Szukam TV jak D5500, ale lepszego...

D

Dejred

Guest
Witam, jestem tu nowy i szukam pomocy przy wyborze telewizora. Nie znam się zbytnio, więc liczę na was. Długo szukałem i padło na SAMSUNG D5500, pasował mi prawie pod każdym względem, np. cena, 1900zł za 32'. Głównie w nim nie pasuje mi brak prawdziwych 100hz, słabą czerń i to, że by łączyć się z internetem przez wi-fi, trzeba dokupić jakiś odbiornik pod USB...Chciałbym abyście mi polecili coś w tej cenie lub trochę ponad, bo jeżeli warto to dołożę, tyle że lepszy od D5500 o hz, czerń i łączność z internetem poprzez wi-fi w standardzie (chyba że mam dopłacić za 400zł, to już wolę później dokupić ten odbiornik USB). Jest coś takiego ciut droższego (a może nie droższego, a w tej samej cenie) i lepszego?
 

tdx

New member
Bez reklam
1890 kosztuje 32E30 LED Panasonic -> jest godny polecenia a jak chcesz coś z wifi i głębokimi czerniami to dopiero samsung 32D6500
 
D

Dejred

Guest
Ten D6500 jest dobry? bo czytając temat o nim na hdtv się przeraziłem, a to pixele, a to smart tv który kasuje widgety, no i czy D6000 nie jest lepszy? Mówię o lepszym wykonaniu, na 3D mi nie zależy.
 

tdx

New member
Bez reklam
Ten D6500 jest dobry? bo czytając temat o nim na hdtv się przeraziłem, a to pixele, a to smart tv który kasuje widgety, no i czy D6000 nie jest lepszy? Mówię o lepszym wykonaniu, na 3D mi nie zależy.

cała seria D6xxx jest 3D. >> D6500 jest lepszy od D6000 (CMR, Wifi, DVB-S, PVR, i wygląd)
Co do opinii nie patrz na nie tylko idź do sklepu i porównaj obraz i wyposażenie do konkurencji :)
 

fula

New member
@Dejred
D6500 nie jest dobry, jest bardzo dobry.
Bierz 40" ma CMR 400Hz i dwie pary okularów (400zł)
A jak chcesz lepszy, bierz D7000, (tam z powodu cienizny tylko podświetlenie widać, tak mówią).

P.S. Ale tdx da mi popalić. :)
 

tdx

New member
Bez reklam
@Dejred
D6500 nie jest dobry, jest bardzo dobry.
Bierz 40" ma CMR 400Hz i dwie pary okularów (400zł)