Szukam 2 x TV do nowego mieszkania. 1) OLED? :) 65' , 2) 48-50' - już nie OLED ;)

LesBlues

New member
Witam,
Przeglądałem kilka tematów o podobnej tematyce na forum ale postanowiłem założyć nowy temat z racji, że każdy przypadek jest indywidualny.
Otóż szukam dwóch TV do swoich pierwszych własnych 4 kątów ;)

1) TV główny do salonu 65'
Jako, że to salon chciałbym żeby był to jakiś "lepszy" tv. Rodzajów matryc jest kilka (OLED, QLED itp.), a ja nie znam się aż tak, a chciałbym żeby to był najlepszy wybór zarówno jeśli chodzi o jakość jak i o cenę.
TV będzie służyło jak to w salonie: do oglądania codziennej tv, do netflixa, a także będzie podpięta do niego konsola PS5, więc 120hz must have ;)

Dotychczas w swoim domu rodzinnym miałem (i nadal mam) TV PHILIPS PUS8303 55' zakupionego zresztą tutaj za pośrednictwem @kiki z którego jestem bardzo zadowolony.
Dodatkowo do domu rodzinnego narzeczonej niedługo później dokupiłem starszy model PUS7303 55' i także super. No ale teraz jak wspomniałem chciałbym przejść półkę wyżej ;)

Co do budżetu to myślę o max 7 tys... nie wiem na ile to relany budżet? Wiadomo, że jeśli nie ma dużej różnicy i znajdzie się coś tańszego to po co przepłacać? ;) Jestem otwarty również na sugestie jeśli kilka groszy trzeba by było dopłacić.

2) TV do sypialni, który znajdzie się we wnęce szafy w zabudowie. Wielkość to 48-50' .
Tutaj TV może być z tych nazwijmy to bardziej przyziemnych ;) Nie ma sensu wystrzeliwać się z kasy. TV do wieczornego oglądania tv przed zaśnięciem i Netflixa. Nie podaję budżetu, bo informacje, które podałem powyżej chyba już wystarczająco nakreślają czego szukam ;)

Dodatkowo mógłbym pomyśleć o jakimś fajnym soundbarze do salonu, więc jeśli tematyka ta również nie jest Wam obca to chętnie wysłucham podpowiedzi :)