Soundbar JBL SB350

Krokiew

Member
Zamieniłem SB350 na SB 400 i żadnych problemów. No..... chyba że z sąsiadami :D
SB 350 to bubel na maxa. Jeżeli to prawda że przestawienie routera pomogą, to spróbujcie w bloku przekonać sąsiada za ścianą żeby router przeniósł na drugi koniec mieszkania... powodzenia. JBL nie ma odwagi aby się przyznać że 350-tka jest wolna od wad fabrycznych i nastawiona jest na zysk a nie na klienta jeżeli chodzi o indywidualnych konsumentów. Bo jak widzę nic nie zrobili w sprawie wadliwego działania suba. Ją musiałem niestety dopłacić do SB 400. Co potwierdza nastawienie na zysk( w serwisie kazali mi czekać na rozwiązanie problemu, czekałam 3 mce i zmienilem głośnik bo ile można czekqc) JBL to nie to samo co kiedyś.

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
 

karol321

New member
Cześć wracając to pukania SB 350. Mam go od 3 dni i faktycznie mam problem z tym pukaniem, ale tylko przy połączeniu przez bluetooth. Przy połączeniu z telewizorem gra super. Dziś dzwoniłem do JBL i oni twierdzą, że faktycznie był na początku z tym problem, ale znaleźli już rozwiązanie wymieniając jakiś tam moduł. Czy ktoś to może potwierdzić? Po naprawie przestało już tłuc? Nie wiem czy jest sens bawić się z te naprawy, czy lepiej dołożyć d SB400 a ten zwrócić...
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Jeżeli Kolega wyżej piszę, że jest różnica, a tu masz problemy to ja bym się nie zastanawiał.
Słuchałem SB400 i dla mnie bomba.
 

Krokiew

Member
Mi przy połączeniu z bluetooth występowały trzaski bez względu czy było to 5cm czy 3m od suboofera i to pukanie, bez wzgledu czy podłączone kablem czy przez bluetooth.

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
 

extremedmg

New member
U mnie problem występuje przy podłączeniu soundbara z TV przez HDMI i Optical. Sparowałem go przez BT, nauczyłem pilot od tv obsługi belki i jest super. Pukanie w czasie dialogów nie występuje.
Próbowałem odpalić połączenie po AUX, ale niestety TV coś nie chciał współpracować.

Czasem, przy puszczaniu muzyki z telefonu po BT, sub minimalnie zacharczy przy dużym natężeniu basów, ale da się to przeżyć. Nie mogłem natomiast żyć pukaniem podczas filmów.
 

extremedmg

New member
Jednak stwierdzam, że nie jest dobrze po połączeniu soundbara z TV poprzez BT. Suba, co prawda nie słychać przy dialogach, ale ogólnie jak się pojawiają basy np. podczas słuchania muzyki z yt, sub strasznie pierdzi/charczy. Gra jakby nie miał siły.
Czekam jeszcze na dostawę dobrej jakości przewodów optical i aux. Zobaczę czy coś może uda się wykombinować.

Chyba najlepsza konfiguracja jaką do tej pory uzyskałem to połączenie HDMI/optical z minimalną ilością basów :( Wtedy praktycznie nie puka przy dialogach, a podczas słuchania muzy można podkręcić basy.
Ogólnie do tyłka.

Może ktoś ma jakieś inne rozwiązania poza zmianą sprzętu?;-)
Ciekawe czy da się sparować belkę od sb350 z subem np. od sb 400 i czy by to działało :D Widziałem ostatnio na allegro samego suba od sb400.
 

Krokiew

Member
Spytaj blackninja on może spr i odp napisz na PW do niego. Alae jeżeli chodzi o SB 350 to najlepiej wymienić sprzęt.

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
 

extremedmg

New member
Hmm przyszedł przewód AUX, ale ni cholery nie mogę sprawić, żeby soundbar zaczął działać. Jack wpięty do listwy, a 2xRCA do LCD (60J6200). O co biega?
 

Eligiusz88

New member
Ja odsyłam SB350 do serwisu po niedzieli. Pukanie mnie tak irytuje że przestałem to badziewie używać. Sprzęt kupiłem w saturnie w czerwcu - jeżeli nie naprawią problemu to jak odzyskać pieniądze ???? Gdzie uderzać?
 

Tom92

New member
Witam mi osobiście jbl pyrka tylko jak słucham przez bluetooth i to dość żadko na kablu hdmi działa bez zarzutów a jak u was działa pilot bo mam wrażenie że przyciski do zwiększania zmniejszania bassu nie działają
 

Krokiew

Member
Ja wysyłałem na gwarancję i to nawet chyba dwa razy i ogólnie wyszło tak ze muszę czekać aż firma Z US-ej coś wymyśli w tej sprawie. I chyba nabrała wody w usta. Wysyłanie na gwarancję to tylko strata czasu i nerwów. Bo podejrzewam że nic nie zrobią. Ale zadzwonić można, bo chyba znają problem i mogą coś więcej powiedzieć czy to się da coś zrobic Ja wymieniłem na wyższy model jak pisałem we wcześniejszych postach.

Wyklepane z Moto G 3rd
 

Eligiusz88

New member
Wiec trwalo to miesiąc..... Oddalem sprzęt z tytulu rekojmii do saturna. Po 2 tygodniach dostalem pismo że odmawiają zwrotu pieniędzy i wysylaja na gwarancje wczoraj otrzymałem sprzęt i musze powiedziec że jest lepiej, tzn pykniecia występuja sporadycznie piwiedzmy dwa razy na godzine, natomiast sprzet przestał w ogole współpracować z tv przez hdmi arc [samsung ]. Jak mam zmusic saturna do oddania mi pieniędzy? Mam dosc tego sprzętu......
 

Krokiew

Member
I nadal nie działa jak powinien kolejna reklamacja. Jak to mówią do 3 razy sztuka. Za 3cim razem zwrócić muszą, a jak nie to rzecznik praw konsumenta.

Wyklepane z Moto G 3rd
 
Do góry