SZOK !! no i po philipsie 42pfl6877 !! USTERKA !!

kono32

New member
SZOK !! no i po philipsie 47pfl6877 !! USTERKA !!

Witam Panowie

właśnie 15 minut temu padł mój wymarzony philips 47pfl6877

wszystko było cały czas OK , TV sobie chodził , przed chwilą patrzę i ....SZOK !! na matrycy same
poziome paski na całej jak leci paseczki rozmieszczone tak co 5-7 milimetrów , nie ma znaczenia czy z jakiego żródła daje obraz , HDMI , USB , wszędzie tak samo
zrobiłem szybkie fotki telefonem , na nieruchomym obrazie ze SmarTV, wynik poniżej







TV kupiony w OSTRAWIE !! ale to chyba mało ważne go gwarancja go obejmuje


PS
aha wyłączałem go z sieci itp , chciałem zrobić aktualizację ,ale nie mogę bo woła że ma już najnowszą

...ale mam prezent pod choinkę od Philipsa
PANOWIE POMOCY !!!
 
Ostatnia edycja:

Stratoss

Member
Bez reklam
Raz tylko kupiłem TV od filipka i już nigdy tego błędu nie popełnię. Szwankował raz po raz, w serwisie też mnie pocieszyli, iz miałem pecha, że kupiłem tej marki. W końcu jak go kolejny raz wzieli do naprawy - to powiedziałem: nie przywoźcie go już do mnie więcej i tak skończyła się moja przygoda z tą firmą!
 
Ostatnia edycja:

przemo73

New member
Bez reklam
Raz tylko kupiłem TV od filipka i już nigdy tego błędu nie popełnię. Szwankował raz po raz, w serwisie też mnie pocieszyli, iz miałem pecha, że kupiłem tej marki. W końcu jak go kolejny raz wzieli do naprawy - to powiedziałem: nie przywoźcie go już do mnie więcej i tak skończyła się moja przygoda z tą firmą!

Ale pomogłeś... UUaa!
 

kono32

New member
Ale pomogłeś... UUaa!


hahaha !! dokładnie !! taka pomoc jest zawsze najlepsza !!

tak na marginesie kolego Stratoss to na to nie ma reguły , kupisz Rolexa za 30tysia i też ci nawali a Perfect za 10 zeta będzie śmigał jak ta lala


na pocieszenie zarzucę jeszcze jedne fotkę świątecznych paseczków !!



:(:(:(
 

Stratoss

Member
Bez reklam
Raczej nie widzę tu żadnej wróżki, która na odległość usunie te świąteczne paseczki...
Tak jak wspomniałem: serwis się kłania...
Oczywiście wszystko może nawalić, ale w serwisie filipka powiedziano mi także, że ta marka jest wyjątkowo upierdliwa w naprawie - więc coś z tą firmą jest nie tak...
 
Ostatnia edycja:

kono32

New member
OK więc trzeba będzie działać , szkoda tylko że te paski na święta się pojawiły :shock:

mam więc teraz jeszcze pytanie do Was ...



...gdzie mam zgłosić takową usterkę ?? czy dzwonić gdzieś na infolinie Phila ?? czy oni kogoś do mnie przyślą na weryfikację usterki ??

jak wspominałem TV kupiłem w Czechach , czy będę go musiał odwieść do Elektroword w Ostrawie ,

jak wygląda taka procedura zgłoszenia awarii ??


dzięki Wielkie za pomoc
 

Stratoss

Member
Bez reklam
Serwis i gwarancja
Tam jest numer na infolinię i dalej Ci powiedzą co będzie grane...
Można też tam maila śmignąć i opsać sprawę, ale to pewnie będzie trochę dłużej trwało...
 
Ostatnia edycja:

Stratoss

Member
Bez reklam
Powodzenia i mimo wszystko: Wesołych i pogodnych Świąt.
Wygląda na to, że filipek gwarancje światowe honoruje więc nie ma się czym przejmować.
 

kono32

New member
Powodzenia i mimo wszystko: Wesołych i pogodnych Świąt.
Wygląda na to, że filipek gwarancje światowe honoruje więc nie ma się czym przejmować.


myślę że nie będzie wielkich kłopotów , a jeśli będzie trzeba to zawiozę go do Ostrawy bo to tylko 80km , wiec nie ma tragedii

PS
dziękuję za życzenia i również ,

życzę Wesołych i Rodzinnych Świąt ...no i byle nie w paseczki ...hahaha!!

pzdr
 

Zielony_M

Member
kono32: niefart, że przed samymi Świętami :-/
Dobrze, że w ogóle działa i coś tam widać. Pamiętaj, że każdy sprzęt się psuje, kwestia pecha, że akurat na Ciebie trafiło.
Uderzaj bezpośrednio do polskiego serwisu, nie wyskakuj, że kupiłeś w Czechach to Cię nie pogonią na dzień dobry.

Ja odpalam swojego :-D
Dopiero co znalazłem szczękę, po tym jak zobaczyłem Spectra3 w akcji :-D
PS. Czy miałeś w zestawie pełną instrukcję drukowaną? W tym przypadku czeską.
 
Ostatnia edycja:

kono32

New member
kurcze już nie pamiętam , czy była instrumentacja , ale raczej nie było na pewno pełnej instrukcji tylko taka krótka startowa bodajże , już nie pamiętam a karton z papierami mam w garażu , więc nie powiem Ci na pewno ....ale dużej instrukcji nie było !!

miłego szaleństwa ze SPECTRA 3 !!!

pzdr
 

Zielony_M

Member
Mam w PDFie pełną PL, w kartonie była tylko Quick Starter Guide.
Wiadomo, że zawsze lepiej mieć papier przed sobą niż laptopa z PDF'em ;-)

Pozdro!
 

Tika

New member
Bez reklam
Philips daje ogólną książeczkę w wielu językach, do tego obrazkowy przewodnik szybkiego startu i ulotka smart TV, nie ma pełnej instrukcji dołączonej do TV
 

omot

Member
Pewnie Cie skieruja do mik.radom.pl
albo do oddziału w Krakowie. (Wiem bo sie z nimi "pałuje").

W moim przypadku potrzebna byla karta gwarancyjna, i dowod zakupu ( faktura wat)
Ktoś z MIK sie pewnie z Tobą skontaktuje i powie zebyś przygotował dokumenty.
Niestety czasami przyjedzaja w dziwnych porach np 12.30 :|

U mnie to trwało ponad dwa tygodnia od zgłoszenia na stronie MIK
do oddania tv. (Koniec koncow stwierdzili ze to nie wada ... :/ )

Stad rozumiem Cie i wiem jedno .. Od philipsa (chinczyka tak naprawde) trzymam sie
z daleka ..
Czasami chyba lepiej kupic tanszy tv ... przynajmniej mniejszy bol jest.

Edit : wazne zeby na tyle tv byl cały numer seryjny i nr modelu.
 

kono32

New member
Witam

dziękuję Wam za pomoc , właśnie kontaktowałem się a Phil PL

Philips - Kontakt

na razie tylko wstępne ustalenia , pozostawione namiary i mam czekać na kontakt po nowym roku , bo teraz wszyscy świętują !!

PS
życzę Wszystkim Zdrowych Spokojnych Świąt i zadowolenia z Waszych TV

:krol:
 

Tika

New member
Bez reklam
Pewnie Cie skieruja do mik.radom.pl
albo do oddziału w Krakowie. (Wiem bo sie z nimi "pałuje").

W moim przypadku potrzebna byla karta gwarancyjna, i dowod zakupu ( faktura wat)
Ktoś z MIK sie pewnie z Tobą skontaktuje i powie zebyś przygotował dokumenty.
Niestety czasami przyjedzaja w dziwnych porach np 12.30 :|

U mnie to trwało ponad dwa tygodnia od zgłoszenia na stronie MIK
do oddania tv. (Koniec koncow stwierdzili ze to nie wada ... :/ )

Stad rozumiem Cie i wiem jedno .. Od philipsa (chinczyka tak naprawde) trzymam sie
z daleka ..
Czasami chyba lepiej kupic tanszy tv ... przynajmniej mniejszy bol jest.

Edit : wazne zeby na tyle tv byl cały numer seryjny i nr modelu.

pewnie wszystko zależy od serwisu w danym kraju, w Polsce zawsze próbują wszystkiego się wyprzeć na wszelkie możliwe sposoby
 

kono32

New member
Witam

odświeżę troszkę temat , może się komuś kiedyś przyda ...choć życzę oby NIE !!:p

czyli tak

naprawę zgłosiłem na infolinię Phila we środę 02.01 o godzinie 10 rano , i na początku pozytywny szok !! bo po telewizor przyjechali już w ten sam dzień wieczorek po godzinie 19

człowiek który go odbierał , musiał zobaczyć usterkę , stwierdził na szybko , że tu NIC się NIE DA ZROBIĆ !! i matryca jest ewidentnie do wymiany

PS
odczułem , podczas rozmowy telefonicznej , że człowiek z serwisu przeżył lekki wstrząs jak podałem mu model TV ....:razz::razz::razz: ...pytał ...ale CO ??? JAKI ??? że niby to 47 cali ??
po czym zapytał tylko czy są papiery zakupu i już było całkiem miło .....i OBY TAK DALEJ ...jak narazi SZYBKO MIŁO i SPRAWNIE !!

poinformuję o finale

pozdrawiam
 
Do góry