwającej, prawdopodobnie przy innym biurku imprezy nie odkładając wcześniej słuchawki .
Chyba nie muszę dodawać że nie wrócił .
 

Wojtasban

New member
Na Ruskich dokładnie jest opisane w jakim sofcie co działa a co nie, jakby mi zależało na TVP 4k z dobrym hlg to nie czekalbym na aktualizacje o nowszym numerku, support to padlina jak widać i już nie uzalajcie się nad sobą bo jak tak to testujecie po 10 softów co chwilę a cofnąć nie potraficie do takiego w którym działa to co potrzeba, nagle obudziliscie się z tym hlg bo TVP 4k a jak ja poruszałem ten temat dawno to było " a po co komu to potrzebne"
 

ulan

Member
nie zgodzę się z poprzednikiem ze są dobre softy na hlg, miałem wgrany 395, fakt na białych tłach nie było tych paskudnych szarych plam, ale nadal sam obraz był nie do zaakceptowania, żaden dostępny soft nie obsługuje dobrze hlg, a co do supportu tcl to jest on totalnie beznadziejny i ma w dupie klientów, a już pisanie ze prace trwają kiedy zaraz skończy się euro i już do niczego na dość długo nie będzie potrzebny tvp 4k, moim zdaniem to gra na czas tcl który czeka aż się skończy euro i tvp 4k zniknie i tym samym zniknie problem z hlg i na to czekają...
 
Do góry