Irnus - może z innej beczki ale myślę, że wiele Ci to pomoże.
Kupiłem mojej dziewczynie laptopa i po jakimś czasie (ok. 1rok) przestał działać napęd DVD. Kiedy go zobaczyłem po roku użytkowania... Brak słów.. porysowany, szybka od kamery "jej zginęła" tylna obudowa (obudowa monitora) była pęknięta... TRAGEDIA... Nie mogłem wyobrazić sobie co się stało temu sprzętowi... Wysłaliśmy go na serwis podając wadę - Uszkodzony napęd. Dodatkowo napisałem prośbę o wymianę chociaż tylnej części obudowy bo była pęknięta.
Po dwóch tygodniach przyszedł do nas naprawiony Laptop - wymieniony napęd, ramka dookoła monitora (problem z szybką kamery) tylna obudowa (pęknięta), klawiatura (nie wiem dlaczego).
Uważałem, że jeśli użytkownik uszkodził mechanicznie sprzęt trudno będzie coś "ugrać" w serwisie. Za to jeszcze bardziej byłem zaskoczony - takim podejściem serwisu.
Uważam, że powinieneś mimo wszystko reklamować sprzęt - moim zdaniem warto spróbować.
Dodam, że moja przygoda była z serwisem laptopów marki ACER.