Sony XH9005, XH9077, XH9096 czym one się różnią?

rafallo777

New member
No niestety... To efekt właśnie skopanego androida w sony.

Nic dziwnego, ze Apple bije Andka w smartphonie. Tam wystarcza 2gb ramu a w andku masz 6gb, 8 rdzeniowe pricesory i kiszka, zadyszka po kilku miesiacach.

To samo w tv. Tizen to taki smartphonowy Apple. Bije ten caly android tv. Mam z 2017 samsunga I aplikacje chodza szybciej niz w andku z 2020r.
 

nagdob

Member
Bez reklam
A może TV traktuje grę na konsoli jako "bezczynność" ? I może trzeba w ustawieniach ustawić, żeby się nie wyłączał np. po jakimś czasie "bezczynności" ?
 

kola01

Well-known member
Bez reklam
Potrzebuję pomocy posiadam sony xh9505 i gram na nim na konsoli ps5 i co jakiś czas tv mi się wyłącza automatycznie co 20 min i musze spowrotem włączyć pilotem od tv. Timer w tv wyłączony proszę was o pomoc.

1. Jeżeli jest to za każdym razem równe 20 min to zdecydowanie aktywuje się oszczędzanie energii. Teraz nie pamiętam dokładnie gdzie ale konfiguruje się te opcję w menu. Sprawdź czy nie załączyłeś przypadkiem.
2. Inna sprawa, to ktoś już pisał na forum o podobnej sytuacji w przypadku PS5 ale innym TV i z tego co pamiętam winne było ustawienie standardu kodowania kolorów, które było niezgodne z konsolą. Po zmianie problem się rozwiązał.
3. Przy PS5 oczywiście posiadanie dobrego kabla HDMI jest obowiązkiem. Co najmniej w wersji 2.0 w przypadku SONY XH9505. Im krótszy tym lepszy (mniejsze tłumienie).


Czy, inne urządzenia podpięte do tego samego HDMI, też powodują wyłączenie TV?


EDIT.
Sprawdź jeszcze takie rozwiązanie:
https://www.sony.pl/electronics/support/articles/00254047
 
Ostatnia edycja:

Tvmania

New member
Bez reklam
Dzięki panowie za opis co i jak . Powiem tak jak byl soundbar podpiety to było ok ale jest na zupelnie innym kablu hdmi. Ide dzis kulic porządny kabel hdmi.
Kola01 gdzie się ustawia kodowanie kolorów moze tu jest problem?
 

j@j

Member
Raczej tylko z netu,na yt jest w miarę dobra można coś od siebie dodać,bo tutaj nikt nie podzieli się swoimi ustawieniami nawet chociaż porównać.
 

Michu30

New member
No i jest po bodajże trzeciej aktualizacji gdzie tv działał bardzo dobrze u mnie pojawiły się samoczynne resety tv po zainstalowaniu najnowszego softu. Aktualizacja która rzekomo miała resety naprawić nic nie naprawiła a mi chyba popsuła tv. Wiadomo coś może kiedy można spodziewać się kolejnej aktualizacji tv? Szczerze to tv działa szybko a reset zdarza się rzadko zwłaszcza w tedy gdy wyłączam netflixa i chcę uruchomić zwykłą telewizję np. Tv naziemną w tedy tv sam się potrafi wyłączyć i włączyć. Ma ktoś podobnie? Ostatnia aktualizacja miała miejsce 26.11.2020 a ten problem pojawił mi się dopiero dziś.
 

j@j

Member
Tego nie miałem,ale raz zdarzyło mi się że po wyłączeniu tv po ok5min tv sam się włączył,wyłączyłem go a on znowu włączył,od tego czasu ok tydzień temu na razie spokój.
 

Michu30

New member
Ja mam nadzieję że u mnie to przejściowy problem wcześniej tego nie miałem a tv mam od połowy października i wszystko działało dobrze do dziś.
 

daroquaresma

Klub HDTV.com.pl
VIP
Jeśli to się zdarzy z taką częstotliwością jak teraz to pół biedy, gorzej jeśli będzie to występować częściej. Jak pojawił się restart to znaczy że za jakiś czas znowu może pojawić się następny. Będzie się trzeba do tego przyzwyczaić ;D A tak na serio to znaczy to nic innego jak to że każda z tych xh90 jest w jakimś stopniu wadliwa, jedynie od fausto1 nie przeczytałem opinii żeby coś mu się działo, a tak każdy miał jakieś problemy, czy restarty, czy cykanie... widzę też samoczynne włączanie, niektórzy mieli problemy z wifi, również z soundbarem. Za dużo tego, po prostu za dużo.
 

Petru23

Banned
Wychodzi na to, że jednak ten xh90 to badziew. Bo jak inaczej nazwać tv, który sam się wyłącza, sam się włącza, nie działają usługi, połączenia itp...
Co komu bo dobrej jakości obrazie, skoro nawet nie można się nim cieszyć?
 

rafallo777

New member
Najgorsze jest to, ze jak ktos wyjedzie gdzies na weekend to tv sam sie wlaczy, albo wylaczy.
Wiadomo mozna wylaczyc z kontaktu go. No ale podczas weekendu jak by sam sie wlaczyl podczas naszej nieobecnosci to lipa
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
Ja stracilem cierpliwosc i moja sztuka jest od 2 tygodni w serwisie. Serwis na razie milczy. W każdym razie ja nie odpuszcze. Jak problemy beda sie powtarzac to bedą wozić 75" w te i nazad. Albo naprawia albo niech zwracaja kase.
 

Michu30

New member
No i masz rację. U mnie jak te restarty będą uciążliwe to także będę reklamował i rządał zwrotu pieniędzy w w razie nic z tym nie zrobią.
 

Petru23

Banned
Zludne nadzieje. Spodziewajcie się wiecznych zwrotnych info, że sprzęt jest sprawny a usterka na serwisie nie wystąpiła.
Samo sony nie odda Wam kasy. Możecie jedynie z tytułu rękojmi u sprzedawcy się dochodzić, ale skoro serwis będzie odrzucał to sprzedawca będzie się powoływał na opinie właśnie serwisu.
 
Do góry