st50 włacza się prezentacja produktu

crazyboy84

New member
Witam. Na zakupionym ok tydzień temu panasonicu 50st50 włacza się samoczynnie co jakiś czas prezentacja tv, tzn taki pasek na dole z informacjami, że tv ma to i tamto. Jak to wyłaczyć??? Proszę o pomoc.
I przy okazji pytanie. Podejrzewam,że tv stał na wystawie w innym sklepie gdyż był sprowadzony specjalnie dla mnie. Sprzedawca mnie o tym nie informował. W menu serwisowym miał przepracowane ok 250 h, no i ta prezentacja ... Żal mi go oddawać bo ciężko już dostać ten model ale moje pytanie czy można coś z tym, zrobić np. zażądać zwrotu części kasy itp.
 

AdaMo71

New member
Ja mam VT50 ale pewnie będzie tu podobnie: Menu-Konfiguracja-System menu-Ustawienia fabryczna. W trakcie konfiguracji będziesz miał do wyboru sklep lub dom, oczywiście wybierz dom.
 

Komander

New member
był sprowadzony specjalnie dla mnie, ciężko już dostać ten model

tak to prawda... jeżeli moge pocieszyć to tylko tyle że na pewno masz już TV wygrzany i możesz na spokojnie pobawić się z kalibracją TV, co do paska z informacjami to tak jak kolega wyżej pisał przywróć TV do ustawień fabrycznych i ustaw TV pod siebie, pasek powinien się juz nie pojawić, co do zwrotu kaski i zażalenia - zawsze możesz spóbować acz kolwiek może to być trudne do udowodnienia, TV powinieneś sprawdzić dokładnie przed odpaleniem, zwłaszcza plomby na pudełku. Z drugiej zaś strony sprzedawca "powinien" poinformować... no ale...
 

crazyboy84

New member
Ok dzięki dzisiaj spróbuję. Może i racja, jedyny plus to taki, że od razu ustawiłem go pod siebie i pięknie gra :) Ale buraki mogliby powiedzieć, że już był odpalany a to szuje są i kłamcy. Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
 

fluid

Banned
Przesadziles z ta dostpenoscia delikatnie :p wstukalem w google ten model i na ceneo wyskoczylo mi 9 ofert :d tak ze no... hehe . A co do samego tv , to faktycznie "Buraki " ! Mam na mysli ekspedientow z tego sklepu - to ze nie dali znaczka ze tv byl z lady to norma - raczej nie udziela ci takiej informacji o ile sam nie zapytasz , z drugiej str swiadczy to na ich nie korzysc, nie kompetencje a raczej mizerny brak szacunku do klienta bo powinni udzielic Ci tego typu info ;). sam rowniez powinienes zaznaczyc , wypytac o to - ja zawsze podczas tego typu zakupu ,a robie to przewaznie droga internetowa przed zamowieniem dzownie , ogarniam temat i zaznaczam, upewniam sie ze zakupiony prze zemnie sprzet bedzie nówka , nie rozpakowywany itp . Pzdr
 
Ostatnia edycja:

Komander

New member
Przesadziles z ta dostpenoscia delikatnie :p wstukalem w google ten model i na ceneo wyskoczylo mi 9 ofert

Tak to prawda... w internecie jeszcze znajdziesz... ale u siebie w sklepie to już chyba nie bardzo... :p poza tym sam wiesz jak jest... lepiej zobaczyć co się kupuje niż kupić kota w worku... Co do TV zawsze byłem zdania że jak sam nie wywioze ze sklepu to przez net nie zamawiam ;)
 
Do góry