Streaming/TV: czy impreza się skończyła?
Po bezczelnym wzroście w ostatnich latach usługi streamingowe i płatnej telewizji osiągną szczyt instalacji w domach.
Według niedawnego badania przeprowadzonego przez Hub Entertainment Research (za pośrednictwem Advanced Television ), większość konsumentów osiągnęła — lub wkrótce osiągnie — maksymalną liczbę źródeł do oglądania treści wideo w swoich domach. Innymi słowy, rynek streamingu/telewizji jest bliski nasycenia.średnio 7 usług
Połowa respondentów ze średnio siedmioma źródłami wideo twierdzi, że osiągnęła maksimum. A wśród tych, którzy nie osiągnęli swojego limitu, siedem jest również uważane za optymalną liczbę usług. Jednak konsumenci nadal wydają coraz więcej na platformy telewizyjne: 44% wydaje więcej niż w zeszłym roku. A osoby, które wydają najwięcej, najczęściej rezygnują z usługi. Im więcej platform subskrybuje gospodarstwo domowe, tym bardziej prawdopodobne jest, że zrezygnuje z subskrypcji w ciągu mniej niż sześciu miesięcy.
Zawsze produkuj więcej treści
„Ekosystem wideo wyraźnie znalazł się na rozdrożu” — powiedział Mark Loughney, główny konsultant w firmie Hub. Czasy, kiedy dostawcy mogli polegać na wzroście przychodów od nowych abonentów, minęły. Rezultatem jest dylemat: jak dostarczać ilość treści potrzebną do zatrzymania subskrybentów, kontrolując jednocześnie koszty produkcji? Zrównoważenie tego dylematu będzie kluczem do długoterminowego sukcesu na rynku wideo”.
avcesar