SVS szumi

Michur

New member
Cześć,
Mam problem jak w tytule subwoofer Svs sb 3000 szumi. Sub szumi w trybie czuwania także po odłączeniu amplitunera. Zmiana gniazda nie pomaga. Szum naprzemiennie z delikatynym pykaniem jest na tyle słyszalny, że wieczorem potrafię go słyszczeć z odległości 6m co jest dość irytujące. Jakiś czas szukałem tego dzwięku sądząc, że to lodówka, projektor bądz rekuperacja. Poza tym subwoofer działa bez zarzutu. Czy taki defekt kwalifikuje się do reklamacji?
 

przemko77

Well-known member
Bez reklam
Nie powinno tego być podobnie jak "brumienia" jeżeli jest to sub aktywny może być problem z zasilaniem
 

Michur

New member
Cześć,
Poniżej wklejam ciąg dalszy mojej "przygody" z firmą svs. Firma rtv max u której kupiłem suboower dziś wysłała mi taką odp::


"Dzień dobry.

Po sprawdzeniu SVS SB-3000 o numerze seryjnym xxxxxxxxxxx stwierdzamy, że sprzęt jest sprawny.


Poniżej oficjalna informacja od producenta w sprawie pisku z wzmacniacza i szumy z głośnika:


“A very low level sound from the woofer cone or the amplifier – only audible with your ear near the woofer cone or the amplifier in a quiet room – is normal.


Dostarczony subwoofer porównano z innym egzemplarzem oraz sprawdzono na nowym kompletnym wzmacniaczu. Wszystkie zachowują się identycznie.


SVS | Specialty Technologies

877.626.5623 [customer service]

585.542.5037 [office]

custservice@svsound.com
www.svsound.com

Pozdrawiam.

Xxxxxxxxxxxxx



*************************

KONSBUD HI-FI SP. Z O.O.

ul. Nowa 23, Stara Iwiczna

05-500 Piaseczno





www.konsbud-hifi.pl. "


Czy mogę coś z tym zrobić? Dzwięk ten w ciszy jest wyraźnie słyszalny praktycznie z każdego miejsca w 37m2 pokoju. Nie wyobrażam sobie by posiadać takie urządzenie w pokoju w którym się śpi. Ostatnie tygodnie wyglądały tak że sub na noc był zwyczajnie wyłączany po czym rzadko go włączałem w ciągu dnia bo zwyczajnie inne tematy mam na głowie niż wieczna walka z urządzeniem.
 
Ostatnia edycja:

przemko77

Well-known member
Bez reklam
Nie powinno szumieć ,może problem stwarza zasilanie .Trzeba by się postarać o listwę z filtrem i wtedy zobaczyć czy problem dalej istnieje
Może być też tak że sub jest dobry a problem istnieje w urządzeniu (amplitunerze) do którego sub jest podłączony
 

Michur

New member
Dom ma 4 lata więc instalacja jest w zasadzie nowa, zmiana gniazda nie pomaga. Podejrzewam, że firma u której zakupiłem suba nie przekazywała by tematu dalej gdyby również tego nie zaobserwowała.(wysłałem im suba do sprawdzenia.). Nie ma znaczenia czy urządzenie jest podłączone do amplitunera, dzwięk występuje cały. Teraz nawet gdybym chciał sprzedać suba produkt mogę uznać za niepełnowartościowy. Dla mnie porażka mityczny serwis svsa można włożyć między bajki. Najlepsze jest to, że rozważałem dokupienie drugiej sztuki.
 
Ostatnia edycja:

mac-ony

Well-known member
Bez reklam
RTV max jest dystrybutorem SVS ?
Mają dobre ceny , bo ściągają towar z różnych zakątków świata .
Nie są polecani
 

Michur

New member
Z treści emiala rozumiem, że dystrybutorem jest firma Konsbud-hifi. Wydaje mi się, że przedmiotem rozmów nie powinien być sprzedawca tylko polityka svsa, chyba, że jest jakiś klucz wg którego producent jednym sklepom uznaje gwarancje a innym nie.
 

Michur

New member
Ciąg dalszy mojej historii ze słynącym ze swojej solidności serwisem svs. Ponieważ opinię producenta otrzymałem emailem i dalej była cisza na temat zwrotu poprosiłem o jego odesłanie bym mógł następnie skontaktować się bezpośrednio z producentem. Sub przyszedł dziś i.......nie działa. Pudełko całe, zapakowany solidnie tak jak go wysłałem poza tym, że seryjne płótno w które bym zawinięty zostało wymienione na strecz......... Przy wysyłce zaznaczyłem, że jest w stanie fabrycznym i taki otrzymałem (przynajmniej z zewnątrz). Sub na testach był w sklepie Rtv Max następnie w serwisie Konsbud. Pan przez telefon powiedział, że te subwoofery tak pracują (gdybym wiedził to napewno bym go kupił bo nie kupuję pralki ani lodówki tylko urządzenie którego mam słuchać a wydaje nieakceptowalne dzwięki). Ponadto Pan z serwisu zaproponował, że może wymienić elektronikę. Zapytałem czy to coś zmieni na co odparł, że nie. Powiedziłem, że w takim razie nie ma sensu tym bardziej, że sub jest prawie nowy. Treść zlecenia serwisowego: "Po sprawdzeniu SVS SB-3000 o numerze ........stwierdzamy, że sprzęt jest sprawny. Poniżej oficjalna informacja od producenta w sprawie pisku wzmacniacza i szumy z głośnika: A very low level sound from woofer cone or the amplifier - only audible with your ear near the woofer cone or the amplifier in quiet room - is normal. Dostarczony subwoofer porównano z innym egzemplarzem oraz sprawdzono na nowym kompletnym wzamacniaczu. Wszystkie zachowują się identycznie."
Basu nie ma ale za to dalej szumi :) Sterowanie z aplikacji działa (reset nie pomaga). Kabel do suba oryginalny svs. Jak ktoś ma jakieś pomysły jak to załatwić raz a dobrz będę wdzięczny bo już mam serdecznie dość podłączania tego suba oraz zabawy z wysyłkami. O ile sub potrafi (mój potrafił) fajnie uderzyć to szczerze już ma lekki niesmak związany z tą firmą i jej produktami i najchętniej bym się go pozbył.
 
Ostatnia edycja:

Tvmania

New member
Bez reklam
Suba który posiadasz jest super svs sb3000 poprostu firma gdzie zakupiłeś słyszałem o niej słabe opinie i negatywne i też bym tam nie kupił. Napewno masz suba uszkodzonego i do wymiany.
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Sprawdź jeszcze jedno; sub szumi, gdy włączysz go do zasilania. Rozumiem, że nie sprawdzasz dalej, ponieważ szumi. Podaj mu jakiś sygnał, puść jakiś kawałek i sprawdź czy wtedy dalej szumi? Czy słychać ścieżkę dźwiękową i szum czy tylko ścieżkę?
 

Michur

New member
Suba który posiadasz jest super svs sb3000 poprostu firma gdzie zakupiłeś słyszałem o niej słabe opinie i negatywne i też bym tam nie kupił. Napewno masz suba uszkodzonego i do wymiany.

Sub byłby super gdyby producent w gratisie nie dawał szumów i popiskiwania z drugiej strony jak ktoś lubi klimty starej radiostacji w domu można uznać to za plus.

Jaki to ma związek gdzie zakupiłem suba?
1. Urządzenie dotarło nowe, seryjnie zapakowane (jestem wyczulony na pozwrotowe paczki). Przy zamówieniu zawsze piszę, że jeżeli taką otrzymam będzie zwrot.
2. Urządzenie szumiało, popiskiwało od samego początku. Dzwięk ten nie dawał mi spokoju zlokalizowałem go dopiero po jakimś czasie.
3. Subwoofer zareklamowałem. Dotarł do firmy Konsbud HiFI, która jest oficjalnym dealerem svs w Polsce, posiada profil na fb SVS Polska oraz na instagramie, widnieje na stronie svs https://www.svsound.com/pages/international-dealers
4. Decyzja producenta: ten typ tak ma "(is normal.)" po czym odsyłają mi całkowicie niedziałający subwoofer w którym zapewne ktoś nieudolnie grzebał.
 
Ostatnia edycja:
Do góry