Sony W4000 i W4500 z USA

mumu

New member
zapomnij, chyba ze bedziesz uzywal jakiegos zewnetrznego tunera. dochodzi jeszcze kwestia zasilania, nie kazdy sprzet ma je uniwersalne czyli takie, w ktorym wystarczy tylko przejsciowke na wtyczke zalozyc.
 

magiclong

New member
Witam mam właśnie problem z tv z usa Sony W4000. Rodzina przywiozła i wiadomo jest w NTSC co możn z tym zrobić...przestroić na pal głowice czy co...nie znam się wiedz podpowiedzcie. czy to jest kosztowne i gdzie szukać ...czy w serwisach sony????
Pozdrawiam
 

mumu

New member
magiclong napisał:
Witam mam właśnie problem z tv z usa Sony W4000. Rodzina przywiozła i wiadomo jest w NTSC co możn z tym zrobić...przestroić na pal głowice czy co...nie znam się wiedz podpowiedzcie. czy to jest kosztowne i gdzie szukać ...czy w serwisach sony????
Pozdrawiam
to nie jest kwestia glowicy. tam sa inne tunery. nie przestroisz ntsc na pal. w europejskich tv bedziesz mial dvb-c, dvb-t, prawdopodobnie tam sa tego odpowiedniki, ale w innych systemach. to jest analogiczna sytuacja jak z radiami samochodowy mi tylko tutaj jest jeszcze gorzej. w tym momencie masz po prostu monitor. musisz kupic jakis zewnetrzny tuner. dlatego kupowanie w USa tv to bezsens.
 

MarcinCC

Banned
Kto używa tunera w tv HD? Ludzie przecież jakość obrazu jest tragiczna.... Potrzeba: tuner kablowy, satelitarny czy DVB-T i mamy obraz czy to na telewizorze PAL czy NTSC.
 

mumu

New member
MarcinCC napisał:
Kto używa tunera w tv HD? Ludzie przecież jakość obrazu jest tragiczna.... Potrzeba: tuner kablowy, satelitarny czy DVB-T i mamy obraz czy to na telewizorze PAL czy NTSC.
chyba zapetliles sie :p.
 

rads

New member