Chyba jak sprzęt jest wadliwy to wina producenta a nie sklepu?
S slawko_23 New member Bez reklam Wrzesień 29, 2016 #161 Chyba jak sprzęt jest wadliwy to wina producenta a nie sklepu?
E Eligiusz88 New member Wrzesień 30, 2016 #163 Ogólnie kupilem laptopa, tv, soundbar wydalem 6 tys i wszystko sie pierdo.. Reklamację ida az milo
E Eligiusz88 New member Listopad 4, 2016 #165 Sprzęt oddałem - wymieniłem na SB400 i jestem zadowolony. Ogólnie po naprawie było o niebo lepiej, ale wciąż co jakiś czas pykało. Mimo to brzmienie z SB350 odpowiadało mi bardziej. Pozdrawiam!
Sprzęt oddałem - wymieniłem na SB400 i jestem zadowolony. Ogólnie po naprawie było o niebo lepiej, ale wciąż co jakiś czas pykało. Mimo to brzmienie z SB350 odpowiadało mi bardziej. Pozdrawiam!