Sony XH95 Aktualizacja oprogramowania

seba32

New member
Witam
Posiadam Sony XH95 65 nie stety wpadłem na głupi pomysł zaktualizować oprogramowanie i efekt taki :
Chcąc zwiększyć lub zmniejszyć jasność ,bądź obraz z standard - na film za każdym razem pokazuje się idiotyczny komunikat "po zmianie tego elementu wyświetlany jest ekran potwierdzenia zużycia energi" co skutkuje żeby to wykonać trzeba nacisnąć cztery razy pilot nie ważne zmniejszyć czy zwiększyć kontrast.Czyli według Sony zmniejszając kontrast wzrasta zużycie energi !!! Katastrofa
Czy istnieje jakaś możliwość wyłączenia tego czegoś ewentualnie powrót do wcześniejszej wersji oprogramowania ?
 

kola01

Well-known member
Bez reklam
Przyłączam się do pytania bo też wpienia mnie tan komunikat okrutnie.
Mam nadzieję, że jest opcja wyłączenia tego gdzieś w menu.
 

adam555

New member
No "super"..., pewnie na tym polega opisane w poprawkach ulepszenie interfejsu. Jeszcze powinni dorobić ostrzeżenie przed wyłączeniem: nie wyłączać bo i tak pobór prądu będzie niewiele mniejszy a TV będzie się budził i zasypiał 150x w nocy.
A po za tym robiłem nieudane próby rozszerzenia pamięci. No i nawet działa, tylko jak tylko to zrobię to restartuje się po każdym włączeniu, nawet ze dwa razy zanim się uruchomi lub ewentualnie na stanby. Bez rozszerzenia jest ok, ale jest za to mało pamięci do dyspozycji.
Próbowałem na dwóch różnych modelach czytnikach kart. Dwie karty, jedna dla tej pamięci, druga dla nagrywania. Karty w czytniku działają niezależnie i nawet jednocześnie na komputerze. Jednak nawet jak jest jedna dla pamięci to mam restarty. Jak jest jedna do nagrywania to jest ok.
 

Kasio

Member
Nie wpadłeś na głupi pomysł, bo ogólnie jest widoczny wzrost wydajności tv, a komunikat też mnie wkurza i dlatego zadzwoniłem do Sony. To prawo nałożone przez UE I Sony musiało to wprowadzić do swoich modeli od roku 2019,ale....sony zbiera na razie zarzalenia iskargi i powinno być tak że potwierdzimy podwyższone zużycie energii, zaptaszkujemy i komunikat zniknie. To nowa aktualizacja i Sony to wprowadziło na szybko bo nowy rok etc. Trzeba czekać na zmianę i nową aktualizacje.
 

kola01

Well-known member
Bez reklam
Jak dajemy głośniej w TV, to też zwiększa się pobór prądu.
To może idąc za ciosem, przy każdym zgłośnieniu też powinien się pojawiać ten komunikat jak obecnie , który trzeba potwierdzić przyciskiem a może nawet i kolejny kolejny "czy jesteś pewien, że chcesz dąć głośniej... " a na końcu jeszcze TV powinien prosić o wprowadzenie PIN, żeby potwierdzić, czy użytkownik ma uprawnienia do dania głośniej i tym samym do zwiększenia poboru energii. I tak za każdym razem, przy każdej próbie dania głośniej lub ciszej, tak jak jest obecnie przy każdej próbie zwieszenia lub zmniejszenia jasności czy zmiany trybu obrazu.
Chore to. Kogoś nieźle pogrzało w tej "unii" ale tych w SONY to już kompletnie popieprzyło bo wykonali polecenie z podwójną nadgorliwością. Brak słów.
 
Ostatnia edycja:

j@j

Member
Chore to. Kogoś nieźle pogrzało w tej "unii"
To nie pierwszy i pewnie nie ostatni,sami k....a myśliciele tam siedzą i tylko aby coś odpieprzyć,oby następna aktualizacja poprawiła to.
 

SDman

Banned
Potwierdzam bezmyślność inzynieriów. Panasonica bombardowałem za głupotę w PDP, a mianowicie brak dedykowanego przycisku na pilocie "Display off" .
Obecnie przycisk dołożyli ale tylko dla apek, co więcej dali konfigurowalny "Pictures" ale aby tam dodać display off zapomnieli i trzeba 11 kliknięć aby to uzyskać, a planeta cierpi.
Sony i tak akurat w tym jest nr 1 tylko 2 kliknięcia.
 
Ostatnia edycja:

Kasio

Member
Odkąd kupiłem telefon Sony, później Tv, to zauważyłem że ta firma ma tak kretyńskie niektóre rozwiazania że wszystkich tych inżynierów bym zwolnił, wywiózł na Syberię i kazał kopać rowy, pomijam komunikat o zużyciu energi.... brat ma tv LG z 2020,znajomy Samsunga i tam żadnych durnych komunikatów o zużyciu energi nie ma.A w sony...... żeby zwiększyć głośność z 10 na 20 trzeba kliknąć 10x na pilocie, zamiast trzymać guzik, problem z zacinającym się obrazem w aplikacjach tv, inżynierowie nie mogli rozwiązać przez dwa lata, albo i dłużej.. . . .
 
Do góry