A nie mówiłem ze to bardzo dobry serwis ja jako weteran miałem wymienione 3 matryce i zawsze było bardzo sprawnie��������!!!
Dobrze że napisałeś podobno! Jak nie jesteś pewien to nie pisznie wiem czy taki dobry, podobno cloudingu i bandingu nie uznają
Dobrze że napisałeś podobno! Jak nie jesteś pewien to nie pisz��
opieram się na opinii użytkowników tego forum, którzy zostali odesłani bez naprawy w przypadku znalezienia w swoich TV problemów z bandigiem i cloudingiem
więc nie musisz bić piany
Myślę że nie masz tv Philips a na forum jesteś na gościnnych występach,nie miałeś też nigdy kontaktu z serwisem więc o nie masz pojęcia o czym piszesz.opieram się na opinii użytkowników tego forum, którzy zostali odesłani bez naprawy w przypadku znalezienia w swoich TV problemów z bandigiem i cloudingiem
więc nie musisz bić piany
Myślę że nie masz tv Philips a na forum jesteś na gościnnych występach,nie miałeś też nigdy kontaktu z serwisem więc o nie masz pojęcia o czym piszesz.
U mnie serwis uznawał wszystkie usterki bez problemu wymienili mi 3 matryce dwa razy w 9706 i raz w 8007 ,w pierwszym przypadku miałem male szare punkty widoczne na jednolitym tle,nastepnie przezroczyste pionowe pasy i delikatny clouding za 3 razem pojawił się po miesiącu cieniutki białawy pasek,za każdym razem serwis dzialal szybko i profesjonalnie kontakt z Radomiem bez problemu dostawałem też tv zastępczy na czas naprawy.nie mieszkam w Polsce, więc jeśli nawet Ci powiem jak działa serwis w UK to i tak nic Ci to nie da, bo co kraj to obyczaj i postępowanie jest często inne
Ps. mam obecnie 42PFL6007 (bez problemów z bandingiem czy cloudingiem, więc z serwisu korzystać nie muszę), wcześniej plazmę Panasonica, która miała problem z bandgiem (wiem jaki to ból zapłacić dużo kasy i nie móc cieszyć się z TV) ale na szczęście serwis uznał reklamację i zachował się profesjonalnie
poza tym nie odpowiedziałeś czy polski oddział Philipsa uznaję reklamację jeśli chodzi o banding i clouding, bo nie polecę tego TV znajomym czy rodzinie wiedząc, że mogą mieć problem z serwisem jeśli trafią na wybrakowany ezgzemplarz
U mnie serwis uznawał wszystkie usterki bez problemu wymienili mi 3 matryce dwa razy w 9706 i raz w 8007 ,w pierwszym przypadku miałem male szare punkty widoczne na jednolitym tle,nastepnie przezroczyste pionowe pasy i delikatny clouding za 3 razem pojawił się po miesiącu cieniutki białawy pasek,za każdym razem serwis dzialal szybko i profesjonalnie kontakt z Radomiem bez problemu dostawałem też tv zastępczy na czas naprawy.