Soundbar do LG C1

Neer

Member
Witam. Stoję przed wyborem soundbaru. Kompletnie nie znam się w temacie więc proszę o Waszą pomoc. Soundbar byłby podłączony do LG C1 oraz ps5. Z tego co czytałem to powinien mieć dolby Atmos gdyż konsola go dostanie. Powinien być podłączony po pełnym HDMI Arc. Budżet myślę max 2tys. Pokój około 16m2. Używany głównie konsola i platformy streamingowe. Myślę nad samsungiem s800b lecz ma on jakiś udawany Atmos i łączy się przez mini HDMI. Proszę o poradę.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
No to masz Sounbar LG za 1899 zł z DA produkowany przez Meridian i zaprojektowany do LG C1.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
To Jest LG G1 - za 1899 zł
Są też ciut tanie -ale po refreshingu - więc musisz uważać.
 

Sudek

Member
Witam. Stoję przed wyborem soundbaru. Kompletnie nie znam się w temacie więc proszę o Waszą pomoc. Soundbar byłby podłączony do LG C1 oraz ps5. Z tego co czytałem to powinien mieć dolby Atmos gdyż konsola go dostanie. Powinien być podłączony po pełnym HDMI Arc. Budżet myślę max 2tys. Pokój około 16m2. Używany głównie konsola i platformy streamingowe. Myślę nad samsungiem s800b lecz ma on jakiś udawany Atmos i łączy się przez mini HDMI. Proszę o poradę.
Co masz na myśli mówiąc, że ten model ma udawany atmos ?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Cena dla członków forum.
Masz do 2 tyś - ten kosztował 4499 jak wchodził, więc w kalsie cena do jakości jest super.
 

Neer

Member
Co masz na myśli mówiąc, że ten model ma udawany atmos ?
Gdzieś wyczytalem, że ten model łączy się z Tv za pomocą mini Hdmi co daje straty w dolby Atmos. Niby do Netflixa itp wystarczy bo one puszczają DA w starym formacie (nie znam się) Tylko połączenie przez WiFi z tv samsunga daje niby pelne DA i to mnie odstraszyło a byłby to wystarczający soundbar dla mnie...
 

Sudek

Member