Soundbar Philips TAB8805/10 - nie zapisuje ustawień dźwięku

viver85

New member
Cześć,


Jestem nowy :) Szukam pomocy ponieważ support Philipsa potrafi tylko powiedzieć żeby wymienić sprzęt na nowy a z tym problemem znalazłem już kilka komentarzy w internecie.


Chodzi o soundbar jak w tytule.

Problem jest z zapisywaniem ustawień bass i treble, center działa.
Ustawienia powracają do domyślnych po restarcie urządzenia.
Reset urządzenia oraz aktualizacja softu nie rozwiązuje problemu.
Wcześniej miałem model Philips TAPB603/10 ale wymieniłem go na nowszy TAB8805/10.
Na TAPB603/10 było dokładnie to samo.

Ktoś spotkał się z tym problemem albo doradzi co mogę jeszcze zrobić?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Ale czy zgłaszałeś do serwisu ?
Jutro postaram się o informację i dam Ci nać jutro - lub pojutrze.
Tylko się przypomnij proszę.
 

viver85

New member
Ale czy zgłaszałeś do serwisu ?
Jutro postaram się o informację i dam Ci nać jutro - lub pojutrze.
Tylko się przypomnij proszę.

Pisałem do supportu Philipsa ale oni każą wymienić na inny model albo serwis. Stwierdziłem jednak że się nie poddam bo ten soundbar jednak dobrze gra w moim pokoju. Zamówiłem kolejny, dziś przyjedzie - do 3 razy sztuka :-D
Obawiam się tylko że coś jest na rzeczy bo znalazłem więcej komentarzy tego typu.
 

viver85

New member
Był kurier z kolejnym.
Uruchomiłem soundbar ale nie podłączyłem jeszcze do tv, żeby nie było wątpliwości ze tv coś psuje.
Pierwsze uruchomienie po wyjęciu z pudełka.
Zmieniam ustawienia bass, center, treble. Restart urządzenia.
Po włączeniu pamięta tylko center, reszta wyzerowana.
Taki to produkt :cry:
 

bartolini9

New member
Był kurier z kolejnym.
Uruchomiłem soundbar ale nie podłączyłem jeszcze do tv, żeby nie było wątpliwości ze tv coś psuje.
Pierwsze uruchomienie po wyjęciu z pudełka.
Zmieniam ustawienia bass, center, treble. Restart urządzenia.
Po włączeniu pamięta tylko center, reszta wyzerowana.
Taki to produkt :cry:

Udało się Tobie znaleźć przyczynę? Co napisał serwis Philipsa ?
 

viver85

New member
A jak to grało w ogóle? Warto ?
Jak dla mnie bardzo dobrze ;) Oczywiście po odpowiedniej korekcie dźwięku, która niestety nie zapisywała się. W dźwięku podobała mi się średnica, coś czego szukam w takim sprzęcie oraz bass, którego nie brakuje ale nie jest dominujący oraz nie dudni.
Ja kupowałem w cenie 1699, teraz są po 1999. Za tyle co ja kupiłem to wydaje mi się że sprzęt ok.
 

Simon1982

New member
Mam problem z aktualizacją firmwaru do TAB8805/10. Obecna wersja to 56.41.12 nowa 59.41.12
W aplikacji staje na losowo na 43% lub 52% po czym pokazuję się komunikat w apce że się zaktualizowało. Gdzie na wyświetlaczu soundbara zatrzymuje się na 43% lub 60%. Za każdym razem to samo, testowane na różnych telefonach. Efekt ten sam wyciągniecie wtyczki bo po 30 minutach nic się nie dzieje. Dodam tylko, że jak już jakimś cudem uda się sparować soundbar z apką to i tak po ponownym uruchomieniu apka zapomina że ma sparowanego soundbara. Czy istnieje możliwość pobrania firmwaru na dysk i wrzuceniu na pendrive? Niby można zgodnie z instrukcja wejść na stronę soundbara ale adres podany w instrukcji kieruje mnie na strone routera a gdy wpisuje adres po sparowaniu to strona nie odnaleziona.
 

viver85

New member
Mam problem z aktualizacją firmwaru do TAB8805/10. Obecna wersja to 56.41.12 nowa 59.41.12
W aplikacji staje na losowo na 43% lub 52% po czym pokazuję się komunikat w apce że się zaktualizowało. Gdzie na wyświetlaczu soundbara zatrzymuje się na 43% lub 60%. Za każdym razem to samo, testowane na różnych telefonach. Efekt ten sam wyciągniecie wtyczki bo po 30 minutach nic się nie dzieje. Dodam tylko, że jak już jakimś cudem uda się sparować soundbar z apką to i tak po ponownym uruchomieniu apka zapomina że ma sparowanego soundbara. Czy istnieje możliwość pobrania firmwaru na dysk i wrzuceniu na pendrive? Niby można zgodnie z instrukcja wejść na stronę soundbara ale adres podany w instrukcji kieruje mnie na strone routera a gdy wpisuje adres po sparowaniu to strona nie odnaleziona.

Też miałem problemy. Udało się ale pilnowałem żeby telefon się nie zablokował i żeby aplikacja była cały czas na wierzchu. W ten sposób za drugim razem udało się.
U mnie apka też zapominała o soundbarze, trzeba ją uruchomić czasami kilka razy, wcześniej ją zamknąć w telefonie oraz zrestartować soundbar.
 

Simon1982

New member
Nic z tego, w apce doszło do 43%. Pasek postępu zniknął. Wrócił ekran z przyciskiem do pobrania aktualizacji. Czekam. Na wyświetlaczu sounbar'a aktualizacja idzie do przodu , przekroczyła 52%. W apce pojawia się komunikat , że aktualizacja powiodła się. Czekam. Na soundbarze postęp aktualizacji stanął na 60%. czekam 20 minut. Nic. To jest chore. Najlepsze jest to , że nawet nie wiem co daje nowa aktualizacja. Może wyeliminuję usypianie listwy przy korzystaniu na HDMI 1 lub 2 z Xbox'a . Może będzie zapamiętywać ustawienia, może będzie działać PLAY Fi
 
Do góry