Soundbar dla laika

yareckirm

New member
Cześć, jestem typowym laikiem, zmieniam telewizor, wybór padł na TCL 75C645, do niego chcę dokupić jakiś soundbar, zastanawiam się nad TCL 3.1 TS9030, ale patrząc na polecajki na różnych testach trafiłem na coś takiego Sharp HT-SBW800, pytanie do bardziej zaawansowanych, czy soundbar powinien być tego samego producenta co TV, czy w budżecie do 1500 zł znajdę coś lepszego niż któryś z tych? Obecnie mam kino domowe samsunga, które ma z 15 lat i uszkodzone odsłuchy, dlatego muszę kupić coś nowego. Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedzi.
 

mac-ony

Well-known member
Bez reklam
Masz tutaj 200 tematów . Wybierz coś dla siebie. Równie dobrze możesz wysłać te pieniądze do Domu Dziecka na wsparcie lub wydać na Lotto. Choć w pierwszej opcji będzie satysfakcja , z czynienia dobra

Ostatnią modrą rzeczą będzie zakup soundbar
 

ar2

Wsparcie
Członek Załogi
HD Squad
Jeśli dobrze zrozumiałem Twój obecny system kina nie działa poprawnie? Soundbary do 1500 zagrają gorzej. będą miały węższą scenę a jakość samego wykonania będzie gorsza lub na zbliżonym poziomie.
 

yareckirm

New member
Tak, kino ma 16 lat nie działa wyświetlacz, gra na dwóch kolumnach i subie, zerwane są wtyczki do centralnego i odsłuchów, rozumiem, że Waszym zdaniem jest lepsze niż wszystkie tanie soundbary i lepiej je naprawić niż kupować nowe?
 

ar2

Wsparcie
Członek Załogi
HD Squad
Jeśli będzie niski koszt to wg mnie będzie to porównywalny jakościowo zestaw, i jeśli użyjesz wszystkich to scena dźwiękowa będzie dużo pełniejsza.
 

yareckirm

New member
Co to są zerwane "odsłuchy"?
chodziło o zerwane kable z wtyczkami od tzw. odsłuchów. Teraz pojawił się kolejny problem, mianowicie;