"Sytuacja jest krytyczna i będziemy przeprowadzać radykalne reformy. Nic nie jest święte"
Sony Chief Financial Officer Masaru Kato powiedział wczoraj w Tokio. "Przechodząc wokół naszej działalności to telewizyjna działalność jest naszym priorytetem".
Sony podobnie jak inne japońskie koncerny telewizyjne został uderzony młotkiem przez Apple Inc i Samsung Electronics Co.
Podczas gdy Sony boryka się z ogromnymi trudnościami - Samsung :
"Suwon, Korea Południowa - Samsung w ubiegłym tygodniu odnotował rekordowy zysk operacyjny w wysokości 5,8 biliona Won (5,1 miliardów dolarów) . Zysk pochodzi ze sprzedaży telefonów i telewizorów.
Phil Molyneux, szef amerykańskiego oddziału Sony powiedział że bardzo ważne jest skoncentrowanie się na poprawie detalicznych cen konsumentów . Przypomnijmy więc że 1 kwietnia firma wprowadziła "jednostronną politykę cenową" w USA, która ustala minimalne cyny sprzedaży. Sprzedawca nie może obniżać cen firmy Sony poniżej cen ustalonych.
Nobuo Kurahashi, analityk w Mizuho Financial Group Inc w Tokio : ogólnie wrażenie z wczorajszych zapowiedzi - jest bardzo źle.
Sony prognozuje, że zanotuje kolejną stratę 220 miliardów jenów, czyli około 2,7 miliardów.
Firma, warta 100 miliardów dolarów w 2000 roku, straciła cztery piąte swojej wartości.
"Mam bardzo silne poczucie kryzysu powiedział Hirai na konferencji prasowej . "Nie możemy bać się dokonać bolesnych wyborów dla przyszłości firmy Sony. Nasi rywale i środowiska pracy nie będą na nas czekać".
sfgate
Sony Chief Financial Officer Masaru Kato powiedział wczoraj w Tokio. "Przechodząc wokół naszej działalności to telewizyjna działalność jest naszym priorytetem".
Sony podobnie jak inne japońskie koncerny telewizyjne został uderzony młotkiem przez Apple Inc i Samsung Electronics Co.
Podczas gdy Sony boryka się z ogromnymi trudnościami - Samsung :
"Suwon, Korea Południowa - Samsung w ubiegłym tygodniu odnotował rekordowy zysk operacyjny w wysokości 5,8 biliona Won (5,1 miliardów dolarów) . Zysk pochodzi ze sprzedaży telefonów i telewizorów.
Phil Molyneux, szef amerykańskiego oddziału Sony powiedział że bardzo ważne jest skoncentrowanie się na poprawie detalicznych cen konsumentów . Przypomnijmy więc że 1 kwietnia firma wprowadziła "jednostronną politykę cenową" w USA, która ustala minimalne cyny sprzedaży. Sprzedawca nie może obniżać cen firmy Sony poniżej cen ustalonych.
Nobuo Kurahashi, analityk w Mizuho Financial Group Inc w Tokio : ogólnie wrażenie z wczorajszych zapowiedzi - jest bardzo źle.
Sony prognozuje, że zanotuje kolejną stratę 220 miliardów jenów, czyli około 2,7 miliardów.
Firma, warta 100 miliardów dolarów w 2000 roku, straciła cztery piąte swojej wartości.
"Mam bardzo silne poczucie kryzysu powiedział Hirai na konferencji prasowej . "Nie możemy bać się dokonać bolesnych wyborów dla przyszłości firmy Sony. Nasi rywale i środowiska pracy nie będą na nas czekać".
sfgate
Ostatnia edycja: