Spięcie styk HDMI w HITACHI P42T01E

teodor2424

New member
Spięcie styk HDMI w HITACHI P42TP01E

Kupiłem w Mediamarkt Plazmę Hitachi, dzisija dostałem kabel z allegro HDMI-DVI żeby podłaczyć komputer, wszystko działało i chciałem wyjąć kabel z telewizora no i się sper...ło została końcówka a kabel z pinami wyszedł no to ją chwyciłem i mnei skopało, wyłaczyłem telewizor potem wyciągnełem końcówkę.
Włączyłem i co widzę moja satka która jest tez podłaczona pod HDMI z tyłu nie ma głosu i kolory sa rozpie.....ne sa fioletowe, podłaczyłem Satkę pod drugie złacze sprzodu tam gdzie była końcówka a tam wogóle sygnału nie ma.
teraz muszę oglądać satkę na EURO i tam wszystko chodzi ładnie.
Co mogło się stać i co mam teraz robić?? Musże go oddać na gwarancji i żeby mi ją uznali co mam tam napisać (jakies propozycje) i gdzie sie zgłośić czy do MM czy prosto do serwisu( chyba HORN).
jak ten problem rozwiązać??
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
zwarcie zrobiłeś - trochę Cię to będzie kosztować.
Zgłoś jak najszybciej do serwisu .
 

teodor2424

New member
mam w serwisie mówic o tym kablu czy nie?? A firma od której kupowałem kabel to KAYCOM z Białegostoku.
Sprzedają pod nickiem w allegro: kaycom
na co jak sie póściłem
, chciałem zaoszczędzić kilka złotych i kupiłem 10m kabel HDMI-DVI za 38zł :( i takie są skutki.

Co do serwisu to czy moga stwierdzić że to z mojej winy?? I jak myślicie ile taka naprawa zajmie?
Bo chciałbym mieś TV na mecze polski więc chyba przeczekam az nasi pojada do domu a potem TV wyślę.

jezeli nie uznają mi gwarancji ile takie coś możę kosztować??

co do ksiązki serwisowej to nei mam żadnej tylko na ostatniej stronie ksiązki obsługi jest jakas gwarancja wraz z miejscem na wpisy nr i miejscem zakupu. No i gdzieś zapodziała mi się faktura zakupu bo miałem raty, umowę znalazłem ratalną a faktury niet. czy MM dadzą mi duplikat faktury??
 
Ostatnia edycja:

sittek

New member
poopowiadaj jeszcze trochę.....bardzo to ciekawe.....podaj jeszcze więcej szczegółów,a może najlepiej nazwisko.Wyobraź sobie Kolego,że serwisanci też śmigają po necie..........
Jest to Twoja ewidentna wina. Jak będziesz jeszcze bardziej kombinować to sie przeliczysz......
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
tak czy tak to się połapią . Bo plazma pojedzie do serwisu centralnego - lepiej napisz co i jak.
 

jacek76

New member
Musże go oddać na gwarancji i żeby mi ją uznali co mam tam napisać (jakies propozycje) i gdzie sie zgłośić czy do MM czy prosto do serwisu( chyba HORN).
jak ten problem rozwiązać??[/quote]

Witam,

zepsułeś to musisz zapłacić za naprawę i jest to chyba normalne.
Nie trzeba kłamać ani naciągać faktów - to nieetyczne.
Pzdr
 

sittek

New member
Powiedz jak było i już. Jak zakręcisz to potrzymają Ci sprzęt i z kilka tygodni.
HDMI to nie USB, gdzie możesz sobie wyciągać kiedy chcesz (choć i tam zaleca się bezpieczne wyłączanie).
 

petro20

New member
teodor2424 napisał:
10m kabel HDMI-DVI za 38zł :( i takie są skutki
Pytanie retoryczne: nie zastanowiłeś się dlaczego ten kabel jest taki tani, jak kabel 2 m DVI-HDMI chodzi średnio od 50 zł? Takie niestety bywają skutki ekstremalnego oszczędzania.

Co do gwarancji to się kapną, że zrobiłeś zwarcie. Niestety naprawa może być odpłatna w takim wypadku.
 

teodor2424

New member
Witam. naprawa została przeprowadzona w serwisie nieodpłatnie(moje szczęście) a wymianie podlegała płyta główna.
telewizor mam w domku i juz oszczędzac na kablach nie zamierzam :)
 
Do góry