SZOK !! no i po philipsie 42pfl6877 !! USTERKA !!

kono32

New member
Witam Panowie

jest i ZAKOŃCZENIE całej sprawy , co najważniejsze POZYTYWNE !!:grin::grin::grin:

a więc ...
TV był już gotowy do wydania 15.01 , serwis MIK Radom uwinął się w MIG :grin: TV dojechał , co prawda dopiero wczoraj , ale moim zdaniem serwis poszedł jak burza !! tym bardziej że matryca szła podobno z Holandii ,
moja ocena serwisu phila jest więcej niż POZYTYWNA !! jak dla mnie REWELKA !!
przede wszystkim
szybko , super sprawnie
bardzo dobry kontakt telefoniczny , informacje o naprawie , dostawie itp
bardzo miła obsługa transportowa
wizualnie TV jak nówka , ale w końcu taki tez tam pojechał ;-) niemniej dotarł ładnie ofoliowany ,
na kantach nowe taśmy jak w nowym TV itp

ogólnie
SUPER !! POZYTYWNIE !! PERFEKCYJNIE !! :eek:k:

PS
...aha , na TV pozostały wszelkie ustawienia ,moja kalibracja obrazu , i nawet klucz WIFI pamiętał , więc to też fajne że nie trzeba się od nowa w nic bawić

Panowie Dziękuję Wszystkim za POMOC :blagam:

pozdrawiam :wink:
 

Tika

New member
Bez reklam
Dobrze że napisałeś podobno! Jak nie jesteś pewien to nie pisz��

opieram się na opinii użytkowników tego forum, którzy zostali odesłani bez naprawy w przypadku znalezienia w swoich TV problemów z bandigiem i cloudingiem

więc nie musisz bić piany
 
Ostatnia edycja:

bogaty

New member
Bez reklam
opieram się na opinii użytkowników tego forum, którzy zostali odesłani bez naprawy w przypadku znalezienia w swoich TV problemów z bandigiem i cloudingiem

więc nie musisz bić piany

Żaden serwis nie uwzględni tobie cloudingu jako wady TV.Miałem kiedyś przygodę z sharpem, nie polecam.
 

szybal

Banned
opieram się na opinii użytkowników tego forum, którzy zostali odesłani bez naprawy w przypadku znalezienia w swoich TV problemów z bandigiem i cloudingiem

więc nie musisz bić piany
Myślę że nie masz tv Philips a na forum jesteś na gościnnych występach,nie miałeś też nigdy kontaktu z serwisem więc o nie masz pojęcia o czym piszesz.
 

Tika

New member
Bez reklam
Myślę że nie masz tv Philips a na forum jesteś na gościnnych występach,nie miałeś też nigdy kontaktu z serwisem więc o nie masz pojęcia o czym piszesz.

nie mieszkam w Polsce, więc jeśli nawet Ci powiem jak działa serwis w UK to i tak nic Ci to nie da, bo co kraj to obyczaj i postępowanie jest często inne


Ps. mam obecnie 42PFL6007 (bez problemów z bandingiem czy cloudingiem, więc z serwisu korzystać nie muszę), wcześniej plazmę Panasonica, która miała problem z bandgiem (wiem jaki to ból zapłacić dużo kasy i nie móc cieszyć się z TV) ale na szczęście serwis uznał reklamację i zachował się profesjonalnie

poza tym nie odpowiedziałeś czy polski oddział Philipsa uznaję reklamację jeśli chodzi o banding i clouding, bo nie polecę tego TV znajomym czy rodzinie wiedząc, że mogą mieć problem z serwisem jeśli trafią na wybrakowany ezgzemplarz
 
Ostatnia edycja:

szybal

Banned
nie mieszkam w Polsce, więc jeśli nawet Ci powiem jak działa serwis w UK to i tak nic Ci to nie da, bo co kraj to obyczaj i postępowanie jest często inne


Ps. mam obecnie 42PFL6007 (bez problemów z bandingiem czy cloudingiem, więc z serwisu korzystać nie muszę), wcześniej plazmę Panasonica, która miała problem z bandgiem (wiem jaki to ból zapłacić dużo kasy i nie móc cieszyć się z TV) ale na szczęście serwis uznał reklamację i zachował się profesjonalnie

poza tym nie odpowiedziałeś czy polski oddział Philipsa uznaję reklamację jeśli chodzi o banding i clouding, bo nie polecę tego TV znajomym czy rodzinie wiedząc, że mogą mieć problem z serwisem jeśli trafią na wybrakowany ezgzemplarz
U mnie serwis uznawał wszystkie usterki bez problemu wymienili mi 3 matryce dwa razy w 9706 i raz w 8007 ,w pierwszym przypadku miałem male szare punkty widoczne na jednolitym tle,nastepnie przezroczyste pionowe pasy i delikatny clouding za 3 razem pojawił się po miesiącu cieniutki białawy pasek,za każdym razem serwis dzialal szybko i profesjonalnie kontakt z Radomiem bez problemu dostawałem też tv zastępczy na czas naprawy.
 

Tika

New member
Bez reklam
U mnie serwis uznawał wszystkie usterki bez problemu wymienili mi 3 matryce dwa razy w 9706 i raz w 8007 ,w pierwszym przypadku miałem male szare punkty widoczne na jednolitym tle,nastepnie przezroczyste pionowe pasy i delikatny clouding za 3 razem pojawił się po miesiącu cieniutki białawy pasek,za każdym razem serwis dzialal szybko i profesjonalnie kontakt z Radomiem bez problemu dostawałem też tv zastępczy na czas naprawy.

dzięki za wartościową opinię, często producenta tak na prawdę poznaje się dopiero po dobrym serwisie
 
Do góry