Sony XR 50X90S

Stef1

New member
Czy ktoś ma ten telewizor i podzieli się ustawieniami.
Mam trzeci dzień ten telewizor i jakoś na razie ustawiłam kolory, choć pewnie mogą być lepsze. Aczkolwiek uważam, że są całkiem ładne.
Ale ponieważ dopiero zaczynam przygodę z telewizorem Sony, mam takie podstawowe pytanie:
Czy ma znaczenie do którego HDMI jest telewizor podłączony. Mam telewizję z UPC i mam ich dekoder 4K podłączony do telewizora kablem Eternet.
Mam to podłączone do HDMI1.
I jak dostać się do ustawień głównych telewizora. Umiem dostać się tylko do ustawień szybkich.
 

Stef1

New member
To w końcu nasz podłączone kablem hdmi czy Ethernet? 😜
Mam telewizję i Internet z UPC. Kabel HDMI mam wpięty do gniazda HDMI 1 w telewizorze i jest połączony z dekoderem boxem 4K UPC (tym małym).
Mam telewizor połączony kablem (chyba Eternet) z ich modem od Internetu. Na pewno nie jest połączone po wi-fi. Bo podobno po kablu lepiej działa niż po wi-fi. Tak twierdzi UPC.
Nie znam się, dlatego pytam.
 

Kirek50

Moderator
Bez reklam
Czy ktoś ma ten telewizor i podzieli się ustawieniami.

Zrobiłem kalibrację zasugerowaną tutaj, z małymi własnymi poprawkami: https://www.rtings.com/tv/reviews/sony/x90k/settings

Mam trzeci dzień ten telewizor i jakoś na razie ustawiłam kolory, choć pewnie mogą być lepsze. Aczkolwiek uważam, że są całkiem ładne.
Ale ponieważ dopiero zaczynam przygodę z telewizorem Sony, mam takie podstawowe pytanie:
Czy ma znaczenie do którego HDMI jest telewizor podłączony. Mam telewizję z UPC i mam ich dekoder 4K podłączony do telewizora kablem Eternet.
Mam to podłączone do HDMI1.
Sony zaleca podłączenie do do HDMI 4. Istotny jest kabel, najlepiej HiSpeed z obsługą HDMI 2.1

I jak dostać się do ustawień głównych telewizora. Umiem dostać się tylko do ustawień szybkich.
Gdy jesteś w szybkich ustawienia wchodzisz do głównych w ostatnim panelu po lewej. Lub po wybraniu z pilota klawisza Home wybierasz Ustawienia w lewej górnej części ekranu.
 

conqest